יום שלישי, 2 במאי 2023

L'Oréal Infallible 24H Fresh Wear Soft Matte Blush

לוריאל פריז משיקים את L'Oréal Infallible 24H Fresh Wear Soft Matte Blush – סדרה חדשה של סמקים עמידים מאד, שמעניקים ללחיים מראה רענן ובריא טבעי.


סומק הוא חלק חיוני בכל שגרת איפור. הוא מוסיף צבע ללחיים ומקנה מראה רענן יותר. עם זאת, לפעמים קשה למצוא את הסומק המתאים לגוון העור שלנו בתוך שלל המוצרים הקיימים בשוק. הסמקים החדשים בסדרת L'Oréal Infallible 24H Fresh Wear Soft Matte, נועדו לפתור זאת עם היצע גוונים מיוחד, המותאמים לסוגי העור השונים.

הסמקים הללו נולדו, למעשה, מפורמולת המייקאפ-פודרה L’Oreal Infallible Fresh Wear Foundation in a Powder, שהושקה לראשונה ב-2020 והפכה לוויראלית תוך זמן קצר. כזכור, בעקבות ההצלחה המסחררת הושקו לאחר מכן גם ה- L’Oreal Infallible 24H Fresh Wear Soft Matte Bronzer, ברונזרים מאותה הסדרה.

הייחודיות של הסמקים החדשים נובעת מכמה סיבות: ראשית, הם מבטיחים עמידות למשך 24 שעות, כאשר הפורמולה שלהם תוכננה להיות עמידה גם בפני מים, חום וזיעה. בנוסף, יש להם גימור מאט רך שמרגיש ממש טבעי על העור והם מגיעים בגוונים שמחמיאים למיגוון רב של גווני עור. כמו כן, המרקם שלהם עדין ומשיי והוא מתמזג עם העור בצורה חלקה וקלה עם כיסוי צבע שניתן לבניה.




הסדרה כוללת ארבעה גוונים אוניברסליים שונים:

·         05 Fearless Coral – ורוד אפרסקי רך




·         10 Confident Pinks – ורוד פוקסיה עז




·         15 Legendary Berries – אדום פירות יער




·         20 Daring Rosewood – חום אדמדם חם





הסמקים בסדרת L'Oréal Infallible 24H Fresh Wear Soft Matte Blush הושקו בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיו זמינים גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails