יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

Bobbi Brown Extra Repair Nourishing Milk

סדרת הטיפוח Extra Repair Skincare של מותג הקוסמטיקה "בובי בראון" מתרחבת עם השקתו של מוצר חדש - Extra Repair Nourishing Milk. מדובר בתכשיר טיפולי מרכך, בעל פורמולה קלילה, המשלב יחדיו את יתרונות הטיפוח של שמן פנים (לחות) וקרם פנים טיפולי (חידוש, טיפול ותיקון).



הכל התחיל, למעשה, כשבובי ערבבה את שמן הפנים האייקוני שלה (Extra Face Oil) יחד עם קרם פנים, ונשבתה מייד באפקט הזוהר שהתקבל מהשילוב בין שני התכשירים בעלי הפורמולה העשירה. את אותו האפקט היא ביקשה ליצור שוב, אבל הפעם בתכשיר בעל פורמולה קלילה יותר, שתתאים לטווח סוגי עור רחב יותר. התכשיר החדש, בעל הטקסטורה החלבית הקלילה, מאפשר לשלב עמו (בצורה שכבתית) תכשירי טיפוח ואיפור נוספים מבלי להכביד על העור. בנוסף, הוא מעניק לעור באופן מיידי לחות, הזנה ואפקט של הארה וזוהר ובטווח הארוך הוא תורם להתחדשות תאי העור ומראה בריא יותר.


פורמולת ה- Extra Repair Nourishing Milk נוצרה בטכנולוגיית פפטיד Argireline® בשילוב תמצית מרווה מרושתת, המעודדת את תהליך הייצור הטבעי של הקולגן בעור ומחזקת את מחסום הלחות המגן עליו. בנוסף, כוללת הפורמולה תמציות שמני זית, שומשום, שקדים מתוקים וחוחובה- המזינים את העור ונועלים בתוכו את הלחות, חומצה היאלורונית כמגנט לחות טבעי, ותוספי שומנים (ליפידים) טבעיים שונים העוזרים לקדם את מנגנון תיקון מחסומי ההגנה של העור. כל אלו תורמים לטשטוש מראה הקמטוטים והקווים בעור ומעניקים לו מראה מוצק, מלא ומורם יותר.

Bobbi Brown Extra Repair Nourishing Milk יהיה זמין על המדפים ברחבי העולם החל מאוקטובר 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails