יום שני, 5 ביוני 2023

Clinique x Kate Spade New York Pop Plush Creamy Lip Gloss

"קליניק" יוצאת לראשונה בשיתוף פעולה עם בית האופנה "קייט ספייד ניו יורק" להשקת קולקציית קפסולה מיוחדת, במהדורה מוגבלת. המוצר הראשון שישיקו השניים הוא Pop Plush Creamy Lip Gloss – ליפגלוסים באריזות מעוצבות מיוחדות.


שני המותגים מאחדים כוחות כדי לחשוף שיתוף פעולה שובב המשלב את ההדפסים התוססים של "קייט ספייד ניו-יורק" עם אוסף של ה-Pop Plush Creamy Lip Gloss של "קליניק". ההדפסים הצבעוניים חוגגים את קודי המותג האייקוניים של קייט ספייד ומשרים עליהם נגיעות רעננות ומודרניות כולל פרחים אביביים, פסים צבעוניים, נשיקות ונקודות גרפיות.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת ארבעה גווני גלוסים הנמכרים ביותר של קליניק, המשלימים כל גוון עור, שפתיים ומצב רוח: Rosewater, Juicy Apple, Air Kiss ו- Black Honey הוויראלי שכבש מזמן את המדיה החברתית.




ה- Pop Plush Creamy Lip Gloss הינו ליפגלוס מטפח וקרמי, המכיל שלושה סוגים של מרכיבי לחות: חמאת אבוקדו, חמאת שיאה ותמצית אלוורה יחד עם חומצה היאלורונית, המסייעת לנעול את הלחות ומותירה את השפתיים עם מראה עסיסי ומבריק.



שיתוף הפעולה בין קליניק וקייט ספייד פותח באמצעות חזון משותף של ייצוג שמחה, אופטימיות וצבע תוך מתן מוצרי יוקרה המהדהדים עם הצרכנים. שני המותגים מדורגים בעקביות על ידי Gen-Z כאייקונים, עם מוצרי חובה בתחום האופנה והיופי. קליניק וקייט ספייד חולקים נרטיב רב עוצמה שתומך בקהילות הגלובליות שלהם, ומחזק את הביטחון של הלקוחות שלה עם יצירות אופנתיים.

מינדי טרוטמן, סגנית נשיא, שיווק מוצרים גלובלי, איפור ובישום בקליניק, אומרת: "שיתוף הפעולה החדש הזה משמש הזדמנות מדהימה למעריצים ותיקים של שני המותגים לחוות תפיסה רעננה ומלאת חיים של ה- Pop Plush Glosses שלנו בדיוק בזמן לקיץ. הצוות שלנו כאן נהנה לעבוד לצד השותפים שלנו בקייט ספייד ואנחנו מצפים לראות את ההתרגשות של הצרכנים סביב הקולקציה!"

"קייט ספייד ניו יורק נרגשת לשתף פעולה עם קליניק בהצגת קפסולה צבעונית המזרימה באופן מושלם את קודי המותג מורשת שלנו בעיצובים רעננים", אומרת שרלוט ורשו, סמנכ"לית סיטונאות אמריקה, קמעונאות נסיעות ורישוי עולמי בקייט ספייד ניו יורק. "זהו רגע מרגש כשאנו מחברים את עולמות האופנה והיופי עבור מעריצי המותג העולמי שלנו. אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם המותג האיקוני קליניק".



סדרת הליפגלוסים זמינה לרכישה החל מיוני 2023 בנקודות מכירה שונות של המותג בעולם.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails