יום רביעי, 31 במאי 2023

SHISEIDO Revitalessence Skin Glow Foundation

שיסיידו עומדים להשיק בקרוב את SHISEIDO Revitalessence Skin Glow Foundation – מייקאפ נוזלי חדש וייחודי מאד, בעל תכונות טיפוח של סרום.


מעבדות שיסיידו הצליחו לפתח פורמולה חדשה, המשלבת סרום ובסיס (מייקאפ), מעניקה לעור טיפוח עם איפור בגימור אחיד וזוהר. המוצר מעניק לעור לחות עשירה, גימור של עור טבעי לחלוטין ומרקם חלק ונעים. זאת, הודות לתמצית טיפוח כפולה, הכוללת, בין השאר, ניאצינמיד ותמצית קפיר מותסס, ששולבו יחדיו ליצירת חוויה חדשה שהיא גם איפור וגם טיפוח.



המייקאפ החדש נולד מתוך למעלה מ-100 שנות ידע של שיסיידו בטיפוח העור. יש לו מרקם חלק ומרענן והוא שומר על עור לח וזוהר לאורך כל היום, תוך הענקת גוון עור אחיד עם גימור חלק ולחותי, טשטוש קווים וקמטוטים וצמצום נקבוביות בולטות. כמו כן, המייקאפ מצוייד ב- SPF30 / PA+++ להגנה מפני קרינת השמש המזיקות.



כדי ליישם יתרונות טיפוח ברמה של סרום, התמקדו ב"שיסיידו" בחיידקים מייפים, הפועלים על העור. בנוסף, כל מרכיבי האיפור קופסלו במיקרו-קפסולות ונתחמו בתוך הסרום המטפח. בהתחלה רק הסרום חודר לעור ולאחר מכן קפסולות המייקאפ "מתפוצצות" ויוצרות מעטפת איפור אחיד וזוהר על העור. בכל שימוש במוצר, הפורמולה שלו תומכת בתפקוד מחסום הלחות של העור, מה שמוביל לעור מוצק, בעל נפח וגמישות, עם ברק והרבה חיוניות.



ה- Revitalessence Skin Glow Foundation מוצע ב-12 גוונים שונים:



המייקאפ מגיע בבקבוקון שניתן למילוי חוזר. האריזה שלו עושה שימוש ב-30% זכוכית ממוחזרת ומכסה מילוי המכיל 45% שרף צמחי, מה שמפחית את כמות פסולת הפלסטיק ב-92%.



Shiseido Revitalessence Skin Glow Foundation יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-1 בספטמבר 2023.

 

תגובה 1:

  1. אפרת - מסקרן מאוד. מוצג מעולה בעיניי. מה דרגת הכיסוי? עמידות?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails