יום שני, 1 במאי 2023

Tarte Shape Tape Radiant Concealer

מותג הקוסמטיקה "טארט" מרחיב את ליין הקונסילרים הפופולרי שלו עם Tarte Shape Tape Radiant Concealer – קונסילר חדש עם גימור זוהר וקורן, המבהיר את האזור שמתחת לעיניים.


הקונסילר החדש- Tarte Shape Tape Radiant Concealer, משלים את המיגוון של שני הקונסילרים האחרים הקיימים בסדרה: Tarte Shape Concealer ו- Tarte Shape Tape Ultra Creamy. הוא מבטיח לספק כיסוי בינוני הניתן לבניה עם גימור קורן וקליל כנוצה ועמידות של 12 עד 16 שעות, מבלי להדגיש קמטוטים או קווים.




הפורמולה שלו כוללת שמן זרעי ופירות היפופיאה (אובליפיחה), המעניקה לעור לחות עמוקה וחיזוק של חומצות שומן אומגה, ויטמינים ונוגדי חימצון. מעניין במיוחד גם הקומפלקס הפוטו-לומינסנטי המיוחד, המסייע לניטרול עיגולים שחורים והבהרה והענקת אפקט קורן כמו אחרי שנת יופי של 8+ שעות. תערובת חומצה היאלורונית משולשת תורמת להזנה בלחות למשך 24 שעות, כולל ניצינאמיד להבהרת והחלקת העור בתוך שניות אחדות.




הקונסילר החדש מתאים לכל סוגי העור, גם לעור יבש, והוא מוצע בטווח רחב של 37 גוונים, כולל אחד בגוון לבן המיועד לערבוב עם כל גוון אחר בסדרה ליצירת גוון מותאם אישית. הגוונים מחולקים לשלוש קטגוריות: Fair - Light (גוון עור חיוור עד בהיר), Light Medium – Medium (גוון עור בהיר בינוני – בינוני) ו- Tan-Deep (גוון עור כהה – כהה מאד); כאשר בכל קטגוריה ניתן למצוא תתי-גוונים שונים.




כמו הקונסילרים האחרים בסדרה, גם זה החדש מגיע עם אפליקטור ספוגי גדול, למריחה וטשטוש קלים. למעשה, כדי להשיג תוצאה מושלמת, ממליצים במותג להניח כמות קטנה של חומר על העור ולהשתמש בביוטי בלנדר או מברשת לחה כדי לטשטש ולמזג היטב את הקונסילר.

ה- Tarte Shape Tape Radiant Concealer הושק בימים אלו והוא זמין באתר המותג ובנקודות המכירה השונות ברחבי העולם. מחירו עומד על כ- 140 ₪ (תכולה: 10 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails