יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

AWB The Game Changer Palette


כוכבת הרשת והמאפרת אשלי וקסמן בקשי (Ashley Waxman Bakshi) מבססת (עוד יותר) את מעמדה בעולם האיפור עם השקתה של The Game Changer - פלטת צלליות חדשה, שמתכוונת לשנות את כל חוקי המשחק (תרתי משמע)!



מאז שהעלתה את סרטון היוטיוב הראשון שלה בשנת 2012, הפכה אשלי וקסמן בקשי בת ה-34 לדמות מוכרת ועסוקה מאד. מאז היא הספיקה להתחתן, להביא לעולם 4 ילדים, להפוך לאשת עסקים, כוכבת נוער, פרזנטורית ומנחת טלוויזיה (לאו דוקא בסדר הזה).

בשנת 2015 היא הקימה את חברת "Awbmakeup", באמצעותה היא מייצרת ומשווקת מוצרי איפור, טיפוח ואקססורייז שונים. בין המוצרים המובילים שהיא השיקה ונושאים את שמה, ניתן למצוא סט מברשות, ספוגית איפור ואפילו בושם. כעת, כאמור, משיקה אשלי גם פלטת צלליות חדשה, עליה עבדה במשך כ-3 שנים.

מברשות האיפור של אשלי

"מאז שרק התחלתי לחשוב על מותג האיפור שלי, ידעתי שאני רוצה לייצר פלטת צלליות, שתרגש נשים להשתמש בה ושתאפשר להן לייצר לוקים שלמים ומגוונים, לא משנה מה הגיל, גוון עור או סוג אירוע. בין אם את מאפרת מקצועית או רק מתחילה," אומרת אשלי.


הפלטה החדשה כוללת 15 גוונים שונים, שנבחרו בקפידה על-ידי אשלי. 8 מהצלליות מגיעות בגימור מאט, 5 מבריקות ו-2 מנצנצות. הצלליות בעלות פיגמנט גבוה מאד וניתנות לטשטוש בקלות. טווח הגוונים שבפלטה מאפשר ליצור מיגוון רחב של מראות איפור, שיתאימו ליום או ללילה. כמו כן, הפלטה מגיעה עם מראה מובנית שמצורפת בצורה אנכית לצד הצלליות, בשונה ממה שאנו רגילים לראות בדרך כלל בפלטות דומות.


את הפלטה ניתן לרכוש ישירות מהאתר של אשלי וקסמן בקשי, תמורת סך של 239 ₪. הממהרים לרכוש אותה עד סוף היום (24/11/2019) יוכלו לקבל בנוסף מברשת צלליות במתנה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails