יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

GUERLAIN Orchidee Imperiale Black

עשר שנים עברו מאז השקת סדרת הטיפוח היוקרתית "אורכיד אימפריאל" (Orchidée Imperiale) של "גרלן". במהלך השנים מאז עברה הסדרה מספר שינויים בפורמולה שלה והפכה לאחת מהסדרות היוקרתיות המובילות בעולם. כעת מציג המותג יצירת מופת חדשה בסדרה: Orchidee Imperiale Black – קרם חדש שנוצר בטכנולוגיה מהפכנית, הכוללת "חסינות סלולרית" ומיועדת לייעל את יכולת ההגנה העצמית של התאים בעור.



מי שחוותה את המגע היוקרתי של קרם או סרום בסדרת "אורכיד אימפריאל" יודעת שלא מדובר פה רק בפינוק טהור של כל אחד מהתאים בעור, אלא גם בתוצאות איכותיות הנראות לעין ואף מורגשות במגע. כך גם הקרם החדש בסדרה: Orchidee Imperiale Black שנוצר בטכנולוגיית Blackimmune, המאפשרת מאבק נגד הגורמים האחראים בעיקר על הזדקנות העור ומבוססת שני סוגי מערכות הגנה של העור: קרטינוציטים ותאי לנגרהנס.


פורמולת הקרם הינה קלילה, רכה ועוטפת כל תא בפקעת הגנה מהודרת המורכבת משילוב של אלמנטים לחותיים מאד, העוזרים לשמור על גמישות ונוחות העור. בין הרכיבים שלה ניתן למצוא חמאת קופואסו עשירה ושעוות חוחובה, העובדים בשילוב עם מרכיבים נוספים ונספגים במהירות בעור מבלי להותיר בו תחושת שמנוניות. בשימוש יומיומי העור מחדש את העמידות שלו ואת מחסומי ההגנה שלו והופך להיות חזק ועמיד יותר. כמו כן, המרקם והמראה שלו משתפרים מיום ליום: הקמטים בעור מטשטשים, פגמים מתפוגגים, המרקם של העור מעודן וגמיש יותר והגוון שלו מואר וקורן יותר. בנוסף, קווי המתאר של הפנים הופכים להיות מוגדרים ומוצקים יותר ובכלל כל המראה הכללי נראה רענן, רגוע, מלוחח וצעיר יותר.

כיאה למוצר יוקרתי, הקרם מגיע בצנצנת מעוצבת בעיצוב מפואר בגוונים של שחור וזהב. וכדי להפוך כל יישום שלו לחוויה ייחודית, המומחים של "גרלן" עיצבו אפליקטור חדש בעל 4 צעדים, בהשראת רול-מגע ארגונומי. האפליקטור מצוייד בשני רולים קטנים המתאימים לקימורי הפנים באופן מושלם ופועלים לעיסוי הקרם ישירות לליבו של העור. אגב, הרולים הקטנים הללו ניתנים להסרה בקלות לניקוי לאחר כל שימוש.


Guerlain Orchidee Imperiale Black צפוי לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאוקטובר 2016. כמו שאר המוצרים בסדרה, תג המחיר שמוצמד אליו אינו שווה לכל כיס. באירופה, למשל, מחירו יעמוד על סך של 980 אירו (כ- 4,140 ₪ !!!) לתכולה של 50 מ"ל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails