יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

MAC Cosmetics x CFDA/Vogue Fashion Fund Design Collaboration

אנחנו אמנם כבר רגילים לשמוע חדשות לבקרים על שיתופי פעולה כאלו ואחרים של מותג הקוסמטיקה MAC עם אושיות שונות, אבל הפעם מדובר על שיתוף פעולה חדש, שונה מסוגו, שיתקיים בין MAC לבין CFDA Vogue Fashion Fund – קרן התמיכה של "ווג" במעצבים צעירים ומבטיחים. במסגרת שיתוף הפעולה המסקרן הנ"ל, יזכו מעצבים נבחרים לתרגם את כישורי עיצוב הבגדים שלהם לעיצוב קולקציית קפסולה של מוצרי איפור עבור MAC (ובין השאר, יזכו כמובן גם למעמד יוקרתי ולהכרה בינלאומית).



חמישה מעצבי בגדי נשים: חואן קרלוס אובנדו (Juan Carlos Obando), טומה (Tome), קאשני אט אוקס (Cushnie Et Ochs) טניה טיילור (Tanya Taylor) ו-כרומט (Chromat) – כולם מועמדים סופיים לפרס הנחשק, שנבחרו על-ידי MAC לקחת את כישורי העיצוב שלהם היישר ממסלול האופנה לתעשיית היופי. כל אחד מהמעצבים הצעירים ייפתח קונספט לאוסף איפור שיכלול 6 מוצרים שיבטאו את החזון העיצובי האישי שלהם. בתחילת השנה הבאה, פאנל שופטים מיוחד יבחן את הרעיונות שיוצגו על-ידי אותם מעצבים והרעיון הזוכה יכנס ליצור ויוצג כקולקציית איפור רשמית, שתהיה זמינה לרכישה בשנת 2017. אגב, הזוכה יקבל גם פרס כספי בסך 50,000$.

שלושה מנהלים בכירים ב- MAC, ביניהם המנהל הקריאטיבי הוותיק של המותג, ג'יימס גייג'ר, ישמשו כמנטורים לחמשת המועמדים, שיקבלו בין השאר גם שיעורים בנושא פורמולות, עיצוב אריזה ושיווק. אגב, בין צוות השופטים ניתן למצוא גם את המעצב פראבל גורונג (Prabal Gurung), שהוא בעצמו אחד הבוגרים של הקרן של "ווג" ואף זכה לשתף פעולה עם MAC בקולקציית איפור משלו.

אין ספק, שזוהי דרך מרגשת מאד עבור אותם מוחות מבריקים מתחום האופנה לבצע את הגיחה הראשונה שלהם לעולם האיפור. אנו, מאידך, זוכים, בסופו של דבר, בפריטי איפור מסוגננים ויוקרתיים, שכייף להציג על שידת האיפור שלנו. אבל מאחר ויש עוד זמן רב עד שהקולקציה הנבחרת תושק, בואו נכיר בינתיים את המעצבים שמתחרים:

Tome
רמון מרטין וריאן לובו, חברים ותיקים מאז ימי לימודיהם בבית הספר לאופנה באוסטרליה, השיקו את המותג שלהם בשנת 2010. את ההשראה שלהם הם לוקחים בכל עונה מאמנית שונה אחרת ומהר מאד הפכו למותג החביב על אנה וינטור (העורכת המיתולוגית של ה"ווג"), אמל קלוני ושרה ג'סיקה פרקר, שאיתה גם שיתפו בעבר פעולה בעיצוב קולקציית נעליים.


Tanya Taylor
ילידת טורנטו. מאז הקמת המותג שנושא את שמה לפני שלוש שנים, הספיקה לצבר קהל אוהדים לא קטן, בזכות עינה החדה להדפסים ציוריים וצבעים רוויים. העיצובים הנשיים שלה מגלמים רוח צעירה ותחושת תיחכום. בשלב מוקדם בקריירה שלה היא זכתה לפרסום עצום, כאשר הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה, בחרה ללבוש את עיצוביה יותר מפעם אחת. בין שאר הלקוחות המפורסמים שלה ניתן למצוא גם את סלנה גומז, קטי פרי, ג'יימי קינג ועוד.


Cushnie et Ochs
המותג נוסד ב-2008 על-ידי קארלי קושני ומישל אוקס והוא מגלם רגישות ייחודית המשלבת חושניות נועזת עם גישה נשית גולמית. עם השקת הקולקציה המשותפת הראשונה שלהם ב-2008, הצמד הנשי יצר לעצמו שם בתעשייה הודות לעיצובים החדים, הסקסיים והקלאסיים שלהם, המגדירים את האשה המודרנית החדשה. ברשימת הלקוחות המפורסמים שלהן ניתן למצוא את מישל אובמה, ריס וויטרספון, ריהאנה, אלישייה קייז, שרליז ת'רון, ג'ניפר לופז ועוד.


Juan Carlos Obando
חואן קרלוס אובנדו, המתגורר בלוס-אנג'לס, שואב את השראתו בחלקה הגדול מהנשים התוססות עימן גדל ברחבי העיר בארץ מוצאו, קולומביה. את כישרון העיצוב שלו הוא גילה בעת שעבד במשרד פרסום ואת כל הידע שלו בתחום הוא למד באופן עצמאי לחלוטין. את הופעת הבכורה הרשמית שלו הוא עשה בשבוע האופנה של לוס אנג'לס לעונת אביב 2006, מאז הוא כבר הספיק להופיע בשבוע האופנה בניו-יורק ולאחרונה גם בפריז. בין לקוחותיו המפורסמות ניתן למנות את ג'סיקה אלבה, איימי אדמס, זואי סלדנה, פרידה פינטו, אנה פאריס, ג'וליה רוברטס ועוד.


Chromat
את המותג ייסדה בקה מק'צ'ארן ב-2010, שהגיעה למעשה מרקע של אדריכלות ועיצוב עירוני. המותג מתמקד בניסויים מבניים של גוף האדם. מה שהתחיל כשיתוף פעולה עם חבר, סטודנט לאדריכלות, הפך למותג המתבסס על אוסף עיצובים ייחודי שמהר מאד צבר הצלחה מסחרית והותאם לקהל לקוחות רחב יותר על-ידי העברת הקו האסתטי של המותג גם לעיצובים של הלבשה תחתונה ובגדי ים. רשימת הלקוחות המפורסמים של המותג כוללת אושיות כמו ביונסה, מדונה, טיילור סוויפט, טיירה בנקס וניקי מינאג'.


  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails