יום רביעי, 8 בפברואר 2017

Givenchy Matissime Velvet Collection

ג'יבנשי משיקים את Matissime Velvet – קולקציית מייקאפים בהשראת בד הקטיפה הרך והיוקרתי, שנראה לגמרי מאט אבל עם כל תנועה קלה הופך לבוהק. לכך מתווספת גם התחושה והנוחות שמעניק הבד, מה שהופך את המייקאפ לעמיד עם גימור מאט קטיפתי, אבל כזה המאפשר לזוהר הטבעי של העור לקרון החוצה דרכו.



מייקאפ Matissime Velvet של ג'יבנשי מגיע בשני מרקמים שונים:

Matissime Velvet Foundation – מייקאפ במרקם נוזלי, שנועד להקנות מראה בריא ורענן עם גימור מאט שאינו שטוח. הפורמולה היוקרתית עוטפת את העור בצעיף קטיפתי בגוון טבעי למראה, המאפשר לאור הפנימי לזרוח דרכו. המייקאפ מוגש בבקבוק זכוכית מאסיבי עם פקק שחור מעוצב בצורת ניט ועליו מוטבע הלוגו של המותג. חשוב לציין, שהמייקאפ מגיע עם מקדם הגנה ברמה של PA+++ SPF20 והוא מוצע בחמישה גוונים בלבד:

·       No 1 Mat Porcelain
·       No 2 Mat Shell
·       No 3 Mat Sand
·       No 4 Mat Beige
·       No 5 Mat Honey


Matissime Velvet Compact – מייקאפ קומפקט, המהווה גרסה קלה לנשיאה של המייקאפ הנוזלי בסדרה. מגיע באריזה שחורה חלקה עם סגירה מגנטית, כאשר על הפודרה הדחוסה מוטבע שם המותג ועל האריזה עצמה הלוגו שלו. אריזת הקומפקט כוללת מראה גדולה מובנית ואפליקטור נוח. כמו הגרסה הנוזלית, גם גרסת הקומפקט מספקת הגנה מקרינת השמש ברמה של PA+++ SPF20 וגם היא מוצעת באותם חמישה גוונים בדיוק.




בנוסף, מציעה הקולקציה את Givenchy Makeup Blender – ספוגית מייקאפ ייחודית ואיכותית בצבע שחור. הספוגית בעלת שתי הקצוות המחודדות מאפשרת יישום אחיד קל, נוח ומהיר של המייקאפ, הן בגרסה הנוזלית והן בגרסת הפודרה. הקצה המחודד מאפשר, למעשה, להגיע לכל נקודה בפנים: מסביב לעיניים, כנפות האף והפה. כמו כן, העיצוב הארגונומי המשופר של הספוגית מאפשר אחיזה נוחה ואופטימלית בה.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל ממרץ 2017.

אגב, הפנים של הקמפיין לקולקציה היא הדוגמנית איזיס באטגליה (Isis Bataglia) והוא צולם על-ידי בן האסט (Ben Hasset), כשעל האיפור אחראי ניקולס דג'א (Nicolas Degennes), המנהל האמנותי של המותג, וכריסטיאן אברהרד (Christian Eberhard) עיצב את השיער.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails