יום חמישי, 29 ביוני 2023

Paco Rabanne First Makeup Collection

בית האופנה הספרדי פאקו רבאן חוגג יום הולדת 60 שנה ולכבוד המאורע ממתג את עצמו מחדש ואף נכנס לראשונה לתחום הביוטי עם קולקציית איפור ראשונה.


להתראות פאקו. שלום רבאן! בית האופנה הספרדי פאקו רבאן מסיר את שמו הפרטי, מהלך שמזכיר את בחירתו השנויה במחלוקת של איב סן לורן לחתוך את איב מהמיתוג שלו. הכינוי החדש של Rabanne הוא חלק ממותג מחודש ורחב יותר של הלייבל, שנוסד ב-1966 על ידי פרנסיסקו רבאנדה קוארבו.

ההודעה על המיתוג החדש פורסמה ביום רביעי האחרון מטעם מותג האופנה הספרדי: "ערב יום השנה ה-60 שלו, פאקו רבאן (Paco Rabanne) הופך ל'רבאן' (Rabanne). בפשטות וברוח בינלאומית יותר, שינוי השם ל'רבאן' מייצג רגע מרכזי עבור הבית, שכן הוא חוגג עשור של צמיחה יוצאת דופן ומצפה לעצב עתיד חדש, המאחד אופנה ויופי כחתימה אחת וסגנון חיים ייחודי."

עם רקורד משגשג בעולם הניחוחות, רבאן מחפש לקדם את הצלחתו בתחום הביוטי וחושף תוכניות להתרחבות בתחום האיפור. הקולקציה הראשונה תכלול בין השאר צלליות, מוצרי שפתיים ופיגמנטים נוצצים, המשקפים את הפאייטים האייקונים של הבית.



המיתוג מחדש כולל לוגו חדש עם מחווה למייסד הבית, שנפטר מוקדם יותר השנה, ול"מורשתו האוונגרדית" על-ידי הוצאתו מהארכיון להשראה. הטיפוגרפיה לקוחה ישירות מהאותיות הקטנות המופיעות על בקבוק ה- Calandre, הניחוח הראשון של פאקו רבאן שיצא ב-1969 – "גישה משבשת ושוברת כללים", כך על-פי ההודעה לעיתונות.



"עם הזהות החזותית החדשה הזו, המותג מאמץ חתימה מעודנת יותר, כשהסילואט החלק של מונוגרמת ה-R מסמנת מינימליזם מודרני בטוח כשהמותג נכנס לפרק חדש זה," נאמר בהצהרה מטעם רבאן.


ליין האיפור הראשון של המותג 'רבאן' יושק בספטמבר הקרוב, בהובלתה של המאפרת דיאן קנדל (
Diane Kendal), שמשמשת גם כמנהלת הקריאייטיב של חטיבת היופי של זארה.



כניסתו של רבאן לתחום הקוסמטיקה משקפת את תנופת היופי האחרונה של בתי אופנה יוקרתיים, שמשיקים קווי יופי משלהם עם מחירים נגישים יותר לצרכן הממוצע, לעומת מחירי קולקציות האופנה שלהם.



אכן, נראה שפלטת צלליות של 'רבאן' תציע נקודת כניסה נגישה יותר למותג מאשר, למשל, זו של הארנקים היקרים (והמדהימים) שלהם...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails