יום ראשון, 4 ביוני 2023

Essence Melting for Ice Cream Trend Edition

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" מציג את Essence Melting for Ice Cream – קולקציית איפור "טעימה" בהשראת עולם הגלידה. הקולקציה החמודה מביאה מגע של מתיקות לשגרת היופי שלנו.


גלידה, הפינוק הקפוא והטעים שאהוב על כולם, הפכה כעת להשראה לקולקציית האיפור המתוקה של "אסנסס". הקולקציה כוללת מיגוון מוצרי טיפוח המכילים את תמצית הקינוח האהוב הזה – החל מהאריזה הכובשת ועד לגוונים הטעימים שלהם.

הקולקציה נועדה לשפר את היופי שלנו על-ידי הפיתוי הבלתי ניתן לעמוד בפניו של הגלידה. עם מיגוון מוצרים וגוונים, מציעה הקולקציה אינסוף אפשרויות ליצירת מראות מפתיעים כמו טעמי הגלידה האהובים עלינו:

Melting For Ice Cream Lip Scrub – פילינג שפתיים, בעל פורמולה הכוללת גרגירי סוכר וזרעי תות להסרת תאים מתים מעור השפתיים והענקת מרקם חלק. המוצר מלווה בניחוח תות.

·         01 Mr. N'ice Guy



Lip Balm – ליפ באלם המגיע באריזה בצורת גביע גלידה יפהפה וניחוח של תותים מתוקים. שפתון הליפ באלם מעניק לשפתיים גימור ורוד רך ומבריק, תוך טיפוחן עם מרכיבים מזינים ונוגדי חימצון.

·         01 Livin' The Sweet Cream



Ph-Reacting Lip Cream – ליפגלוס סופר קרמי, שמעניק לחות לשפתיים. הליפגלוס מאופיין באפקט שיש מקסים והפורמולה שלו מגיבה עם ה- pH של השפתיים ליצירת צבע ורוד רך ייחודי. מוצע בשני גוונים שונים:

·         01 Soft, Sweet & Creamy – ורוד (עם ניחוח תות)

·         02 Vanilla-La-Love – צהוב (עם ניחוח וניל)



Blushlighter – סומק והיילייטר משולבים יחד במוצר אחד. על הפודרה המאירה בגוון מוזהב מופיע תבליט של גביע גלידה בצבע ורוד. המרקם של הפודרה מבטיח להיות חלק כמשי וקל לבניה וטשטוש.

·         01 What A Cream Team



Powder Brush – מברשת פנים/פודרה שמיועדת להחיל מרקמים אבקתיים על אזורים גדולים כמו אלו של הפנים. הזיפים הצמחוניים שלה סופר רכים ויש לה ידית שקופה שמכילה חלקיקים צבעוניים כמו סוכריות קישוט לגלידה.

·         01 Sprinkled With Love



Eyeshadow Brush – מברשת עיניים להנחת צלליות בעיצוב דומה לזה של מברשת הפנים.

·         01 Eyes, Eyes, Baby!



Melting For Ice Cream Nail Sticker – סט מדבקות לציפורניים בצורות של גלידה ומטיבים קייציים אחרים, כולם בגוונים פסטליים וזהב ורוד.

·         01 Ice Cream? Always!



הקולקציה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מיוני 2023.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails