יום שלישי, 5 בנובמבר 2019

KIKO Magical Holiday Christmas 2019 Collection


קולקציית האיפור של מותג הקוסמטיקה האיטלקי "קיקו מילאנו" לחג המולד 2019 עוצבה כדי להאיר כל מסיבה ולגרום למשתמשת להרגיש כמו תכשיט יקר. הקולקציה כוללת מיגוון מוצרים בגוונים האופייניים לתקופת החגים, כמו זהב ואדום, ואריזות חגיגיות מושלמות.



קולקציית Magic Holiday של "קיקו" גם לא מזניחה את טיפוח העור- חלק מהותי מכל ריטואל יופי, ומציעה מסכות פנים וגוף וקרמים עשירים לעונת החורף הקרה. יש גם אפילו Advent Calendar בקולקציה!


Magical Holiday Maxi Palette Eyeshades – פלטת צלליות המכילה 12 גוונים שונים בגימור מאט, מטאלי או פנינתי. הצלליות עשירות בפיגמנט, המרקם שלהן רך ומרגיש נוח מאד על העפעף. הפלטה כוללת גם מראה מובנית גדולה והיא מגיעה באריזה אדומה מבריקה.


הגוונים בפלטה הינם קלאסיים ונעים על סקלת החומים ניודים יחד עם ורודים וזהובים:

·       Enchanted – גוון חמאה מאט
·       Wonderful – ורוד חם פנינתי
·       Like a Princess – ורוד קורלי מאט
·       Love U – ורוד סגלגל חם מאט
·       Fairy Tale – ורוד זהוב בהיר פנינתי
·       Touch Me – זהב אינטנסיבי מטאלי
·       Sparkle – ברונזה מטאלי
·       Dreaming – חום בינוני קר פנינתי
·       Love Beige – בז' ניודי מאט
·       Magical – ורוד חם ניודי מאט
·       Sweety – חום אדמה אדמדם מאט
·       Cozy Time – חום קפה מאט


Magical Holiday Smoky Quad Palette Palette – רביעיית צלליות בגימור מאט או פנינה ומרקם חמאתי רך, המיועד להצמד לעפעף ולעטוף אותו בגוון עשיר ורווי. הפלטה מצויידת במראה מובנית ואפליקטור דו-צדדי והיא מוצעת בשלושה שילובי גוונים שונים:

·       Glamorous Tones – גוונים ורודים וזהובים רומנטיים
·       Enchanting Shades – גוונים חומים וזהובים מעודנים
·       Charming Smokey – גוונים ורודים ניודים ושחור למראה מעושן מושלם




Magical Holiday Metallic Eyeshadow Palette – שלישיית צלליות אפויות, המגיעה באריזה מוזהבת אלגנטית. הצלליות עשירות בפיגמנטים מטאליים, המבטיחים גימור מבריק וקטיפתי במיוחד. על צידה הפנימי של האריזה, מציע המותג מדריך לשימוש בפלטה.


הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים שונים:

·       Magical Touch – שנהב, ורוד חם ניודי ושחור
·       Dream Bright – ורוד מוזהב בהיר, אדום רובי וחום חם כהה



Magical Holiday Chrome Eyeshadow – צלליות בודדות בעלות גימור מטאלי מבריק בצורה יוצאת דופן. המרקם המשיי הקליל של הצלליות עוצב לאפשר טשטוש מיידי על העור. הצלליות מעוטרות בדוגמת ספירלה אלגנטית והפורמולה שלהן מעניקה גימור רב-מיימדי לעפעף. ניתן להשתמש בצלליות שימוש יבש או רטוב לקבלת אפקט מבריק עוד יותר. הצלליות מוצעות בארבעה גוונים שונים:

·       Chameleon Gold – זהב ורדרד רב-מימדי
·       Enchanted Champagne – שמפניה מוזהבת אינטנסיבית
·       Red Planet – אדום חם עם תת-גוון נחושתי
·       Green Eden – ירוק יער



Magical Holiday Duo Eyeliner – עפרון עיניים דו-גווני המציע שני גימורים שונים- מאט ומטאלי, כדי להעצים את מראה איפור העיניים. המרקם של העפרון הינו קרמי וחלק, הוא עשיר בפיגמנט ויש לו עמידות ארוכה.

העפרון מוצע בארבעה צמדי גוונים:

·       Brick & Rose –בריק וורוד ניודי
·       Brown & Bronze – חום בינוני וברונזה מוזהבת
·       Green & Champagne – ירוק זית ושמפניה בהירה מאד
·       Black & Gold – שחור וזהב בהיר



Magical Holiday Volume Mascara – מסקרה בעלת מברשת המעוצבת בצורת חרוט, שמצליחה ללכוד כל ריס וריס ומאריכה אותם. המרקם של המסקרה הינו קרמי והיא עשירה סיבים סינתטיים שנדבקים לריסים ומעניקים להם יותר נפח.

·       Extra Black – שחור


Magical Holiday Creamy Lipstick – שפתון קרמי בעל קצה מעוצב המאפשר מריחה קלה ומדוייקת על השפתיים. השפתון מציע פיגמנט אינטנסיבי אחיד וברק עשיר ויש לו ניחוח של פסיפלורה. השפתון מוצע ב-6 גוונים טבעיים שונים, המגיעים באריזה מוזהבת:

·       Peach Syrup – אפרסקי חם
·       Rose Pudding – ורדרד חם
·       Hazelnut Butter – חום בינוני חם
·       Mauve Garden – ורוד סגלגל בהיר
·       Magnetic Attract – אדום דובדבן
·       Sensual Magenta – אדום מג'נטה


Magical Holiday Matte Lipstick – שפתון בעל גימור מאט קטיפתי ומרקם קליל, המבטיח כיסוי מלא ועשיר בפיגמנט. השפתון מוצע ב-6 גוונים שונים, המלווים בניחוח וניל ומגיעים באריזה אדומה:

·       Classic Mauve – ורוד סגלגל
·       Posh Brown – חום בינוני
·       Timeless Rose – ורוד כהה בינוני
·       Elegant Tangerine – כתום עז
·       True Red – אדום נקי
·       Only Cherry – אדום דובדבן


Magical Holiday Wow Lipstick – שפתון שמעוטר בתבליט כוכבים קסום על גופו ומציע שילוב של גליטרים מנצנצים עם גימור מטאלי מבריק לצד מרקם חלק ונעים. השפתון מוצע ב-2 גוונים שונים:

·       Hot Red – אדום רובי
·       Hypnotic Bordeaux – בורדו מעודן


Magical Holiday Vinyl Lip Lacquer – שפתון נוזלי עם גימור של ויניל, מרקם גמיש וגוון עשיר. כמו כן, השפתון מלווה בניחוח פירותי עדין והוא מצוייד באפליקטור מעוצב, המאפשר מריחה קלה ונוחה. השפתון מוצע ב-6 גוונים שונים:

·       Natural Allure – ורוד ניודי חם
·       Perfect Fit – אפרסק מוזהב בהיר
·       Rose Petals – ורוד אדמדם עדין
·       Sweet Kiss – ורוד סגלגל כהה
·       Red Party – אדום נקי
·       Wine Potion – אדום יין


Magical Holiday All-In-One Face Palette – פלטת פנים המורכבת מארבע פודרות אפויות בגוונים שונים לפיסול הפנים. המרקם של הפודרות הינו קליל ומשיי וניתן לטשטוש בקלות ובמהירות, תוך שהן מותירות מעטה עדין וזוהר על העור:

·       ברונזר בגוון חום ביסקוויט
·       סומק בגוון ורוד בינוני חם מאט
·       סומק בגוון ורוד מוזהב סאטן
·       היילייטר בגוון שמפניה מוזהבת


Magical Holiday Blush & Highlighter Palette – פלטה בגודל פרקטי ונוח לנשיאה בכל תיק איפור. הפלטה כוללת שתי פודרות בגימור זוהר לפיסול הפנים בגווני סומק והיילייטר. המרקם של הפודרות הינו קרמי קטיפתי, הכיסוי שלהן ניתן לבניה והגימור המתקבל הינו טבעי וקורן. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:

·       Winter Rose – סומק ורוד קורלי והיילייטר שנהבי
·       Stardust – סומק ורוד בוהק והיילייטר ורדרד בהיר


Magical Holiday Matte Baked Powder –פודרה אפויה בגימור מאט ומרקם רך ומעודן, שמיועדת להותיר את העור הפנים עם גימור חלק ומשיי. הפודרה מטשטשת פגמים בעור ומעניקה לו גימור קורן. פורמולת הפודרה מועשרת בשמני חוחובה וחמניות והיא מוצעת באריזה קומפקטית עם מראה מובנית, המאפשרת שימוש קל ונוח בכל מקום ובכל זמן.
הפודרה מוצעת בחמישה גוונים שונים:

·       Ivory – לגוון עור בהיר מאד עם תת-גוון ורדרד
·       Beige – לגוון עור בהיר מאד עם תת-גוון נייטרלי
·       Honey – לגוון עור בהיר-בינוני עם תת-גוון צהבהב
·       Sienna – לגוון עור בינוני עם תת-גוון חם
·       Caramel – לגוון עור כהה-בינוני עם תת-גוון צהבהב חם


Magical Holiday Radiant Blush – סומק-פודרה עשיר בפיגמנט עם מרקם משיי. הפורמולה שלו מועשרת בשמני חוחובה וחמניות ויש לו גימור מבריק, שמעניק לעור גוון רב-מיימדי. הסומק מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       Morning Star Biscuit – חום ביסקוויט חם
·       Dreaming Coral – ורוד קורלי חם
·       Perfect Rose – ורוד סגלגל


Magical Holiday Sparkle Highlighter – היילייטר מנצנץ בעל מרקם קליל ורך, עשיר בפנינים מחזירות אור. הפורמולה שלו מועשרת בחמאת שיאה מזינה, שמעניקה תחושה רכה ונעימה על העור. ההיילייטר מוצע בשני גוונים שונים:

·       Golden Lake – שמפניה מעודנת
·       Pinkish Sand – ורוד מוזהב


Magical Holiday Highlighting Drops – שימר נוזלי בגימור מטאלי, הניתן ליישום באמצעות האצבעות. השימר מוצע בשני גוונים שונים:

·       Wonder Drops – זהב ורדרד
·       Liquid Happiness – שמפניה


Magical Holiday Nourishing Face Cream – קרם פנים עשיר, המהווה בסיס מושלם לאיפור שיונח מעליו. פורמולת הקרם מועשרת בשמן מקדמיה, אלוורה וחמאת שיאה להגנה על העור מפני נזקי החורף ולהעשרתו בלחות. המרקם של הקרם הינו קליל והוא נספג בעור במהירות מבלי להותיר אותו עם תחושה שמנונית. כמו כן, יש לו ניחוח עדין מאד של קוקוס.


Magical Holiday Golden Mask Face – מסכת בד לפנים עשירה ברכיבים מזינים ומרגיעים כמו תמציות אדמונית וקמומיל וחומצה היאלורנית מלחחת. השימוש במסכה הוא פשוט מאד: מעסים היטב את העטיפה, פותחים אותה ומוציאים את המסכה. מניחים אותה על הפנים לפי חיתוכי העיניים והפה למשך 15-20 דקות. לאחר שמסירים אותה מעסים היטב את שאריות החומר לתוך עור הפנים, עד לספיגה מלאה.



Magical Holiday Hands Golden Mask – מסכת בד לידיים וציפורניים, עשירה בתמציות אלוורה מלחחות ומרעננות. יש להניח את הידיים בתוך המסכה למשך כ-15 דקות. אגב, הודות להיותה חסינת מים מבחוץ ועשויה בד מבפנים, המסכה מאפשרת להמשיך ולבצע תוך כדי פעולות שונות בצורה נוחה.



Magical Holiday Feet Golden Mask – מסכת בד לכפות הרגליים. המסכה זהה בתכונותיה לזו שמיועדת לידיים.



Magical Holiday Nail Lacquer – לק מבריק ועשיר בפיגמנט, המבטיח כיסוי אחיד וגבוה כבר במשיחה אחת. הלק מוצע בשני גוונים שונים:

·       Red Orion – אדום בוהק
·       Purple Dreams – סגול אדמדם


Magical Holiday Top Coat – טופקוט עם גימור מטאלי מועשר בגליטרים זהובים בגוונים שונים. ניתן להשתמש בטופקוט לבדו או מעל לק אחר כדי להוסיף לו אפקט מעניין.


Magical Holiday Advent Calendar – שום קולקציית חג כנראה לא תהיה מושלמת בלי לוח שנה! גם "קיקו" מציעים אחד כזה, שמגיע עם 24 מוצרים שונים בפורמט מוקטן:

·       3 מיני ליפסטיקים בגימור סמי-מאט
·       6 לקים
·       ספוגית מייקאפ/קונסילר
·       3 עפרונות עיניים
·       4 קופוני הנחה
·       3 צלליות בודדות
·       2 עפרונות עיניים
·       מסקרה
·       מדבקות לציפורניים



הקולקציה זמינה ממש בימים אלו באירופה. לפי שעה, אין לי מושג אם היא תגיע גם אלינו לישראל, אבל כמו שאתם כבר יודעים- העולם שלנו כבר מזמן הפך לכפר גלובלי קטן, וכבר לא קשה להשיג גם מוצרים שלא נמכרים פה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails