יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

ניחוחות חג – ראש השנה תשע"ז (2016)

הקיץ מתחיל לנטוש אותנו, הימים מתקצרים, הטמפרטורות יורדות והכל מזכיר לנו שמשהו עומד לקרות: הסתיו מגיע ואיתו גם תקופת החגים שלנו. זה בדיוק הזמן הנכון לשינוי והתחדשות ואין קל ונחמד להתחיל זאת עם ניחוח חדש אחד או יותר. כדי לעזור לכם, ריכזתי בפוסט הזה את ההשקות החדשות הבולטות שמציגים המותגים השונים. אני בטוחה שאתם הולכים להתאהב בכמה מהם.



לה

Dalia Divin Le Nectar De Parpum by GIVENCHY

ניחוח חדש ואינטנסיבי באוסף ה- Dahlia Divin מבית "ג'יבנשי". ניחוח זה מייצג, למעשה, את גרסת ההוט קוטור של הבושם, סמל של זהב ונשיות, המכונה "סם החיים של העוצמה האלוהית".

על הרכב הניחוח אמון הבשם פרנסואה דמשי, אשר התמקד בפרחי הזהב של מימוזה, המביאים את החתימה הייחודית שלהם לניחוח. יסמין סמבק, שנוכח בכל בשמי הסדרה, מקבל פה חיזוק על-ידי ורד חושני ואלגנטי. הלב הפרחוני נתמך על-ידי בסיס עציי של וטיבר קרמי, סנדלווד, שעועית טונקה ומאסק ונילי שופע.

הבקבוק, העשוי מזכוכית מצופה לכה בגוונים של זהב, מעוטר בחוטי זהב סביב צווארו ונושא לוחית זהב עליו חרוט שם הבושם. אגב, אפילו הפקק השקוף מכיל בתוכו רסיסי עלי זהב. פשוט יצירת אומנות יוקרתית ועוצרת נשימה!

מחיר: 387 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"פ) / 472 ₪ (תכולה: 75 מ"ל אד"פ)
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.


Deep Euphoria by CALVIN KLEIN

קלווין קליין מציג את Deep Euphoria – ניחוח חדש, המהווה גרסה נוספת בשורת הניחוחות שקמו לבושם המקורי שהושק לראשונה ב-2005. למרות שהבושם החדש מגיע בבקבוק באותו עיצוב, הוא מציג הרכב שונה לחלוטין בדמות ניחוח פרחוני-שיפרה (chypre) והוא למעשה גם עומד בפני עצמו בתוך ליין ה"אופוריה" לצד הבושם המקורי.

הניחוח, שהורכב על-ידי הבשמיות אונורין בלאן ואן גוטליב, פותח במולקולת קסקלון, עלי מנדרינה ופלפל לבן. ורד שחור שולט בהרכב בשילוב אדמונית לבנה, גרניום ויסמין סמבק, כשהבסיס השיפרי מורכב מפטצ'ולי, עץ מאובן ומאסק.

מחיר: 199 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"פ) / 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"פ).
להשיג ברשתות הפארם השונות


Wonderlust by MICHAEL KORS

ניחוח חדש מבית המעצב הנודע מייקל קורס, המשדר אווירה של רצון לברוח אל מחוזות רחוקים ואקזוטיים, אל עבר הרפתקה רומנטית חדשה. במילים אחרות, הוא מיועד לאשה שמלאה בסקרנות ולהט ולא מהססת ללכת אחרי הלב שלה.

מדובר בניחוח גורמה המתמקד בפרח הציפורן, המעניק לו תחושה של ניחוח פירחוני קרמי ומתובל. התווים העליוניים שכוללים חלב שקדים, פלפל ורוד, ברגמוט איטלקי ומנדרינה סיציליאית מלווים אותנו אל ליבו של הניחוח, המורכב מיסמין, ציפורן ועוקץ העקרב. הבסיס העציי החמים של ההרכב כולל בתוכו קשמיר, בנזואין וסנדלווד שמעניקים רושם מתוק-חריף של קינמון.

מחיר השקה (עד סוף אוקטובר 2016): 299 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"פ) / 399 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"פ)
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובחנות האופנה של מייקל קורס בקניון רמת אביב.


Miss Dior Absolutely Blooming by DIOR

סדרת הבישום "מיס דיור" מקדמת בברכה ניחוח חדש, פרי יצירתו של בָּשם הבית – פרנסואה דמשי, שלטענתו יצר הרכב הפותח בתווים פירותיים בהירים כדי לשמח נשים שאוהבות את החיים.

זהו ניחוח מודרני, סקסי ומלא תשוקה. הגוון הוורוד של נוזל הבושם תואם לחלוטין לאופיו הפרחוני הערב לחיך של ההרכב הבנוי משלוש שכבות: עליונה- פירות אדומים: תות שדה, פטל ורימון; אמצעית- פרחונית: ורד סנטיפוליה מגראס ואוכמנית; בסיס- חושני: מאסק לבן.

מחיר: 300 ₪ (תכולה: 30 מ"ל אד"פ, מהדורה מוגבלת) / 415 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 592 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
להשיג בחנויות נבחרות של סופר פארם, משביר וניו פארם


DKNY Be Tempted by DONNA KARAN

דונה קארן ממשיכה את אוסף בשמי ה- DKNY Be Delicious, שהושקה לראשונה ב-2004, עם ניחוח מפתה וחושני חדש: DKNY Be Tempted המייצג תפוח אדום עסיסי ומפתה. זהו ניחוח גורמה אוריינטלי זוהר ומרגש, הפותח בתווים עסיסיים משכרים של ניצן דומדמנית שחורה, לימון, אקורד של שוש אפל ופרות אדומים. ליבו מייצג נשיות ותשוקה באמצעות תמצית שמן ורדים, סיגלית ופריחת התפוז. שמן פצ'ולי אינדונזי אקזוטי שבבסיס הניחוח מתמזג עם קרם וניל ושרף של מור אוריינטלי.

בקבוק הזכוכית האובלי של הבושם הינו בצבע אדום. כך גם החלק המטאלי העליון שלו, שמעוטר בתבליט של נחש פתלתל סביב הפקק.

מחיר השקה (עד סוף אוקטובר 2016): 179 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"פ) / 279 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"פ)
להשיג בכל רשתות הפארם.


PURPLE LACE by SPRING

מותג הבישום SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לכבוד השנה החדשה את Purple Lace – או דה פרפיום בניחוח פירותי מתקתק, הפותח בתווים של מנדרינה ודומדמנית שחורה, ממשיך ללב מתוק של צמר גפן סוכר ושזיף, המנתב את הדרך לתערובת מפתה של סנדלווד קטיפתי ווניל.

מחיר: 99 ₪  (תכולה: 50 מ"ל אד"פ)
ניתן להשיג ברשת אפריל ובחנויות המובחרות


Aromatics Black Cherry by CLINIQE

אבן חן חדשה בדמות ניחוח פירותי מתובל וחושני מאד, מצטרפת בימים אלו לסדרת ה-  Aromatics של "קליניק", שנוסדה לראשונה ב-1971.

הניחוח מורכב מתווים הדריים ופירותיים של דובדבן שחור וברגמוט מעורבבים עם ארומה מתובלת של פלפל לבן והל. ליבו- זר פרחוני עשיר של יסמין סמבק וורד מואר על-ידי תווים ירוקים של גלבנום, המונח על בסיס חם של ענבר, לבדנום ועץ קשמיר.

הבושם מוגש בבקבוק בעיצוב המסורתי והמוכר של שאר הניחוחות בסדרה, הפעם בגוון אדום דובדבן.

מחיר השקה (עד סוף אוקטובר 2016): 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)
ניתן להשיג בחנות "קליניק" בקניון הזהב בראשל"צ ובאתר האונליין של המותג בלבד!!


לו

Roberto Cavalli Uomo by ROBERTO CAVALLI

מעצב האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי מציג ניחוח גברי המתואר כעציי ארומתי-אוריינטלי ומיועד עבור גברים מתוחכמים, בעלי בטחון עצמי וחוש פיתוי טבעי.

ההרכב פותח עם תו ייחודי של סיגלית שחורה. הקרירות המאפיינות אותו באה בניגוד מושלם לזעפרן החם והסקסי. הלב האינטנסיבי של דבש ותמצית לבנדר מספק עומק ונפח לניחוח, כאשר את ההרכב חותם תו בסיס מהפנט של ארז מהול עם פולי טונקה ופטצ'ולי ויוצר שובל ממגנט ומפתה.

הבקבוק עשוי מזכוכית כהה כבדה ועליה סמל המונוגרמה המפורסם של בית האופנה. צורת הריבוע שלה מהווה סמל לגבריות ובטחון.

מחיר השקה: 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם.


Uomo by SALVATORE FERRAGAMO

בית האופנה האיטלקי של סלבטורה פרגמו מביא ניחוח מקורי בעל תווי גורמה רעננים וחושניות של תווים עציים עשירים, המבטא את סגנון החיים האיטלקי, המורשת והחדשנות שלו.

זהו ניחוח מודרני אך נצחי, המעורר תחושה של אלגנטיות ויופי לצד אופטימיות ושמחה של חיוך אמיתי. תוויו העליונים כוללים פלפל שחור, הל וברגמוט, ליבו- טירמיסו, תפרחת התפוז ואמברוקס, ובסיסו- עץ קשמיר, סנדלווד ושעועית טונקה.

גם הבקבוק של הבושם מייצג גבריות מודרנית במלוא תפארתה, כאשר לוגו המותג פרוש בשחור משני צדדיו ומספק אחיזה נוחה.

מחיר: 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)
ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר החדש לצרכן.


Artisan Blu by JOHN VARVATOS

ג'ון ורווטוס מספק ניחוח רענן ואותנטי, המתכתב עם הקולקציות האופנתיות שלו. זהו ניחוח המשלב את אומנות העולם הישן יחד עם התחכום של הטכניקות המודרניות. במילים אחרות, זהו ניחוח ימי לביש, נוח ומתוחכם.

תוויו העליונים של הניחוח כוללים ברגמוט, לבנדר, בזיליקום, תפוז מריר וקיוטה. ליבו משלב גרניום, פלמרוזה, איריס, תמצית תפרחת התפוז ומרווה, בעוד הבסיס מורכב מארז, פטצ'ולי, אורן, שרף פיסטוק ועץ אשל.

הבקבוק עטוף ברשת חוטי רפייה בעבודת יד מוקפדת, החושפת את הגוון הכחול של הבושם.

מחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)
ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.


בזוג

Halloween Shot by HALLOWEEN

לליין בשמי ה- "Halloween" שהיה שייך עד לא מזמן לבית האופנה הספרדי "דל פוזו" והיום הוא מותג נפרד בפני עצמו, נוספו שני בשמים חדשים: אחד לה- Halloween Shot, ואחד לו- Halloween Man Shot. שניהם בשמים אוריינטליים חמימים, שנוצרו בהשראת ניחוח של קוקטייל דאקירי, משחק ביליארד ואווירת הלילה המסתורית.

כל אחד מהניחוחות מוגש בבקבוק בעל בסיס מתכת ופקק בגוון זהב נחושתי, כאשר זכוכית הבושם שלה היא בגוון סגול עמוק וחושני וזו שלו מגיעה בגוון אפור של לילה.

Halloween Shot – ניחוח נשי פרחוני-אוריינטלי קליל עם תווי גורמה מתובלים. הוא פותח בתו לא שיגרתי של קוקטייל דאקירי אננס, המשולב עם מנדרינה ואגוזי לוז. מי ורדים, יסמין, סיגלית ופסיפלורה מהווים את ליבו של הניחוח. הבסיס מסתיים עם וניל, פטצ'ולי וקרמל.
מחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)

Halloween Man Shot – ניחוח גברי עציי-אוריינטלי הפותח בתווי דאקירי לימון ממריץ עם תבלינים של הל ופלפל שחור. ליבו הפרחוני-ארומתי מורכב מאיריס ומרווה המונחים על בסיס אינטנסיבי של עור, וניל ועץ ענבר.
מחיר: 199 ₪ (תכולה: 125 מ"ל אד"ט)

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר החדש לצרכן.


Elle & Lui by SABON

"סבון" מגישים דואט של ניחוחות חושניים לאשה ולגבר, המיועדים להשלים זו את זה. היא- עם הרכות והעדינות בניחוח Elle שלה, והוא- עם החספוס והטבעיות בניחוח Lui שלו. הניגודיות שבין שני הניחוחות מוצגת בנוסף באמצעות הבקבוקים בהם הם מוגשים: שלה- בגוון לבן בקווים רכים וענוגים, שלו- בגוון שחור דרמטי בקווים ישרים.

שני הניחוחות נוצרו בהשראת אזור פרובנס שבצרפת ומציגים נאמנה את רוח המותג, המקפיד לייצר עבורנו רגעים יקרים ויומיומיים של אושר, רוגע והנאה.

Elle – ניחוח חושני עדין, הפותח ברעננות של ברגמוט ומנדרין ומוביל אל רכות מלטפת של אדמונית ושושנת מים בליבו, המשאירה אחריה שובל של מאסק, סנדלווד וסיגלית.
מחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)

Lui – ניחוח עציי מתובל, עם תו עליון של ברגמוט ולב המורכב מאלמי, אגוז מוסקט, כמון וסיגלית. תווי הבסיס שלו שורשיים ויצריים וכוללים מאסק, וטיבר, וניל ועץ בולנזיה.
מחיר: 199 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר המותג.


לשניהם (יוניסקס)

Basil & Neroli by JO MALONE

לפני כ-17 שנים השיק בית הבישום הבריטי "ג'ו מלון", בושם שאחד ממרכיביו המפתיעים היה בזיליקום. כעת, הוא משתמש לראשונה בבזיליקום כמרכיב עיקרי בניחוח Basil & Neroli.

הניחוח מבטיח להעניק את האווירה הבריטית המתוחכמת של לונדון, באמצעות הרכב שנוצר על-ידי הבשמית אן פליפו, אותו היא מתארת כ"פרחוני רענן, חושני ומתוחכם, עם היבטים ירוקים – מדהים בפשטותו." הניחוח מתפתח עם תווים ירוקים עליונים של בזיליקום, אשר הופכים ללב פרחוני רענן של ניירולי עם בסיס של מאסק לבן ווטיבר שמעניקים לו גוון אדמתי.

מחיר: 260 ₪ (תכולה: 30 מ"ל אד"ק) / 520 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ק)

הניחוח מגיע גם במוצרים משלימים: סבון נוזלי לגוף ולידיים (200 ₪ ל-250 מ"ל), קרם גוף (350 ₪ ל-175 מ"ל) ונר (240 ₪ ל-200 גר').

להשיג בחנויות "ג'ו מלון לונדון" בקניון רמת אביב בת"א ובשדרות אלרוב ממילא בירושלים.


Ambre by L'OCCITANE

ל'אוקסיטן חוגג 40 שנה להיווסדו ולכבוד המאורע משיק מחדש את Les Classiques – קולקציה המורכבת מ-3 ניחוחות קלאסיים של המותג, שהפכו להיות מבוקשים מאד. בין הניחוחות ניתן למצוא את Ambre האהוב, שהושק לראשונה ב-2001 ושוב ב-2012.

הבושם, שנוצר בהשראת האי קורסיה, מוגש כעת בבקבוק חדש בעיצוב חלק, נקי ופשוט. הניחוח עציי-ענברי-אוריינטלי, המיועד לנשים וגברים כאחד, פותח ברעננות של ברגמוט, המתמזג עם פרזיה ועלים כתושים. מהר מאד מגיעים תווי הלב המתקתקים של שרף חום ושעועית טונקה, המובילים לבסיס מאוזן וענוג של ענבר, וניל ועץ ארז.

מחיר: 289 ₪ (תכולה: 75 מ"ל אד"פ)
להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר המותג.


חג שמח ושנה טובה, מלאה בניחוחות טובים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails