יום שלישי, 28 בפברואר 2017

Chanel Gabrielle – נדבך חדש של בית שאנל

בית האופנה Chanel ("שאנל") מבקש לחזור אל "הלב המרדני" של המייסדת שלו ומציג פרק חדש ומרגש, הכולל בושם וליין עיצוב חדשים בהשראת השנים הראשונות של גבריאל קוקו שאנל. המטרה, ככל הנראה, לכוון לליבם של דור המילניום הנמרץ והמרדני ובעיקר בעל הרוח החופשית.



לכבוד המהלך שיחרר בית האופנה היוקרתי סרטון תחת הכותרת "גבריאל, מורדת בלב". הסרטון בוחן את ההשפעות המוקדמות של המעצבת האייקונית, שלזכותה נזקף שחרור הנשים מכבלי המחוכים ההדוקים לתוך עולם חדש ואמיץ של בגדים, המשלבים אלגנטיות עם נוחות וקלילות. בהמשך יעלו עוד 3 סרטוני השראה תחת קמפיין "גבריאל" בנושאים של חופש, תשוקה ופיתוי. כל הסרטונים יהיו זמינים באתר של החברה.


"החוצפה שלה, הצימאון שלה לחופש, הזלזול שלה, גבריאל הפכה אותם למקור של השראה ומקום ההולדת של היצירתיות שלה. אוונגרדית עד עמקי נשמתה, היתה מסוגלת להמציא סגנון ומראה, אופנה מהפכנית עוד לפני שטלטלה את הקודים המסורתיים של תכשיטים ובשמים," כך מתארים במותג את גבריאל שאנל בהודעה שפורסמה אודות הקמפיין החדש.


כאמור, הקמפיין יכלול שתי השקות מרכזיות: בושם חדש תחת השם Gabrielle (למעשה, מדובר בליין בישום מרכזי ראשון מזה 15 שנים בתולדות המותג) ותיקי יד מעוצבים. הבושם החדש יושק לראשונה ביוני 2017 בכל חנויות המותג ובאתר האינטרנט שלו, ולאחר מכן הוא יגיע אל כל נקודות המכירה האחרות בעולם. לפי שעה, אין כל-כך מידע לגבי הניחוח החדש, למעט העובדה שהוא יהיה "פרחוני מופשט" ושהאחראי על ההרכבה שלו הינו הבָּשם המפורסם אוליבייה פולג' (Olivier Polge).

בחברה מצהירים, כי המטרה בהשקת הניחוח החדש הינה "למקם אותו בין 10 הבשמים הטובים ביותר בעולם", כך שלא מדובר פה בבושם נישה: "No. 5 מבוסס יותר על נשיות והישגיות. מה שיש ל'מדמוזאזל שאנל' זה הפרדוקס השלם של להיות פגיע ובלתי מנוצח... וגם חצוף. 'גבריאל' הוא באמת מי שהיא היתה. אנחנו באמת רוצים שהוא יבטא את מי שהיא היתה בליבה שלה כאישה, שערכיה כל-כך מודרניים היום... יאפיין את מי שהיתה לפני שהפכה לקוקו. עשינו המון מחקרים עם נשות מילניום מסביב לעולם ורואים בבירור שהן לא מעוניינות להיות מקוטלגות בתוך קופסאות. הן רוצות לחיות את החיים שלהן, הן רוצות להיות עצמן, הן רוצות לבחור את הגורל שלהן," מסבירה כריסטין דגוסה (Christine Dagousset), הנשיאה העולמית של מחלקת הבישום והיופי ב"שאנל".


אגב, ליין התיקים החדש, שעיצב קרל לגרפלד, כבר נחשף באוקטובר האחרון, בתצוגת האופנה של בית האופנה לאביב/קיץ 2017. אל המדפים בחנויות הוא יגיע במהלך מרץ 2017.




תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails