יום ראשון, 25 ביוני 2023

NYX Barbie The Movie Makeup Collection

הגיע הזמן להפוך לברבי וקן עם NYX Barbie The Movie Makeup Collection! האוסף המדליק מעניק לנו הרגשה כאילו אנחנו חיים בברבי לנד, בחברת קן, ברבי וכל החברים שלה.


ברוכים הבאים לברבי לנד! בחודש הבא יעלה לאקרנים סרטה המיוחל של גרטה גרוויג, שיכניס משב רוח רענן לדמותה של הבובה המפורסמת ביותר בעולם. הסרט, שמעורר סקרנות רבה, מהווה גם השראה לשיתופי פעולה עם מותגים שונים. אחרי שבשבוע שעבר נחשפנו לקולקציית הלקים של OPI, שנוצרה בהשראתו, כעת יש לנו אפשרות ליצור את מראה האיפור האייקוני של ברבי עם קולקציית האיפור החדשה של NYX.



הקולקציה כוללת, בין השאר, פלטות צלליות, גלוסים ושפתונים, עפרונות עיניים וריסים מלאכותיים. שום דבר לא חסר באמת כדי ליצור את המראה המושלם של נערת ברבי. כמו כן, האוסף כולל גם מארז, המזכיר את בית ברבי. הצבע השולט באוסף הוא, כמובן, ורוד ברבי - ורוד כל כך אייקוני שיש לו אפילו פנטון ייעודי!



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Mini Eyeshadow Palette – פלטת צלליות פרקטית בגודל כיס, הכוללת ששה גוונים בגימורים שונים ומראה מובנית. בכל פלטה משולב גם מיני Butter Gloss, הגלוס האהוב ביותר של המותג. באוסף ניתן למצוא שתי פלטות שונות:



·       It's a Barbie Party! – החל מגווני ניוד כמו אפרסק וזהב ורוד ועד גוונים תוססים יותר כמו ורוד ברבי, קורל ואדום בריק. הגלוס בגוון חום ורדרד




·         Turn Up the Ken-ergy! – שילוב של גוונים חיים כמו צהוב, תכלת וורוד תות. הגלוס בגוון שקוף




Jumbo Eye Pencil Kit – קיט המכיל צמד עפרונות עיניים בעלי מרקם קרמי חלק וקל מאד לטשטוש ומיזוג. העפרונות בעלי פיגמנט אינטנסיבי והם יכולים לשמש כאייליינר, צללית קרמית ובסיס לצלליות אבקה:

·         Barbie – ורוד בינוני

·         Ken – תכלת




Barbie Jumbo Fake Lashes – ריסים מלאכותיים, קלים להדבקה וניתנים לשימוש חוזר עד 15 פעמים! הריסים בצבע שחור וורוד.




Barbie Smooth Whip Lipstick - שפתונים נוזליים בגימור מאט קטיפתי, עשירים בפיגמנט ובעלי מרקם חלק ואחיד כבר מהמריחה הראשונה. השפתונים עמידים ואינם מכתימים. באוסף הם מוצעים בשני גוונים ורודים:

·         Dreamhouse Pink – ורוד לוהט

·         Perfect Day Pink – ורוד ניאון





Barbie Butter Lip Gloss – מהדורה מוגבלת ומיוחדת של ה- NYX Butter Gloss. הגלוס בעל מרקם סופר אלסטי שאינו דביק וגימור מבריק כמו מראה, שגורם לשפתיים להראות מלאות ושמנמנות יותר. הגלוס ניתן ללבישה לבדו או מעל לכל שפתון אחר.

·         It's a Barbie Party! – ורוד ברבי




Barbie On The Go Face Palette – פלטת פנים, הכוללת שלוש פודרות קומפקטיות לפיסול הפנים:

·         סומק בגוון ורוד ברבי, מאט

·         היילייטר בגוון מוזהב, שימר

·         סומק בגוון כתום, מאט



Barbie Flip Handbag Mirror – מראת כיס מעוצבת בהשראת הטלפונים הניידים האייקוניים של ברבי. המוצר כמובן בצבע ורוד והוא כולל שתי מראות, שאחת מהן מגדילה, כדי לסייע בטאצ'-אפים.



Vault Barbie Dream House Collection – מארז אספנות נחשק של בית החלומות של ברבי, הכולל את כל פרטי הקולקציה!



האוסף זמין לרכישה בימים אלו באתר המותג ובקרוב גם באתר Lookfantastic.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails