יום שני, 27 בפברואר 2017

סקירה: Carline Matt It

"קרליין" השיקו לאחרונה את Matt It – שפתון שקוף, המתפקד כסוג של טופ-קוט ומעניק גימור מאט לכל שפתון מבריק שהוא מונח מעליו. הרעיון הוא, למעשה, לחסוך את הצורך לוותר על גוון השפתון האהוב שלכן לטובת הטרנד הנוכחי של שפתונים בגימור מאט. האם זה באמת עובד? בואו נבדוק!



Matt It של "קרליין" מגיע באריזת שפתון רגילה בצבע לבן עם כיתוב שחור. השפתון עצמו גם הוא נראה בגוון לבן, מעט אפרפר, אבל על השפתיים הוא שקוף לגמרי. הוא ממש מזכיר ליפ באלם שקוף רגיל ולמעשה, הוא גם מרגיש כמו אחד כזה, כשהוא מונח על השפתיים. אני מניחה, שזה בגלל שהפורמולה שלו מכילה רכיבי לחות שונים. חשוב לציין גם, שאין לו ניחוח לוואי כלשהו.


על-פי הוראות השימוש המופיעות על-גבי אריזת הקרטון החיצונית של המוצר, יש להניח על השפתיים שכבת צבע מהגוון האהוב עלינו, להניח לו להתקבע במשך כ-30 שניות ואז למרוח מעל את ה- Matt It בשכבה אחידה. במותג אף ממליצים להספיג מעט עודפים של השפתון ה"מבריק" בעזרת טישו, לפני שמניחים מעליו את השפתון המאט.

בתמונה שלהלן ניתן לראות סווטצ'ים שעשיתי קודם כל על היד שלי: משמאל- שפתון של MAC בגוון Dramatic Encounter ומימין אותו השפתון, כשמעליו מונח ה- Matt It של "קרליין".


כמו שניתן לראות, השפתון אכן הפך למאט אבל גם האינטנסיביות של הגוון ירדה מעט. לעומת זאת, על השפתיים עצמן הגוון שמר על האינטנסיביות שלו גם לאחר שה- Matt It הונח מעליו.


ניסיתי זאת גם עם שפתון בגוון בהיר יותר - MAC One of a Kind, שהונח על השפתיים עם עפרון שפתיים OFRA Glacier Pink. התוצאה בתמונה שלהלן:


כמו שניתן לראות, ההבדל בין השפתון לפני ואחרי ה- Matt It אכן ניכר בתמונות, אם כי במציאות הוא מורגש יותר.

אין ספק, שהשימוש ב- Matt It הינו קל ופשוט והרעיון העומד מאחוריו הוא חכם מאד. עם זאת, לדעתי הוא לא מממש לחלוטין את הפוטנציאל שלו. הבעיה נעוצה בכך, שהשפתון ה"מבריק" לא ממש מתקבע על השפתיים לפני שמניחים מעליו את ה- Matt It. גם אחרי שחיכיתי יותר מ-30 שניות ואפילו גם אחרי שהספגתי עודפים בעזרת טישו. כתוצאה מכך, מתקבלת שכבת ציפוי של השפתון ה"מבריק" מעל השפתון המאט ופוגעת בתפקוד שלו. כדי להתגבר על הבעיה הזו, יש לנגב את השפתון המאט בעזרת טישו פעם או פעמיים לפחות במהלך שימוש אחד. אם זו לא טרחה גדולה מידי עבורכן, אזי התוצאה הסופית בהחלט שווה את זה! אגב, קחו בחשבון שכל ניגוב כזה של ה- Matt It מוריד גם שכבת חומר קלה ממנו.

חייבת לציין לטובה את העובדה, שלמרות שה- Matt It מעניק מרקם מאט לשפתון שמונח מתחתיו, הוא אינו גורם לתחושת יובש המאפיינת בדרך כלל שפתונים בגימור מאט. נהפוך הוא! השפתיים נשארות לחותיות ויש תחושה נוחה במהלך כל זמן לבישת השפתון. לפיכך, אני לא רואה כל מניעה להשתמש בו כליפ באלם רגיל לחלוטין. אגב, במקרה הצורך, הוא יכול גם לשמש כסוג של "סופח שומנים" (בלוט) באיזורים שומניים/מבריקים בפנים. כמובן, חשוב לנגב אותו היטב לפני שאתן נעזרות בו לשם כך...

את Careline Matt It ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ, תמורת סך של 74.90 ₪ (תכולה: 3 גרם).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails