יום שלישי, 19 בנובמבר 2019

Kylie Cosmetics Holidays 2019 Collection


ביום שישי האחרון חשפה קיילי ג'נר את קולקציית החגים שלה לשנת 2019. כרגיל, היא עשתה זאת על-גבי הסטורי בחשבון האינסטגרם שלה וישר הרשת געשה ורחשה מהתרגשות. התמונות שהעלתה ג'נר כללו תמונות של המוצרים יחד עם סווטצ'ים על-גבי העור שלה, שחשפו גווני איפור אדומים עמוקים וזהובים ואריזות שהעיצוב שלהן כנראה נעשה בהשראת המכתב של סטורמי, הבת שלה, לסבא סנטה.



התמונות הראשונות שהעלה ג'נר אודות קולקציית החגים שלה חשפו שתי קופסאות כובעים אדומות וגדולות (כנראה אריזות יח"צ של המוצרים), בתוכן מסודרים המוצרים. המוצר הראשון שנגלה לעיני העוקבים שלה היה קיט שפתיים (שפתון נוזלי ועפרון שפתיים) בגוון אדום קר עמוק בגימור מאט, שמכונה בשם Naughty List וקרוב לוודאי יראה נהדר בשילוב כל אאוטפיט חגיגי.

                                                                         

המוצר הבא שג'נר הראתה היה High Gloss Trio - שלישיית גלוסים גליטריים בגוונים שונים, שהגיעו באריזה בעיצוב מפוספס באדום ולבן (מוטיב מוביל באריזות המוצרים בקולקציה):

·       Wish Come True – אדום-ורדרד שקוף שימרי
·       Must Be Magic – זהב שקפקף שימרי
·       Ho Ho Ho! – הולוגרפי כסוף גליטרי


גם השפתונים הקרמיים לא נפקדו מהקולקציה, והם מוצעים בה בשני גוונים שונים:

·       Merry Jo Matte – אדום (חדש)
·       Coming To Town – ניוד (אריזה חגיגית חדשה)

עוד בקולקציה סט של ארבע מברשות, פריימר מאיר לפנים וספריי מקבע עם גימור שימרי. 



כמובן, שהקולקציה כוללת גם שפתונים נוזליים – מוצר הדגל של המותג, שיוצעו בגודל מיני בטווח גוונים שנע בין אדומים וורודים ועד ניודים וזהובים בגימורים שונים:

·       Snowman Szn  - ניוד בז' מאט
·       Team Santa – ניוד ורוד מאט
·       Rosy Cheeks – ורוד מאובק מאט
·       Santa's Real – ורוד בוהק מאט
·       Kylie Klaus – ורוד שימרי
·       Keep The Receipt – אדום ורדרד מאט



בנוסף תכלול הקולקציה 2 צלליות בודדות שימריות:

·       Icy What You Mean – כסף
·       Good At Being Naughty – אדום עמוק

מוצר נוסף שחשפה ג'נר הוא אייליינר נוזלי בגוון בוהק. ג'נר הדגימה ממנו על היד שלה וגם בתמונות הפרומו שהעלתה זה נראה נהדר על העיניים שלה (כמו כל דבר בעצם), אבל בינינו זה לא בדיוק המוצר שישמש כל מתאפרת ממוצעת...



צמד פודרות, המשמש כסומק והיילייטר, הוא אחד ממוצרי הפנים הבודדים בקולקציה, אבל העובדה שהוא מגיע בגוונים ורודים נייטרליים שמתאימים לכל גוון עור, קצת מחפה פה על החוסר.


המוצר הכי נחשק בקולקציה (לפחות מבחינתי) הוא Dear Santa - פלטת צלליות, שכוללת גוונים אדומים וזהובים שימריים לצד גוונים אדומים חמים בגימור מאט וגווני ניוד אחרים. סה"כ יש בפלטה 16 צלליות, אמנם לא גדולות במיוחד אבל אם להודות בינינו לבין עצמינו, בדרך כלל אנחנו כבר עוברות לפלטה הבאה עוד לפני שגמרנו להשתמש בקודמת.



הקולקציה תושק באופן בלעדי באתר המותג ב-19 בנובמבר 2019, בשעה 15:00 לפי שעון אזור פסיפיק (שאצלינו זה יוצא היום בלילה, או ליתר דיוק ב- 20/11/19, שעה 01:00. אז אם אתם זוממים על פריט כלשהו, כדאי שתשימו לעצמיכן שעון מעורר).



אגב, המתנה הכי טובה שקיילי בעצמה יכלה לקבל לקראת השנה החדשה היא העסקה שסגרה עם קונצרן Coty (שבבעלותו מותגים כמו "קאבר גירל" ו"רימל לונדון"). במסגרת העסקה רכשו Coty 51% מהמניות של המותג שלה תמורת לא פחות מ- 600 מיליון דולר!!! מזכירה לכם שהבחורה היא רק בת 22...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails