יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

ELIZABETH ARDEN Liquid Assets Colour Collection Fall 2016

לקראת עונת הסתיו שבפתח, מציגים ב"אליזבת ארדן" את Liquid Assets Colour  - קולקציה קטנה ומושלמת, הכוללת שלושה מוצרים בלבד ומיועדת עבור מי שאוהבת להתהדר בצבעוניות מוגברת שמגיעה במרקמים נוזליים חדשים וחדשניים.



שלושת מוצרי האיפור היוקרתיים שבאוסף מציעים אפקט של "המראה הרטוב" והינם עשירים בפיגמנטים ובעלי גימור עמיד לאורך זמן:


Beautiful Color Bold Defining 24HR Liquid Eye Liner – אייליינר נוזלי עמיד ל-24 שעות, בעל פיגמנט עשיר מאד ואפליקטור דק, המאפשר שרטוט קל ומדוייק על העפעף. הפורמולה עמידה במים ומתקבעת במהירות. בנוסף, היא אינה מכילה חומרי בישום או פרבנים כלשהם ולכן המוצר מתאים גם לעיניים רגישות.


האייליינר מוצע בחמישה גוונים שונים:
·       Gilded Brown
·       Electric Blue
·       Dark Valentine
·       Plum Desire
·       Mystic Green

Beautiful Color Bold Liquid Lipstick – שפתון נוזלי המגיע באריזה בסגנון עט ומציע צבע עשיר מאד, מרקם קרמי, כיסוי מלא וגימור מבריק. פורמולת השפתון מכילה רכיבי לחות, ריכוך והזנה המספקים לשפתיים הרגשת נוחות מושלמת. השפתון מצוייד באפליקטור מיוחד, כאשר כל לחיצה על ידית ה"עט" מוציאה כמות חומר מדודה.



השפתון מוצע בתשעה גוונים שונים:
·       Daring Beige
·       Lavish Pink
·       Pink Lover
·       Extreme Pink
·       Passionate Peach
·       Fearless Red
·       Luscious Raspberry
·       Fiery Red
·       Seductive Magenta



Beautiful Color Bold Illuminating Liquid Highlighter (מהדורה מוגבלת) – היילייטר נוזלי בגוון מוזהב שקפקף, המתאים לכל סוג וגוון עור ומציע אפקט של זוהר. המרקם של ההיילייטר הינו קריר ונעים ובעיקר קליל, ולמרות שהוא נוזלי הוא אינו פוגע בשלמות האיפור שמונח מתחתיו. כמו כן, ניתן לערבב אותו עם קרם לחות או מייקאפ לקבלת אפקט זוהר וקורן בכל שטח הפנים. 


ההיילייטר מוצע בגוון אחד בלבד:
·       Golden Kiss

לדברי רבקה רסטרפו, המאפרת הבינלאומית של המותג, "המראה הרטוב הוא להיט ענק על מסלולי התצוגה והשטיח האדום. בנוסף, הוא גם לביש מאד בתור מראה יומיומי. המרקמים הנוזליים בקולקציה זו הינם קלים ליישום ויוצרים אפקט דרמטי."

הקולקציה זמינה החל מהחודש (ספטמבר 2016) במקומות שונים ברחבי העולם. כולי, תקווה שגם אלינו היא תגיע במהרה...


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails