יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

KKW X Mario: The Artist & Muse Collection


קים קרדשיאן (Kim Kardashian) והמאפר הצמוד שלה, מריו דדיבנוביק (Mario Dedivanovic), חוזרים לשתף פעולה ומשיקים את The Artist & Muse ("האמן והמוזה") - קולקציית איפור חדשה, עליה עבדו יחדיו במשך שנה שלמה.



כידוע, מריו הוא הגאון שעומד מאחורי כמה מהמראות הזוהרים יותר והבלתי נשכחים של קים. כזכור, לפני קצת יותר משנה וחצי השיקו השניים פלטת צלליות, לציון עשור של פעילות משותפת, שנחטפה במהירות ע"י האוהדים של השניים. לכן אין פלא שהצמד המנצח קים ומריו חוזרים כעת לסיבוב שני.


הפלטה שהשיקו השניים בשיתוף הפעולה הקודם ביניהם כללה 10 צלליות בגימורים של מאט ושימר. יחד עם הפלטה הושק גם שפתון במרקם קרמי. בסיבוב הנוכחי הם מגדילים קצת את היצע המוצרים שיכללו תחת קולקציית The Artist & Muse. "האוסף הזה אומר הכל עבורי. כשהתקרבתי לשנתי ה-19 כמאפר, קיבלתי החלטה להקדיש את זמני ומרצי אך ורק לפרוייקטים שהם 100% בעלי משמעות עבורי," אומר מריו. "ב- 11+ השנים האחרונות, קים לא היתה רק מוזה בשבילי, היא היתה מקור השראה לדור שלם של חובבי יופי ברחבי העולם."


את ההכרזה על הקולקציה החדשה בישרו מריו וקים על-גבי חשבונות האינסטגרם של כל אחד מהם, כשהם מפרסמים רמזים שונים באמצעות תמונות בשחור-לבן. עכשיו כבר פורסם המידע הרשמי אודות הקולקציה והריהו לפניכם:


The Artist & Muse Eyeshadow Palette (45.00$) – פלטת צלליות, הכוללת 10 גוונים חמים על סקלת הניוד, חומים וזהובים בגימור מאט או מטאלי.


שמות הגוונים בפלטה לקוחים מחיי היומיום בעבודתם המשותפת של קים ומריו:

·       So Many Paparazzi – בז' נייטרלי מאט
·       Don’t Move – חום בהיר מאט
·       A Beauty Campaign – פנינה חמה
·       I’m Inspired – חום חלוד מאט
·       The Artist – פחם מטאלי עם שימר כסוף
·       Mario’s Muse – נחושת אדומה מטאלית
·       I Need More Light – זהב עתיק מטאלי
·       Glam King – חום קרמל חם מאט
·       Look Up! – חרדל/צהוב חם מאט
·       NYC to LA – ברונזה רך מטאלי


Very Graceful Blush (18.00$) – סומק המעניק גימור רך ללחיים, בעל פורמולה קרמית-פודרתית המחליקה על העור וכיסוי הניתן לבנייה:

·       Sheer matte peach – אפרסק מאט שקפקף



He's A Mixer Matte Lipstick (18.00$) – שפתון בגימור מאט קטיפתי בעל פורמולה קלילה ונוחה ללבישה, המספקת כיסוי מלא במשיחה אחת:

·       Beige Nude – ניוד בז' מאט



Proud Of You Gloss (18.00$) – ליפגלוס מבריק במיוחד בעל גימור דמוי-זכוכית. הפורמולה שלו קלילה ולא דביקה והיא מועשרת ברכיבים מזינים ומטפחים:

·       Warm peach nude – ניוד אפרסקי חם


Beauty Icon Lip Liner (12.00$) – עפרון שפתיים קרמי, שמחליק בקלות על השפתיים:

·       Medium brown nude – ניוד חום בינוני


הקולקציה תהיה זמינה לרכישה באתר KKW Beauty החל מה-22 בנובמבר 2019, בשעה 12:00 בצהרים זמן פסיפיק (לפי שעון ישראל זה יוצא באותו היום אבל בשעה 22:00).

אגב, אתמול בלילה זכה מריו בתואר אחד מהמשפיענים הגדולים בארה"ב לשנת 2019, בטקס שהתקיים בהוליווד. כשעלה לקבל את הפרס הוא נשא נאום חשוב ומרגש מאד אודות ה"אני האמיתי" שלו, תוך שהוא פורץ בבכי מפעם לפעם:


"לפני מספר ימים, ביום הולדתה ה-73 של אימי, נכנסתי הביתה אחרי יום של פגישות מלחיצות בעבודה והיא היתה שם מטפלת בכביסה שלי. התפרקתי בבכי בפניה. אמרתי לה סוף-סוף שביליתי את כל חיי והילדות שלי בדיכוי המחשבות שלי, בדיכוי החלומות שלי, הרגשות שלי, היצירתיות שלי, וניסיתי להיות בלתי נראה כדי שאיש לא יידע איך אני מרגיש בפנים. ידעתי שנולדתי אחר. הייתי בטראומה להיות אני. חייתי כל חיי בפחד. התביישתי... היא אמרה לי: 'מריו, מהיום הזה והלאה אתה לעולם לא תשוב לחיות בבושה או פחד'...

"בנים ובנות קטנים ברחבי העולם גדלים עם כאב ופחד כמוני וחושבים כל יום להתאבד, כמוני, מכיוון שהם שונים והם מפחדים להיות הם-עצמם, כי התרבות שלהם או בני המשפחה שלהם שפטו אותם...

"אני עומד פה לראשונה בחיי כהומו גאה בן 37... סוף-סוף אני מרגיש שהאור הבהיר עליו חלמתי כל חיי נשפך מהנשמה שלי וסביב גופי וזה שלי! עכשיו אני יכול לחיות את החיים המגיעים לי וכרגע אני מרגיש אושר אמיתי."

את הנאום המלא תוכלו לראות בסרטון הבא:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails