יום שני, 19 בספטמבר 2016

ADAH LAZORGAN Gel Liner

אחד המוצרים, ששום מזוודת איפור מקצועית לא תהיה שלמה בלעדיו, הינו אייליינר ג'ל. כמאפרת, אני מעדיפה להשתמש בו במיוחד בגלל שהוא נוטה להיות עמיד יותר ממוצרים אחרים לתיחום העין – פקטור חשוב מאד באקלים החם של ארצינו ולא פחות, כשמדובר במאופרות הנוטות לדמוע מהתרגשות. על האייליינר ג'ל של המאפרת הבכירה עדה לזורגן שמעתי זה מכבר ואחרי שניסיתי את המסקרה המדהימה שלה, שמחתי לנסות גם את האייליינר ג'ל.



האייליינר ג'ל של עדה לזורגן מגיע בצנצנת קטנה שקופה עם מכסה שחור מבריק הנושא את שמה עליו. מבחינה חיצונית הוא אינה שונה ממוצרים דומים של מותגים אחרים.

המוצר שנמסר לידי הגיע ללא אריזת קרטון חיצונית כלשהי, המפרטת את מרכיבי הפורמולה או אפילו את כמות החומר שהמוצר מכיל, למעט מדבקה שנמצאת על תחתית הצנצנת עצמה ומכילה מספר מילים לקוניות, כפי שניתן לראות בתמונה שלהלן (הכיתוב המטושטש הוא במקור):


המרקם של האייליינר הינו קרמי ורך במיוחד, מה שמאפשר שרטוט חלק ונקי, כמעט כמו אייליינר נוזלי. אגב, כשאני עובדת עם מרקמים מהסוג הזה, אני מעדיפה לקחת כמות מעטה מאד של חומר (לא צריך יותר מזה) ולהניח אותה על גב כף ידי, ולא לעבוד ישירות מהצנצנת. באופן זה, אני יכולה להשיג שליטה טובה יותר על החומר לפני שאני מניחה אותו על העפעף.


כמו כן, המרקם הקרמי הרך של האייליינר מאפשר לשרטט איתו בקלות בטרם הוא מתקבע על העפעף. כך ניתן גם להספיק לטשטש אותו באופן הרצוי, או להניח מעליו צללית כלשהי על-מנת ליצור מראה מעושן. למרות המרקם המאד קרמי שלו, הגימור המתקבל הינו מאט לחלוטין. מרגע שהחומר מתקבע, הוא עמיד למשך שעות ארוכות מאד מבלי להטשטש, לדהות ו/או להתפורר – עד לרגע ההסרה שלו עם מסיר איפור ייעודי לעיניים.

אגב, בסוג כזה של אייליינרים, אני מעדיפה להשתמש במברשת אלכסונית שטוחה (לדוגמא: 263# של MAC, 101# של שלי אגמי, D15# של דגנית שמאי וכיוצ"ב). הצורה האלכסונית של המברשת מאפשרת לשרטט קו תיחום מדוייק בצמוד מאד לקו הריסים או לצייר אייליינר חתולי בקלות. חשוב לציין, כי יש להקפיד לנקות היטב את המברשת ולהסיר שאריות חומר ממנה בסמוך לאחר השימוש בה!

מה שאהבתי במיוחד באייליינר של עדה לזורגן הוא את הפיגמנט השחור-פחם העשיר מאד שלו. למעשה, זהו הגוון העשיר ביותר שנתקלתי בו עד כה. 


בהשוואה למותגים מתחרים אחרים שאני מחזיקה במזוודת האיפור שלי, עלי לציין כי עד כה האייליינרים של Inglot ו- Ofra נחשבו בעיניי לבעלי הפיגמנט השחור החזק ביותר, אך לצערי, הם נוטים להתייבש מאד מהר – אפילו עוד לפני שאני מצליחה להשתמש בחצי מהכמות שהמוצר מכיל. אמנם Inglot מציעים כפתרון את נוזל ה- Duraline, שבאמצעות כמה טיפות ממנו ניתן להחיות מחדש את האייליינר שלהם, אבל במקרה של Ofra אני נאלצת ברוב המקרים להשליך את המוצר לפח בצער רב. האייליינר ג'ל של Bobbi Brown מצליח לשמור על מרקם קרמי (אך מעט נוקשה) לאורך זמן, אבל במבחן העמידות על העפעף (בעיקר כזה מהסוג השומני) הוא נופל, מבחינתי, בגדול ואני מעדיפה להשתמש בו רק לתיחום "קו המים" בעיניים – שם הוא דווקא עושה עבודה טובה מאד. הפלואידליין של MAC שומר על מרקם רך לזמן ארוך וגם העמידות שלו מושלמת, אבל מבחינת עושר הפיגמנט הוא לא משתווה לזה של Inglot או Ofra ובטח שלא לזה של עדה לזורגן.



האייליינר של עדה לזורגן נמצא אצלי בשימוש בערך כחודש וחצי. אם הוא יצליח להמשיך לשמור על המרקם הרך שלו למשך תקופה ארוכה, הוא בהחלט יהפוך למוצר המוביל בתחומו במזוודה שלי.

מחיר: 108 ₪ (זמין גם בגוונים: לבן, סגול, כחול וטורקיז ובקרוב גם שמנת)

את האייליינר ג'ל של עדה לזורגן ניתן להשיג בסטודיו שלה (יגאל אלון 126, בניין C, תל-אביב. טל' 03-6295830, 0522-542942) או בנקודות השיווק השונות ברחבי הארץ.


תגובה 1:

  1. יש לי את האייליינר שלך עדה לזורגן ואני חייבת להסכים איתך שהוא סופר איכותי . גם לי יש את האייליינר של עפרה שהתייבש , קניתי את ה- fix it של עפרה ואחרי כמה שפריצים הגונים וערבוב ללא רחמים ,הצלחתי להחזיר אותו לחיים . נפלא !

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails