יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

Bobbi Brown Skin Nourishing Glow Foundation

רק לאחרונה הושק בישראל המייקאפ סרום החדש של בובי בראון ואני פה להביא אליכם את הבשורה הבאה של המותג: Skin Nourishing Glow Foundation – מייקאפ נוזלי חדש, שמיועד בעיקר למנוע את התייבשות העור, להרגיע ולחזק אותו.



המייקאפ החדש של בובי בראון - Skin Nourishing Glow Foundation, הוא למעשה מייקאפ קרם היברידי בעל פורמולה מרגיעה וקלת משקל, שתוכננה עבור בעלות עור יבש או נורמלי, שנוטה להתייבש וזקוק ללחות נוספת (למשל בעונת החורף, כשמזג האוויר קר כל-כך).

לדברי החברה, המייקאפ מבטיח כיסוי גבוה עם זוהר טבעי שיעניק מראה מואר ומלוטש לעור הפנים. כאמור, יש לו פורמולה חדשה לחלוטין, שמבטיחה לא רק לצמצם את מראה הקמטים והקמטוטים, אלא גם להעניק לעור מראה מוצק ומורם יותר. המרקם האוורירי והגמיש שלו גובש באמצעות לא פחות משש טכנולוגיות פפטידים ייחודיים, המסייעים להאיץ את ייצור הקולגן הטבעי ולהפחית קמטים וקמטוטים תוך כדי הענקת גימור מאט רך וטבעי לעור. רכיבי קולגן מהים האנטרקטי מספקים לעור לחות מתמשכת לאורך זמן, מסייעים להעלות את רמות הלחות בעור ולנעול אותה, מגנים עליו מפני גורמים סביבתיים שונים (כולל מזג אוויר קר) ומרגיעים אותו.


המייקאפ מגיע בבקבוק עם משאבה בלתי חדירה לאוויר, כך שמרכיבי המייקאפ נשמרים רעננים ופעילים, כך שפעילות הפורמולה ממוקסמת.

Bobbi Brown Skin Nourishing Glow Foundation הושק בימים אלו ביפן. לארה"ב הוא יגיע במהלך ינואר 2016 וחודש לאחר מכן, בפברואר 2016, לאירופה. לתחושתי האישית, ייקח קצת יותר זמן עד שהוא יגיע אלינו (אם בכלל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails