יום שבת, 11 בפברואר 2017

חדש: www.esteelauder.co.il

אחרי MAC ו- Clinique, הגיעה זמנה של ה"אחות הגדולה" Estee Lauder להתחדש באתר מכירה אונליין בשפת הקודש. לרגל המאורע, מציע האתר למכירה באופן בלעדי ולמשך יומיים בלבד (!!!) את קולקציית האיפור הנחשקת, שהשיק המותג בשיתוף עם ויקטוריה בקהאם.



האתר החדש של "אסתי לאודר ישראל" מיועד להעניק ללקוחות המותג חוויית שירות חדשה ומשופרת, ובעיקר לאפשר רכישת מוצרים בכל זמן ומקום, ללא תלות בשעות פתיחה של סניפים. כמו כן, באתר ניתן יהיה למצוא מידע מפורט ותמונות של כל מוצרי המותג בתחום האיפור, טיפוח ובישום. חשוב לציין, שבנוסף למיגוון המוצרים שנמכרים בחנויות, יוצעו באתר מוצרים בלעדיים וקולקציות מיוחדות שלא ניתן להשיגן בשום נקודת מכירה אחרת בארץ. כמו כן, כל מוצר חדש של המותג יושק תחילה באתר האונליין לפני שיוצע למכירה בחנויות.


למרות שבקנייה אונליין לא ניתן לקבל את שירותיה של יועצת היופי, שנמצאת בדרך-כלל בנקודות המכירה השונות, האתר מציע כלים מיוחדים שיסייעו ללקוחה להתאים לעצמה מוצרים, כמו למשל מייקאפ על-פי רמת הכיסוי הרצויה, סוג העור, הגימור האהוב וכיוצ"ב. בנוסף, מציע האתר מראות איפור שונים, סרטוני הדרכה וכתבות תוכן בנושאי אופנה, לייף סטייל ועוד.


הלקוחות שירכשו מוצרים באתר האונליין של "אסתי לאודר ישראל" ייהנו ממגוון מתנות ודוגמיות שונות בכל קניה. במהלך 3 החודשים הראשונים, יישלחו המוצרים עד לבית הלקוחה באמצעות דואר שליחים ללא עלות נוספת. לאחר מכן, יחוייב המשלוח בסך 15 ₪ בלבד (בקנייה מעל 200 ₪ המשלוח בחינם). אגב, באתר ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי ו- PayPal. חשוב גם לציין, כי ניתן להחליף או להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא, תוך 14 יום מקבלת המוצר באמצעות משלוח חוזר בדואר, ללא עלות נוספת וכמובן גם לקבל החזר כספי.

כאמור, לרגל עליית האתר לאוויר, תושק בו באופן בלעדי קולקציית האיפור המשותפת למותג ולויקטוריה בקהאם למשך 48 שעות בלבד, החל מיום ראשון, 12/02/2017. לא כדאי להחמיץ!


לאתר החדש של "אסתי לאודר ישראל" הקליקו כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails