יום שלישי, 13 ביוני 2023

Neutrogena Renitol Boost

ניוטרוג'ינה מציגה את Neutrogena Renitol Boost – סדרת אנטי-אייג'ינג חדשה הכוללת רטינול טהור למניעת סימני הזדקנות בעור!


בשנת 1972 השיקו ג'ונסון אנד ג'ונסון את הרטינול המקומי הראשון בשוק, ובשנת 1991 הגישו את הפטנט הראשון על רטינול מיוצב לשימוש בדרמו-קוסמטיקה. יותר מ-30 שנה לאחר הפטנט הזה, משיקה Neutrogena את סדרת המוצרים שלה, Retinol Boost, שהמרכיב הכוכב שלו הוא, כמובן, רטינול.



הסדרה החדשה Neutrogena Renitol Boost נועדה להלחם בהופעת סימני הזדקנות העור כמו איבוד לחות והופעת כתמים. מוצרי הסדרה גורמים לעור להיראות בריא וצעיר יותר בתוך שבוע אחד, בזכות פורמולה ייחודית, המשלבת רטינול טהור, תמצית עלי מירתוס (הדס) וחומצה היאלורונית – ה"שילוש הקדוש" מבחינת הדרמטולוגים, בכל הנוגע להגברת ייצור הקולגן, חידוש התאים וחיזוק מחסום ההגנה והלחות של העור. עם שילוב רכיבים ייחודי זה, מבטיחה סדרת Retinol Boost הפחתה של לפחות 47% במראה הקמטים, הפחתה של 48% בכתמי גיל והפחתה של 45% באובדן הזוהר.



רטינול הינו רכיב פעיל (נגזרת של ויטמין A), שבולט בכוחו החזק לתרום לחידוש תאי העור. דווקא בגלל היותו רכיב פעיל חזק מאד, הוא עלול – אם לא משתמשים בו נכון – לגרום לתגובות לא רצויות על עור הפנים. כדי להמנע מסיכונים מיותרים, מעבדות ניוטרוג'ינה פיתחו את סדרת ה- Retinol Boost, המשלבת מוצרים דרמטולוגיים עם ריכוז רטינול מרבי של 0.1%, המאפשרים לנו לנצל את כל היתרונות שלו, עם סובלנות גבוהה ומינימום סיכון של תגובות לא רצויות.

סדרת Neutrogena Renitol Boost כוללת שלושה מוצרים:



Retinol Boost Anti-Aging Serum – סרום (תכולה: 30 מ"ל): מספק לעור את תמיכת הלחות הדרושה לו עם המרקם הקליל והקטיפתי שלו. הוא מונע סימני הזדקנות כגון אובדן בהירות וגמישות העור ואי-אחידות בגוון. הוא עוזר לאחד את הגוון ותומך בהתחדשות הרקמות. כמו כן, הוא מחליק את העור באופן מיידי.



Retinol Boost Anti-Aging Day Cream – קרם יום (תכולה: 50 מ"ל): מתאים במיוחד למשתמשים ברטינול בפעם הראשונה ולבעלי עור רגיש. הקרם מגן על העור מפני סימני הזדקנות ומעניק גוון עור אחיד על-ידי שיפור מרקם העור. הוא עוזר למזער את הופעת קמטים וקווים ולהופעת כתמי-גיל בשימוש לטווח ארוך. המרקם שלו קליל והוא נספג במהירות בעור.



Retinol Boost Anti-Aging Eye Cream – קרם עיניים (תכולה: 15 מ"ל): מסייע להפחית באופן גלוי לעין את הופעתם של קמטוטים וקווים עדינים, מעניק לחות ומשפר את הגוון ומרקם העור. משפר את מראה העור סביב אזור העיניים, מזין ומחליק אותו.



אבל מהו בעצם רטינול ומדוע צריכים לנקוט באמצעי זהירות מסוימים בעת השימוש בו?

ובכן, הרטינול ממלא תפקיד מאד פונקציונלי בחידוש ותיקון התאים בגופנו. הוא ממריץ בעוצמה את הגוף להאיץ את ייצור הקולגן. קולגן משפר את הגמישות, הגוון והמוצקות של העור. בנוסף, קמטים עדינים וקווים מופחתים ואף נעלמים כאשר ייצור הקולגן עולה. רטינול מאיץ את התחדשות התאים ועוזר לווסת את הקרטיניזציה. לכן הוא משמש גם לטיפול בחלק מהמצבים הדרמטולוגיים, כמו אקנה ופסוריאזיס. שימוש נוסף ברטינול הוא טיפול בהפרעות פיגמנטציה מסוימות, כגון לנטיגו סולארי ומלזמה.

לא ניתן למרוח רטינול טהור ישירות על העור, אך חלקו של החומר הפעיל הזה חייב להיות מינימלי. לכן משתמשים בקרמים המכילים רטינול בפרופורציות הנכונות שלו.

טיפים לשימוש ברטינול:

למרות היתרונות של רטינול אין ספק, כי זהו חומר בעל השפעות חזקות מאוד ויש צורך לנקוט באמצעי זהירות מסוימים כדי למנוע השפעות לא רצויות:

1. שימוש הדרגתיהשתמשו תחילה ברטינול כפעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, במשך כשלושה שבועות, במיוחד אם העור שלכם רגיש. לאחר מכן עלו בהדרגה בשימושים היומיים במוצר.

2. אל תיכנסו לפאניקה אם בהתחלה אתם מבחינים בתגובה עורית - בפעמים הראשונות יש לעתים קרובות אדמומיות מסוימת, קילופים או תחושת חום. תופעות אלו הן נורמליות וייעלמו ברגע שהעור מסתגל לרטינול.

3. לחות והגנה על העור בזמן השימוש ברטינול - חיוני שהעור יקבל לחות טובה והגנה גבוהה מפני השמש: השתמשו בקרמי לחות (והגנה מהשמש) איכותיים כהשלמה לשימוש ברטינול.

4. אין למרוח יותר מדי רטינול או להגדיל את מספר המריחות היומיות - היעילות של הרטינול לא תגדל מכיוון שתמרחו יותר. לחילופין, אם העור שלכם סובל זאת, ניתן להגדיל את מספר המריחות היומיות בשבוע. שימו לב, עודפי מינון מגבירים את הסיכון לתגובות עור!

5. אין להשתמש במקביל לרטינול בקרמים או חומצות פילינג אחרותזה עלול להגביר את הסיכון לחוות תגובות רגישות בעור.

6. השימוש ברטינול מומלץ בסביבות גיל 35־40 ואילך כשהעור מאבד מהעובי שלו ומתחילים להיווצר קמטוטים וסימני גיל. חשוב לציין, כי הוא אסור בשימוש לנשים בהריון!

כיצד נשלב את מוצרי Neutrogena Retinol Boost בשגרת הטיפוח שלנו?

השילוב של שלושת המוצרים הללו הוא פשוט מאוד:

• סרום ה- Retinol Boost עוצב במיוחד לפעולה מהירה ועוצמתית. יש להשתמש בו דבר ראשון בבוקר.

• לאחר שהסרום נספג, יש למרוח מעט מקרם הפנים Retinol Boost עם קרם הגנה יעיל במיוחד.

• את קרם העיניים Retinol Boost יש למרוח ישירות על העפעפיים ובאזור בו תרצו להעלים או למנוע את הופעת "רגלי העורב" האימתניות.



המלצות להתחלת טיפול עם Neutrogena Retinol Boost:

• במהלך השימוש (וגם מומלץ באופן כללי) חשוב מאד להשתמש בקרם הגנה לפנים עם מקדם הגנה גבוה מדי בוקר, גם בחורף.

• תמיד כדאי להתחיל עם כמות קטנה ועם תדירות שימוש בכל יומיים-שלושה (למשל יום כן ויום לא).

• קביעות היא המפתח. הגבירו את תדירות המריחה לאט ובהדרגה, עד שעורכם מסתגל לשימוש יומיומי.

להלן מוצעת שגרה מתוזמנת להתחלת השימוש בסדרת המוצרים Neutrogena Retinol Boost:

• תחילה נשתמש בקרם או בסרום פעמיים בשבוע, תוך ריווח בין המריחות. נמרח רק אחד מהמוצרים פעם ביום.

• בין השבוע הרביעי לשישי ניתן להתחיל להשתמש בקרם או בסרום, יחד עם קרם העיניים, בימים לסירוגין.

• החל מהשבוע השישי ניתן להניח שהעור כבר מורגל לחלוטין לרטינול. אז נוכל להשתמש בשלושת המוצרים מדי יום, עם מריחה בודדת של כל מוצר.

את סדרת המוצרים של Neutrogena Retinol Boost ניתן להשיג ברשתות הפארם והביוטי המובילות, סופר פארם, BE והמשביר (מחיר: 110 שקלים ליח').

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails