יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

YVES ROCHER Plaisirs Nature Collection

באיזה מוד אתם: מרגיע, ממריץ או אולי חושני? מותג הקוסמטיקה הבוטני "איב רושה" מציג סדרה חדשה של מוצרי טיפוח יומיומיים לגוף בשם Plaisirs Nature ("עונג הטבע"), הכוללת 8 שילובים ייחודיים של צמחים ב-10 ניחוחות חדשים ומתאימה לכל אחד ולכל מצב-רוח.



בין מוצרי הסדרה ניתן למצוא ג'ל רחצה, שמן רחצה, ג'ל רחצה פילינג, תחליב גוף, פילינג גוף, חמאת גוף ואו-דה טואלט – כולם מגיעים במיגוון ניחוחות, גדלים ואריזות. חסרה לכם קצת אנרגיה בבוקר כדי להתעורר על עצמכם מהר? תוכלו לבחור להשתמש במוצרים המגיעים בניחוחות ממריצים של מנדרינה-לימון, לימון-בזיליקום, מנגו-כוסברה או מנטה-פטל; אם זמן הרחצה שלכם מהווה את החלק החושני של היום, אז ב"איב רושה" ממליצים לכם להשתמש במוצרים מהסדרה המגיעים בניחוח קוקוס לצד מוצרים בניחוח וניל בורבון; לאלו הזקוקים דווקא לקצת רוגע מלחצי היום, כדאי שיעדיפו יותר מוצרים בניחוחות של זית ועלי פטיט הדרים, לבנדר ופטל שחור, לבנדר בשילוב עלי פטיט הדרים או אולי פריחת תפוז ושקד בשילוב פריחת תפוז.


כמו רוב מוצרי המותג, גם הסדרה החדשה רוכשת כבוד לסביבה בכלל ולעורנו בפרט. המוצרים מכילים כ-97% רכיבים טבעיים, הפורמולות כולן מתכלות והאריזות ניתנות למיחזור ואף עשויות מחומר ממוחזר. כמו כן, המוצרים אינם מכילים שמן מינרלי או פארבנים וה- PH שלהם הוא ניטראלי, כך שהם מתאימים גם לבעלי עור רגיש.



טווח המחירים של המוצרים בסדרה שווה לכל כיס והוא מתחיל מ-12 ₪ לג'ל רחצה (200 מ"ל), דרך תחליב גוף ב-29 ₪ (390 מ"ל) ועד לאו-דה טואלט ב- 49 ₪ (100 מ"ל).


את סדרת Plaisirs Nature של "איב רושה Yves Rocher" ניתן להשיג בסניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ: קניון עזריאלי תל אביב, קניון איילון, מתחם ביג פאשן אשדוד, קניון מלכת שבא אילת, הקניון הגדול פ"ת, קניון גארנד ב"ש, קניון רחובות ובחנות האונליין של המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails