יום רביעי, 17 במאי 2023

Tom Ford Soleil de Feu Collection Summer 2023

"טום פורד ביוטי" מציגים את Tom Ford Soleil de Feu Collection – קולקציית האיפור והבישום שלהם לקיץ 2023, שנוצרה בהשראת הגוונים הענבריים של שקיעת השמש. הקולקציה מזמינה אותנו להנות מהקיץ בצורה יוקרתית.


הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Soleil De Feu Eye Colour Quad – רביעיית צלליות בהשראת קרני השמש השוקעת מעל הים. הגוונים המהפנטים מוגשים באריזה יוקרתית ומזכירים את השמש היורדת בלהבה מעורפלת מעל הים וצובעת את השמים בשבילים של אור.



פלטת הצלליות מוצעת בשני שילובי גוונים:

·         Island Haze – מפסלים ומגדירים את העיניים בגווני הגחלים הלוהטים של שקיעה יוקדת

·         Tropical Dusk – רביעייה של גווני ברונזה מעושנים מאט ושימרים מוזהבים




Soleil De Feu Glow Highlighter – פודרת היילייטר יוקרתית וקלת משקל, המוסיפה נופך של זוהר שמשית לעור. ההיילייטר עמיד עד ל-10 שעות, כשהוא שומר על הגוון האמיתי שלו מבלי לדהות, להתפורר או להדגיש נקבוביות. כמו כן, הפורמולה שלה אינה מכילה פרבנים, שמן מינרלי, פורמלדהיד, סיליקון וחומרים מזיקים אחרים.



ההיילייטר מוצע באוסף בשני גוונים שונים:

·         Mirage – שימר מוזהב בהיר

·         Oasis – ברונזה מוזהבת



Soleil De Feu Spark Lip Balm – ליפ באלם חדש המעניק לשפתיים לחות עם גוון למראה מבריק, שמנמן ומואר שמש. הליפ באלם מחליק בקלות על השפתיים, מעשיר אותן מיידית בלחות וברק. השפתיים נראות מלאות יותר וישנה הפחתה מיידית בהופעת הקווים על השפתיים.



באוסף ניתן למצוא שני גוונים:

·         Sun Spark - זהב

·         Sunlight - ברונזה



Soleil de Feu EDP – ניחוח חדש ממשפחת היוקרה של המותג Tom Ford Private Blend. זהו ניחוח עשיר ונדיב, בהשראת השמש, עם גוונים חמים של ענבר בשילוב טוברוז ואלגום (סנדלווד) אקזוטי. הבושם מוגש בבקבוק לבן עם תווית ברונזה עליו והוא יהיה זמין בגדלים של 30 מ"ל, 50 מ"ל ו-250 מ"ל או דה פרפיום.




הקולקציה זמינה בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם החל מאמצע מאי/ תחילת יוני 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails