יום חמישי, 2 בפברואר 2017

לוריאל מתחדשת בשתי שגרירות יופי מהממות

מותג השיער המקצועי של "לוריאל", L’Oréal Professionnel, בחר בהיילי בולדווין (Hailey Baldwin) וטיילור היל (Taylor Hill) כשגרירות היופי הבינלאומיות שלו לשנת 2017.  שתי היפות הללו מחזיקות ביחד צבא של אוהדים, המונה כ- 15 מיליון עוקבים באינסטגרם.



"אנחנו שמחים לקבל בברכה את היילי בולדווין וטיילור היל למשפחת לוריאל פרופסיונל שלנו. הן מגלמות דור חדש של נשים, שהן גם מכורות לאופנה, מאד מחוברות, נשים שמבטאות את האישיות שלהן דרך צבע השיער וסגנון כדי לשנות את עצמן, ממש כמו באיפור," אמרה מנכ"לית לוריאל פרופסיונל, מריון ברונה (Marion Brunet). "ללוריאל פרופסיונל יש גם אמביציה וגם כח כדי לענות על צרכים אלה, לא רק הודות לפרוטפוליו רחב של מוצרים ושירותים חדשניים, אלא גם בזכות אמני השיער המוכשרים שלנו איתם אנו עובדים ברחבי העולם."

את ההודעה על המינוי החדש של בולדווין והיל שיחרר המותג באמצעות הסרטון הזה:



בולדווין והיל יחלקו את זמנן בקידום מוצרי השיער של המותג. בולדווין בת ה-20, היא בתו של השחקן סטפן בולדווין ואחייניתו של אלק בולדווין וכזכור, אף היתה בת הזוג של ג'סטין ביבר לתקופה קצרה. כמי שנוהגת להחליף את צבע שערה בתדירות גבוהה, היא תשמש כמוזה למראה קולקציית צבעי השיער לאביב וסתיו 2017 של המותג, המבוססים על טרנדים עונתיים. השנה, מדובר ב-24 גוונים בהשראת הטבע, שעוצבו על-ידי ונסה ברונו (Vanessa Bruno) עבור ליין ה- INOA. בנוסף, היא תהיה הפנים של סדרת Pro Fiber, המיועדת לשיקום שיער פגום. "זה מדהים איך שרק צבע שיער חדש יכול לשנות הכל," אומרת בולדווין. "אני מרגישה כאילו שזה משפיע אפילו על מצב הרוח שלי. עם צבעי השיער INOA בעיצוב ונסה ברונו, המומחית לצבעי שיער, אני מרגישה כמו היילי אחרת!"

לעומתה, היל תוביל את הקמפיין המחודש הגדול לליין מוצרי הטיפוח לשיער Série Expert. כמו כן, היא תהיה הפנים של קמפיין Majirel Color Correction – שירות צביעה לשיער בהשראת טרנד מתקני הגוון באיפור, שנועד להתאים לתת הגוון של עור הלקוחה. "אני מרגישה מכובדת במיוחד ומאד גאה להיות השגרירה של לוריאל פרופסיונל," אומרת טיילור. "שיער הוא היבט חשוב בעבודתי, כך שאני צריכה לדאוג לו היטב. עם לוריאל פרופסיונל אני יודעת שהשיער שלי תמיד יראה יפה, זוהר ובריא כאילו הרגע יצאתי מסלון עיצוב השיער!"
הן בולדווין והן היל הן דמויות מבוקשות מאד עבור לא מעט מותגים ידועים. בולדווין משמשת כיום כפנים של Guess, והיל היא אחת מהמלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט ואף צעדה על מסלולי האופנה של Forever 21 ו- H&M. בנוסף, היא הוחתמה כפנים של מותג הג'ינסים Joe’s Jeans ואף תסייע בעיצוב קולקציה עבורו. אגב, מלבד עולם האופנה, לשתי היפות יש כבר ניסיון גם בעולם היופי: בשנה שעברה בולדווין שיתפה פעולה עם מותג היופי האוסטרלי ModelCo וכזכור, היל היא גם שגרירת היופי של "לנקום".

יהיה מעניין מאד לראות כיצד שתי המהממות הללו (והשיער שלהן) ייראה בקמפיינים שהן יובילו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails