יום שבת, 10 בספטמבר 2016

AHAVA Mineral Radiance Skincare Collection

מעבדות מותג הקוסמטיקה הישראלי "אהבה" (AHAVA) מציגות אוסף חדש ופורץ דרך של מוצרי טיפוח המיועדים להמריץ עור עייף. האוסף, המכונה בשם Mineral Radiance, עשיר (מן הסתם) במינרלים מים המלח וכולל כל מה שצריך – החל מג'ל לניקוי העור ועד למסכת בוץ מטהרת. לפני שאתן מתלהבות, כדאי שתדעו שהאוסף יוצג באופן רשמי רק בחודש הבא (אוקטובר 2016) במהלך תערוכת TFWA, ועל המדפים ברחבי העולם החל ממרץ 2017.



הליין החדש, שמורכב למעשה מארבעה מוצרים מבוססי מינרליים לטיפוח העור, פותח על-מנת להגן על העור מפני פגעי הסביבה ומזהמים עירוניים הידועים כגורמים להזדקנות מוקדמת. הפורמולות המתקדמות של המוצרים בסדרה מיועדות כדי להמריץ את העור ולהעצים את המראה הקורן שלו. מה שמניע אותן בעצם הוא קומפלקס מיוחד בשם Radiance5Complex, שמשחזר את האנרגיה החיונית של העור וגורם לו להיראות צעיר יותר וקורן. בחברה מספרים, כי על-פי מחקרים ומבדקים שנעשו באמצעות מכון עצמאי בלתי תלוי, הוכח שהמוצרים בסדרת ה- Mineral Radiance מסוגלים להגביר את אנרגיית התאים בעור פי 3, להגביר את המראה הקורן כמו גם את הזוהר הבריא שלו ולהגן על העור מפני נזקים סביבתיים.


"המדע הוכיח כי לאורך זמן, תאי העור מפחיתים את היכולת שלהם ליצור אנרגיה אפקטיבית, ההגנה של העור ממשיכה לרדת וגורמת לו לאבד את החיוניות ואת הכח הממריץ שלו. שמענו מנשים עסוקות ברחבי העולם, כי השגת עור מלא אנרגיה וזוהר בריא יכולה להוות אתגר ושמירה על תחזוקת הזוהר שלו יכולה להיות אפילו קשה עוד יותר," מסביר ברק אורנשטיין, סמנכ"ל השיווק של "מעבדות AHAVA ים המלח".

סדרת "Mineral Radiance" כוללת את המוצרים הבאים:

·       Ahava Mineral Radiance Cleansing Gel – ג'ל ניקוי נטול שומן וסולפטים;
·    Ahava Mineral Radiance Instant Pollution Solution Detox Mud Mask – מסכת בוץ (נטול שומן) לטיהור והרגעת העור;
·     Ahava Mineral Radiance Energizing Day Cream SPF20 – קרם לחות יומיומי להמרצת אנרגיית העור והזוהר שלו;
·    Ahava Mineral Radiance Overnight De-Stressing Cream – קרם לילה מרגיע המעניק לעור מרגוע ושיקום מנזקי היום.

כאמור, הסדרה אמורה לעלות על המדפים ברחבי העולם רק בסביבות מרץ 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails