יום רביעי, 15 בפברואר 2017

Estee Lauder x Victoria Beckham Spring 2017 Collection- Part 2

אסתי לאודר וויקטוריה בקהאם יוצאות לסיבוב שני בשיתוף הפעולה ביניהן. בסתיו שעבר השיקו השניים קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, שגרמה להיסטריה בקרב חובבות איפור ברחבי העולם. בעקבות ההצלחה המסחררת, החליטו השניים להשיק מחדש את הקולקציה ולהוסיף לה שפתון וברונזר בגוונים חדשים ותיק איפור יקרררררר.



"נדהמתי ואף הייתי נבוכה מהתגובות שהקולקציה קיבלה. כמובן, הרגשתי בלהט מלכתחילה כי כל מוצר היה מדהים, אבל אתה לא יכול לדעת איך זה ילך באמת," אמרה בקהאם בראיון ל"ווג" הבריטי. "יצירת האוסף הראשון עם אסתי לאודר היה שיא של חלום ארוך עבורי, כך כשקיבלנו תגובות חיוביות ומדהימות כאלו מלקוחות וקמעונאים היה זה הגיוני מבחינתנו לשקול מחדש את שיתוף הפעולה ולפתח אותו. רצינו לבדוק אותו ולבחון מה עבד מעולה – היכן אנו זקוקים לכיוונון ואיך אנחנו יכולים להרחיב את טווח המוצרים."



הקולקציה בסיבוב השני כוללת את המוצרים הבאים:

Morning Aura Illuminating Cream (95 $ / € 65 / 550 ₪) – קרם הארה המשמש כסוג של קרם לחות ופריימר כאחד. מכיל מיקרו-פנינים המבהירים את העור מיידית ומעניקים לו זוהר רענן של בוקר. ניתן להשתמש בו לבדו או מתחת למייקאפ כפריימר מאיר. כמו כן, הוא אידיאלי לשימוש במהלך היום כדי לרענן את המראה.


Lipstick (45 $ / 48 / 250 ₪) – שפתון:

·       Nude Spice (חדש) – ניוד נייטרלי (מאט)


Lip Gloss (36 $ / 43 / 200 ₪) – ליפגלוס המעניק ברק גבוה וחלק לשפתיים. מגיע באריזה בצורת עט עם מברשת מובנית וכפתור הקלקה להוצאת חומר:

·       Moroccan Heat – ניוד חם


Highlighter (65 $ / 65 / 400 ₪) – היילייטר:

·       Modern Mercury


Bronzer (65 $ / 65 / 400 ₪) – ברונזר בגימור מאט טבעי:

·       Java Sun
·       Saffron Sun (חדש)



Eye Ink (45 $ / 44 / 250 ₪) – צללית בעלת פורמולה קרמית-ג'ל, עם פיגמנט עשיר ועמוק וגימור פנינתי:

·       Black Myrrh – שחור-אפור


Eye Metals Eyeshadow (45 $ / 44 / 250 ₪) – צללית בעלת פיגמנט עשיר וגימור מטאלי מבריק:

·       Bitter Clove – ברונזה מוזהבת


Eye Kajal Duo (30 $ / 34 / 180 ₪) – עפרון עיניים דו-צדדי בעל מרקם קרמי רך:

·       Black Saffron / Vanilla – שחור / ניוד בהיר


Eye Foil (36 $ / 44 / 200 ₪) – צללית נוזלית:

·       Blonde Gold – זהב בהיר


Make Up Pouch (940 $ / 630 ) – תיק איפור עשוי 100% עור עגל שחור עם תבליט. התיק נוצר בעבודת יד באיטליה והוא מצוייד ברוכסן מוזהב בהיר לכל אורכו, בעיצוב המזכיר את אריזות המוצרים בקולקציה. רוחבו של התיק- 26 ס"מ, גובהו- 14.5 ס"מ ועומקו- 10 ס"מ.


הקולקציה של בקהאם ואסתי לאודר, במהדורה השניה והמחודשת שלה, תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מהסופ"ש הנוכחי – תחילה באנגליה ואח"כ, במרץ 2017, בשאר העולם.

כזכור, אלינו הגיעה הקולקציה (הקודמת) רק השבוע והוצעה למכירה אקסקלוסיבית באתר האונליין החדש של המותג. מי שלא הספיקה לרכוש לעצמה אחד מהמוצרים הללו, יכולה להתנחם בעובדה שעדיין ניתן יהיה להשיגה בחו"ל ואפילו במחירים שפויים יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails