יום חמישי, 14 בנובמבר 2019

Schwarzkopf Professional Bond Enforcing Color Remover


מותג השיער המקצועי "שוורצקופף פרופשיונל" משיק מוחק צבע עם טכנולוגיית חיזוק קשרי סיב השערה הראשון מסוגו בעולם.



תקופה זו של השנה, כשאנחנו נמצאים בין חילופי עונות, מביאה עמה גם חשק לשינויים. ארון הבגדים שלנו משתנה מבגדים קצרים וקלילים לבגדים ארוכים וחמימים יותר. גם הצבעים האופנתיים משתנים – הם פחות בוהקים ויותר כהים ועמוקים. כשזה נוגע לבגדים ומוצרי איפור, המעבר הינו קל ומהיר, אבל כשזה מגיע לצבע השיער שלנו, זה עלול להיות בעייתי יותר, היות והתהליך עלול לפגום בסיב השערה ולהחליש אותה.

בימים אלו, "שוורצקופף פרופשיונל" משיקים בישראל את Bond Enforcing Color Remover – מוחק צבע שיער עם טכנולוגיה מיוחדת, המאפשר להחליף בקלות ובמהירות את צבע השיער הישן ולהנות מצבע חדש לחלוטין, מבלי לפגוע בשיער. כעת מעצבי השיער יכולים להסיר פיגמנטים לא רצויים מהשיער ולהכין אותו לקלוט את הצבע החדש. בדיוק כמו צייר שמתחיל ציור חדש וזקוק לבד קנבס נקי כדי לצייר עליו עם המכחולים שלו.


המוצר החדש מסיר בשלמות כל עקבות של כתמי צבע ישנים. הוא למעשה יוצר בסיס בהיר עוד יותר ומרכך גוונים לא רצויים. זהו פתרון אידאלי במיוחד ללקוחות הנוהגות לצבוע את שיערן במשך שנים באותו צבע ורוצות שינוי, או כאלו הזקוקות לתיקון צבע מהיר ועדין. התהליך מתבצע בשני שלבים: הוא מתחיל עם תערובת קרמית שנמרחת על השיער ומכינה אותו לצביעה בתוך כ-20 דקות. במהלך השלב השני השיער מקבל ריכוך עמוק במשך כ-10 דקות, כדי לחזק עוד יותר את הקשרים שבתוך סיב השערה. לאחר מכן, מעצב השיער מקבל שיער נקי ומוכן לצביעה מחדש.


Schwarzkopf Bond Enforcing Color Remover מצליח להסיר כל פיגמנט מלאכותי ולהבהיר את השיער עד 3 רמות. הוא מתאים לכל מי שרוצה לשנות את צבע השיער שלה, ללא קשר לצבע הבסיס שלו. הסרת הצבע נעשית בצורה עדינה מאד בזכות טכנולוגיית ה- FibreBond המשולבת בו, שמגנה ומחזקת את סיב השערה ומכינה אותו לצביעה החדשה. התוצאה המתקבלת לאחר השימוש במסיר הצבע של "שוורצקופף פרופשיונל" הינה אחידה למראה והשיער רך ונעים למגע.

מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ. פרטים נוספים באתר האינטרנט של המותג ובחשבון האינסטגרם שלו.

⭐⭐⭐

אגב, אם ב"שוורצקופף פרופשיונל" עסקינן, זה המקום גם לעדכן שצמד האחים ומעצבי השיער נדב ועמית סונגו, הידועים בכינוי Sonego Brothers, נבחרו על-ידי המותג כפרזנטורים רשמיים שלו. במסגרת תפקידם יקדמו צמד האחים סונגו את כלל מוצרי החברה (במספרה שלהם בראשל"צ וברשתות החברתיות) וכן יעבירו סמינרים באקדמיה של "שוורצקופף פרופשיונל" וגם במספרה שלהם.


צמד האחים סונגו ידועים ונחשבים מאד בתחום אופנת השיער בארץ. בין לקוחותיהם ניתן למנות ידוענים ומשפיענים רבים. את רוב השראתם הם סופגים מזירות האופנה הבינלאומיות ומעולם האמנות, אופנת רחוב ברחבי העולם, מוסיקה, משפחה ובעיקר מהנשים המקיפות אותם מדי יום. מעבר לעבודתם הישירה והשוטפת עם לקוחותיהם, הם מנהלים פלטפורמות רשת מפותחות בהן הם מציגים את עבודתם והשראותיהם בתחומי הביוטי, השיער וסגנון החיים, מה שביסס את מעמדם ככוכבי רשת בתוך זמן קצר.

האחים סונגו עם שי מיקה, זוכת "האח הגדול"



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails