יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

ג'יימס צ'ארלס משיק תוכנית ריאלטי ביוטיוב


וולגר היופי ג'יימס צ'ארלס (James Charles) הודיע על השקת תוכנית יופי ריאלטי חדשה, שתעלה על-גבי היוטיוב בשיתוף עם חברת ההפקות Brian Graden Media, ותכונה בשם James Charles Instant Influencer.



בתוכנית, שתעלה פעם בשבוע, יתחרו ששה מתמודדים על פרס כספי בסך 50,000$, כמו גם על הסיכוי לחקות את הצלחתו של צ'ארלס ככוכב ריאליטי ומשפיען בתחום הביוטי.

את ההכרזה על התוכנית החדשה בישר צ'ארלס (איך לא?) דרך ערוץ היוטיוב הפופולרי שלו, שם גם הסביר, כי הוא בעצמו יביים את התכנית ויארח את המתמודדים. אגב, התוכנית אמורה לעלות לאוויר במהלך אביב 2020. בינתיים, המתמודדים קיבלו מטלה לצלם ולהעלות סרטון קצר בן 5 דקות בסגנון "בואו להתארגן איתי", עליו ההם ישפטו על-פי הכישורים האמנותיים שלהם, הייחודיות והיכולת לרתק את קהל הצופים.

לדברי צ'ארלס, התוכנית הזו היתה אחד מהחלומות הגדולים ביותר שלו, כבר מהיום הראשון. "למדתי כל-כך הרבה במהלך השנים והתברכתי ביכולת להרחיב את הפלטפורמה שלי. כעת, אני לא יכול לחכות כבר כדי להעביר את הידע הזה ולסייע לעוד כמה אמנים ראויים להרחיב גם את הפלטפורמה שלהם."


עם חשבון יוטיוב של למעלה מ- 16.3 מיליון מנויים, אין ספק שתוכנית הריאלטי של צ'ארלס תעזור לטפח זן חדש של משפיענים ובנוסף תספק הצצה אותנטית אל עולמם של יוצרי התוכן ביוטיוב ולתעשיית היופי בכלל. מה שכן, זו תהיה הזדמנות נפלאה של מותגי הקוסמטיקה לתת חסות למשתתפים ולנצל את הקהל השבוי גם ככה...

לצערנו, ההשתתפות בתוכנית פתוחה רק לתושבי ארה"ב. חבל, כי לפי דעתי, יש לנו כמה מתמודדים מעולים משלנו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails