יום רביעי, 14 ביוני 2023

Danessa Myricks Beauty Yummy Skin Soothing Serum Skin Tint Foundation

המאפרת ובעלת מותג האיפור שנושא את שמה, דנסה מייריקס, משיקה את Danessa Myricks Beauty Yummy Skin Soothing Serum Skin Tint Foundation – טינט מייקאפ עשיר בחומרי טיפוח והזנה.


למעשה, ה- Yummy Skin Soothing Serum Skin Tint Foundation מוגדר ע"י דנסה מייריקס כמוצר טיפוח בעל גוון, שמספק כיסוי קליל וטבעי מאד, כמו עור שני, עם גימור זוהר.

המרקם שלו נוזלי, נמרח בקלות על העור וניתן לטשטוש ומיזוג, תוך שהוא מטשטש פגמים קלים ומשפר את מראה העור. הפורמולה שלו מועשרת ברכיבים מטפחים ומזינים כמו למשל פפטיד קולגן צמחוני, שמעניק לעור את המרקם החלק וממלא קמטוטים קלים; סרמידים שמחזקים, מטפלים ומגנים על מחסום העור, חומצה היאלורונית ללחות עמוקה ונפח, ותמצית קקטוס – רכיב מאיץ ונוגד חימצון, המעניק לחות ומרגיע. כמו כן, הפורמולה שלו נקיה מפרבנים, פורמלדהידים, סולפטים ועוד שאר רכיבים מזיקים.




המוצר מוצע ב-16 גוונים שונים, שמותאמים לטיפול באדמומיות ואי-אחידות בעור. לדברי דנסה, טווח הגוונים אמנם אינו רחב מאד, אבל בגלל המרקם הדקיק והגוון העדין קיימת אפשרות שמוצר בגוון מסויים מתאים לכמה גווני עור.






ה- Yummy Skin Soothing Serum Skin Tint Foundation יהיה זמין לרכישה החל מה- 15 ביוני 2023 וניתן יהיה להשיגו ברשת ספורה (מחיר: 36$, תכולה: 45 מ"ל) או באמצעות האתר של המותג (שולח לישראל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails