יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

Pupa Red Queen Perfume Holiday 2019


מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" משיק את Red Queen – קולקציית בשמים במהדורה מוגבלת, הכוללת ניחוחות נשיים חושניים מתקתקים ועוטפים.



"פופה" מעבירים אותנו לאווירה מלכותית עם אוסף בשמי Red Queen ("מלכה אדומה"), המוקדשים לאשה החושנית והמעודנת. האוסף מושק לכבוד חג המולד 2019 וחוגג את הצבע האדום האייקוני של המותג בשילוב עם גוונים נשיים נצחיים. הניחוחות מגיעים באריזות יוקרתיות עם כיתוב מוזהב על בקבוקי זכוכית בגוונים אדומים וסגולים.

כאמור, האוסף כולל 6 ניחוחות שונים במהדורה מוגבלת, בהשראת קבוצות ריח שונות של תווי הדרים, תווים פרחוניים, פירותיים או מעט מתובלים:

Pupa Red Queen Cytrus Blossom – ניחוח פריחת הדרים, עטוף בבקבוק לילך:

תערובת של תווים נוצצים כמו ברגמוט ופריחת תפוז בשילוב המתיקות של שושנת קזבלנקה ומיץ קקטוסים. הרמוניה מושלמת של תווים ואקורדים, המעניקה חיים לניחוח הדרים פרחוני.


Pupa Red Queen Fresh Aldehydes – ניחוח אלדהיד רענן, עטוף בבקבוק ורוד אדמדם:

רעננות של תווים עליוניים של כוסברה ורִבָּס (סוג של צמח בר) משולבת בתווי הלב של שושנת העמקים ועלי כותרת מיימיים. תווי הבסיס הם של וטיבר, ענבר ומאסק לבן, שמקיפים אותנו והופכים את ניחוח האלדהיד למתמשך וחודר.


Pupa Red Queen Sophisticated Fruity – ניחוח פירותי מתוחכם, עטוף בבקבוק אדום:

ארומה פירותית וחושנית המורכבת ממתיקות של פירות הדרים משולבים עם תווי בסיס של סנדלווד, פטצ'ולי ופלפל ורוד, שמעניק לו את אופיו.


Pupa Red Queen Rich Flowery – ניחוח פרחוני עשיר, עטוף בבקבוק סגול:

תערובת תמציות שתוכננה להיות עשירה, חמה ועוטפת. תווים פרחוניים של אדמונית, פריחת התפוז ויסמין סמבק מצטרפים לתווים מודרניים ועכשוויים של אגס ותפוז. הניחוח המושלם לאוהבי ניחוחות פרחוניים נועזים ומשכרים.


Pupa Red Queen Extravagant Chypre – ניחוח שיפרה אקסטרווגנטי, עטוף בבקבוק סגול אדמדם:

תו דבש עליון מתמזג עם העדינות של שושנת העמקים וורד, בשילוב עם התווים החמים והעמוקים של ענבר, פצ'ולי ווניל לקבלת תוצאה מתוחכמת ואקסטרווגנטית. ניחוח מושלם למי שלא יכולה להסתדר בלי ניחוחות פודרתיים, מועשרים בניואנסים מאסקיים ופרחוניים.


Pupa Red Queen Amber Treasure – מטמון ענברי, עטוף בבקבוק אדום כהה:

ניחוח ששולח אותנו לאווירה אוריינטלית. התו המתובל של פלפל ורוד פוגש את האקורדים הפרחוניים שטופי השמש ויסמין שמושלמים על-ידי תווים של וני, קפה ופצ'ולי. ניחוח מושלם למי שאוהבת לפנק את עצמה בתווים ענבריים אוריינטליים.


קולקציית הבשמים Pupa Red Queen זמינה בימים אלו בנקודות המכירה של "פופה" ברחבי העולם. אלינו יגיעו, ככל הנראה, רק שניים מתוך ששת הניחוחות וזה יקרה בתחילת שנת 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails