יום שלישי, 6 ביוני 2023

Dermalogica Oil to Foam Total Cleanser

דרמלוג'יקה מציגים את Dermalogica Oil to Foam Total Cleanser – מוצר ניקוי עוצמתי חדש לעור הפנים.


המותג דרמלוג'יקה שם מזמן פוקוס על יצירת מוצרי טיפוח יעילים ללא חומרים מזיקים והפופולריות של המוצרים שלו מדברת בעד עצמה. המותג מפורסם גם בזכות הליין הרחב שלו של מוצרי ניקוי מעולים. המומחים של דרמלוג'יקה מאמינים שהסוד לעור נקי במיוחד ובעל מראה בריא הוא ניקוי כפול. זאת אומרת, ניקוי העור פעמיים- תחילה עם חומר ניקוי על בסיס שמן, ולאחר מכן עם ניקוי על בסיס מים, ג'ל או ניקוי מקציף. אין ספק שמדובר בשיטה מומלצת שתיטיב עם העור שלנו, אבל לא תמיד יש לנו את הזמן או הכח לניקוי כפול כזה. הפתרון לכך הוא מוצר רב-תכליתי עם ביצועים גבוהים שיהיה יותר אפקטיבי ויקצר עבורנו את הזמן, מבלי לפגוע ביעילות הניקוי.



ה- Oil to Foam Total Cleanser החדש של דרמלוג'יקה הינו מוצר רב-תכליתי לניקוי יסודי של העור: הוא מסיר איפור בקלות ומנקה את העור מזיהומים ולכלוך – הכל בפעולה אחת! המוצר מגיע במרקם חדשני של שמן ג'ל בגוון זהוב, ההופך לקצף עשיר כדי להסיר באופן מיידי את כל שכבות הלכלוך שהצטברו על העור במהלך היום.




פורמולת המוצר מועשרת בשמן אובליפיחה, שמסייע בהסרת זיהומים מסיסים בשומן כמו איפור וקרם הגנה, פסולת תאים ועודפי חלב. במגע עם מים הופך השמן לקצף עשיר כמו ענן, כדי להסיר את כל שאר הזיהומים שנותרו על העור. פרוביוטיקה, שמגיעה ממקור צמחי, מושכת לעור לחות כמו מגנט ומותירה אותו לח עם תחושת רכות ונוחות לאורך זמן.





המוצר מגיע באריזה בתכולה של 250 מ"ל והוא מתאים לכל סוגי העור.



את ה- Oil to Foam Total Cleanser של דרמלוג'יקה ניתן להשיג בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מיוני 2023. בקרוב גם בישראל!

 

תגובה 1:

  1. השם דרמלוג'יקה נשמע בהתחלה כמו משהו מפחיד ולא נעים,
    אבל אחרי שניסיתי אותי בעצמי, עפתי באוויר!
    העור של הפנים שלי לא היה נעים ברמה הזאת כל כך הרבה זמן!
    תודה ענקית על ההמלצה, בעלי מבסוט!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails