יום ראשון, 25 ביוני 2023

MAC Viva Glam Bhumi Pednekar

מותג הקוסמטיקה MAC מציג שפתון חדש בסדרת "ויוה גלאם", הפעם בשיתוף פעולה עם השחקנית ממוצא הודי בהומי פדנקר (Bhumi Pednekar).


השחקנית ההודית בהומי פדנקר, בת ה-33, נבחרה על-ידי מותג הקוסמטיקה MAC להוביל את הקמפיין החדש שלו לקרן "ויוה גלאם". פדנקר מחזיקה באמתחתה כמה פרסים בזכות הופעותיה בסרטים, אבל מחוץ למסך היא ידועה גם כלוחמת פעילה למען איכות הסביבה ופועלת רבות להעלאת המודעות לשינויי האקלים עבור תוכנית הפיתוח של האו"ם. כמו כן, היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם לא פחות מ-7.3 מיליון עוקבים!



במסגרת שיתוף הפעולה של פדנקר עם קרן "ויוה גלאם" של MAC, משיק המותג שפתון חדש בפורמולת Powder Kiss בגוון ארגמני אוניברסלי מחמיא. המרקם הקרמי של השפתון מאפשר מריחה קלה ונוחה, יש לו גימור מאט קטיפתי ופיגמנט עשיר מאד. השפתון החדש נושא את חתימתה של פדנקר והוא מגיע באריזה מוזהבת ונוצצת, כדי לחגוג 28 שנים לקרן "ויוה גלאם".





סה"כ 100% מההכנסות ממכירתו של השפתון יועברו לטובת הקרן, שתומכת בנפגעי הנגיף ה- AIDS/HIV ובני משפחותיהם וכדי להקנות עתיד בריא ושוויון זכויות לכל הגילאים, הגזעים והמינים. זה המקום לציין, כי מאז 1994, גייסה קרן "ויוה גלאם" למעלה מ- 500,000,000$ ברחבי העולם!

לפי שעה, השפתון זמין לרכישה במספר מדינות באירופה. אני מניחה שבקרוב ניתן יהיה להשיגו גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails