יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

Dior Capture Totale Cell Energy New Skin Care Line


מותג הקוסמטיקה Dior מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג שלו Capture Totale בלא פחות מ-5 מוצרים חדשים, ביניהם גם סרום יופי מושלם!



סדרת Dior Capture Total כוללת מוצרי טיפוח המשתמשים בטכנולוגיות מתפתחות, שמקדימות את זמנן. הפורמולות שלהם נוצרו בעקבות מחקרים שנעשו על-ידי אוניברסיטאות וחוקרים בעלי שם עולמי בתחום תאי הגזע ופיתוח מוצרי טיפוח חדשניים. המוצרים בסדרה מיועדים לתקן את סימני ההזדקנות הגלויים לעין – קמטים, אבדן מוצקות וזוהר, כדי לחשוף עור שכולו מקרין יופי.

מדעני Dior גילו שלא כמות תאי הגזע יורדת עם הגיל, אלא האנרגיה הפוטנציאלית שבתוכם. סדרת Capture Totale Cell Energy פותחה כסדרה חדשה לטיפול בעור, המחייה מחדש את האנרגיה הפוטנציאלית ומשחזרת באופן מלא את כח ההתחדשות של תאי הגזע, שהוא הכח המניע את העור.


הסדרה החדשה מבוססת על פורמולה המשלבת בתוכה ארבע תמציות פרחים: לונגוזה ממדגסקר- צמח בעל עוצמת התחדשות מיוחדת גם באדמה חרוכה; אדמונית- צמח בעל עוצמה וחיוניות המשמש לריפוי; שושן צחור- פרח בעל יכולת התחדשות מהירה ביותר; ויסמין הג'ורומו- פרח בעל חיוניות עשירה וכושר צמיחה נמרץ.


מוצר הדגל בסדרה החדשה הינו Capture Totale Cell Energy Super Potent Serum (30 מ"ל) – סרום המיועד לפעול על תאים חסרי אנרגיה ולתקן את הפגמים בעור. הסרום בעל מרקם קליל שמתמזג במהירות בעור, מעניק לו תחושה חלקה אחידה והופך אותו לגמיש ורך. כבר אחרי 7 ימי שימוש בסרום גוון העור והזוהר שלו משתפר משמעותית וככל שממשיכים להשתמש בו, העור מקבל יותר נפח וקווי המיתאר שלו הופכים למוצקים יותר. אגב, לסרום יש ניחוח פרחוני הדרי מרענן, שנותן תחושה נהדרת לעור.


בסדרה עוד ארבעה מוצרים חדשים, המומלצים לשימוש בשילוב עם הסרום:

Capture Totale Cell Energy Serum-Lotion (175 מ"ל) – תחליב בעל חדירות גבוהה, המעניק לעור לחות עשירה כבר מרגע ההנחה. הפורמולה שלו מכילה רכיבים שמרככים את העור ומעניקים לו חיות וחיוניות. בשימוש ממושך העור מקבל יותר נפח ובהירות ונראה בריא וקורן יותר.


Capture Totale Cell Energy Cream (50 מ"ל) – קרם לחות המתמזג במהירות עם העור. פורמולת הקרם מכילה שמנים צמחיים טבעיים המזינים את העור ומרככים אותו ומותירים אותו במרקם רענן, שלא הייתם מצפים לו מקרם. כמו כן, הקרם מתאים לכל סוגי העור ובשימוש מתמשך העור הופך להיות קורן ומלא חיוניות, כאילו נולד מחדש.

Capture Totale Cell Energy Eye Cream (15 מ"ל) – קרם עיניים בעל מרקם קליל כמו של קרם הפנים בסדרה. הקרם מלחח, מזין ומרענן את העור העדין שסביב העיניים, תוך שהוא מטשטש ומרכך קווים וקימטוטים.


Capture Totale Cell Energy Cleanser (150 מ"ל) – תכשיר ניקוי שמסיר בעדינות שאריות איפור אבל גם תאי עור מתים ומזהמים שונים. המרקם שלו הינו ג'ל משיי וחלק, המתפשט על העור והופך לקרמי כאשר מוסיפים מים. יש לו יכולת להסיר בקלות לכלוך עמוק ושאריות איפור, תוך שהוא שומר על גמישותו הטבעית של העור. בנוסף, הפורמולה שלו מכילה רכבי הגנה שונים, כך שהוא יוצר מעטה הגנה בלתי נראה על-פני העור. בשימוש מתמיד, העור חוזר להראות בהיר וזוהר יותר עם תחושת רעננות מתמשכת.


יש לציין, כי אריזות המוצרים עוצבו מחדש כדי שתהיינה ידידותיות לסביבה- הפלסטיק הוסר מהן ונעשה שימוש בזכוכית ממוחזרת. הגודל הכולל שלהן הוקטן ומשקל הקרטון הופחת ב- 25% בכל מוצרי הסדרה. כמו כן, הקרטון שנעשה בו שימוש כאריזה חיצונית גם הוא מאושר וממוחזר והדיו של הכיתוב על האריזה הינו ממקור צמחי בלבד.

אגב, הדוגמנית ג'יזל בונדשן (Gisele Bündchen), החולקת ערכים דומים עם Dior, כמו דאגה לשמירה על הטבע והסביבה ואמונה שיופי מגיע מבפנים, נבחרה להוביל את הקמפיין לסדרה החדשה.

סדרת Dior Capture Totale Cell Energy צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails