יום שלישי, 27 ביוני 2023

Smashbox Always On Skin-Balancing Foundation

סמאשבוקס מציגים את Smashbox Always On Skin-Balancing Foundation – מייקאפ חדש, שמעניק לחות במשך למעלה מ-24 שעות ושולט על מאזן השומן בעור.


המייקאפ החדש Always On Skin-Balancing Foundation של "סמאשבוקס" עמיד לאורך זמן, מעניק לחות עשירה ויש לו יכולת לשלוט על מאזן השומן בעור.



המרקם הנוזלי והקליל שלו מספק כיסוי בינוני עד מלא וניתן לבניה, כאשר הגימור שלו רענן ובעל מראה טבעי לחלוטין. הוא מצליח לאחד בקלות את גוון העור ולהפחית מראה של אדמומיות ופגמים שונים בעור. כמו כן, הוא מבטיח עמידות עד 16 שעות מבלי לשנות גוון, להתקלף, להתפורר או להדגיש קמטוטים. זאת, בזכות הפריימר שמכילה הפורמולה שלו. אגב, הוא עמיד מאד גם במים, זיעה ולחות וגם בפני העברה.





המייקאפ בעל תכונות הטיפוח משפר את איזון העור באופן מיידי ולאורך זמן. הפורמולה כוללת את ה- Balance Boost- קומפלקס ייחודי של המותג, המהווה שילוב עוצמתי של מרכיבים כמו חומצה היאלורונית ללחות מיידית, שנמשכת 24 שעות, ואדפטוגנים המסייעים לעור לעבוד כמו תרמוסטט אוטומטי כדי לאזן את רמות השומן והלחות. קומפלקס ה- Balance Boost כולל גם נוגדי חימצון המסייעים בהגנה על העור מפני תוקפנות סביבתית כמו זיהום ואור כחול.




ה- Always On Skin-Balancing Foundation מתאים לכל סוגי וגווני העור והוא מוצע ב- 29 גוונים שונים.




המייקאפ מגיע בבקבוק זכוכית שקוף עם משאבה. במותג ממליצים להניחו (אחרי ניעור הבקבוק) באמצעות האצבעות, כדי לחמם אותו, ולאחר מכן לפזר ולמזג אותו עם העור באמצעות מברשת, כדי לקבל גימור טבעי ומראה מאופר "ללא איפור".



ה- Smashbox Always On Skin-Balancing Foundation הושק בימים אלו בארה"ב ובקרוב יהיה זמין בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails