יום שלישי, 20 ביוני 2023

Elizabeth Arden White Tea Eau Fraiche Eau De Toilette

קולקציית הבישום "התה הלבן" של אליזבת ארדן מקדמת בברכה את Elizabeth Arden White Tea Eau Fraiche Eau De Toilette – ניחוח חדש בהיר ורענן.


הניחוח White Tea Eau Fraiche Eau De Toilette, שמצטרף לאוסף שנוצר לראשונה בשנת 2017, משקף את האווירה הרגועה של שתיית תה בוקר והנאה מדברים פשוטים. למעשה, הרעיון המרכזי הוא להנות מניחוח טהור ושקוף, פשוט ומתוחכם כאחד.



ה- White Tea Eau Fraiche הינו ניחוח אלדהיד בעל ניואנסים הדרים וירוקים, ש"משרה תחושה רווחה". הניחוח הפרחוני-רענן נפתח בהרמוניה של תפוז דם, שמן מנדרינה, ברגמוט ואגס אנג'ו, המפנה את מקומו ללב של שושנת העמקים המשתלבת עם שעועית טונקה ונצואלית חמה ועץ בלונד המתערבבים עם מושק כדי להחדיר את ריח החמימות המתמשכת.


"קולקציית התה הלבן חוגגת את תענוגות החיים שבהם את מגשימה את עצמך. גלי את השמחה הפשוטה של לקחת זמן לעצמך ולעשות מדיטציה כמו שאת רואה לנכון."



תווים של תה ירוק ולבן הם אקורדים נפלאים ומאפייני הריח שלהם יכולים להשתנות בהרכבים שונים, בהתאם לרצונות המנהל הקריאטיבי והבָּשם. הם מופיעים בעיקר בניחוחות עציים, פרחוניים, פוג'ר מודרני והדרים ומביאים רמז לרעננות הדרית ועפיצות מתונה. ניתן להפיק מעלי התה הללו גם שמן אתרי, אך אין לו שום קשר לשמן עץ התה הנפוץ. זהו מוצר נדיר למדי, המשמש לעיתים לייצור מוצרי קוסמטיקה, כמו גם ברפואה אלטרנטיבית. שמן זה אינו משמש בבשמים תעשייתיים.

הבושם הפופולרי Green Tea של אליזבת ארדן מ- 1999 היה חדשני לתקופתו (האוסף כולל כעת יותר מ-20 ניחוחות שונים). הוא מורכב מתווים של תה ירוק, פירות הדר טריים, נענע ירוקה ואזוב אלון וכן תווים ארומטיים וירוקים המזכירים את האווירה בספא. ספינה הדגל הזו הולידה בשנת 2017 את קולקציית התה הלבן, שהיא עצמאית לחלוטין.



כעת, הפרשנות החדשה של ה- White Tea Eau Fraiche מזמינה את כולם לגלות את הטעמים המרעננים והעשירים של התה הלבן היפני. הוא עשוי מחומרים טבעוניים, המתקבלים בטכנולוגיית VivaScentz פורצת הדרך, התורמת לרווחת לובשת הניחוח. הרמוניה של מרכיבים צמחיים וטבעיים עם 73% חומרים מתכלים, זכוכית שניתנת למיחזור ומרכיבים ממקורות ברי-קיימא.

הבָּשמים רודריגו-פלורס-רו (Rodrigo Flores-Roux), קרוליין סאבאס (Caroline Sabas) וגיום פלוויני (Guillaume Flavigny) יצרו בושם מורכב ומתוחכם עם ארומה רכה, חמה וחושנית של תה לבן טרי – זן העילית היקר ביותר מבין התה הירוק. העיצוב המודרני החיצוני של הבקבוק והאריזה, שנוצרו בגווני לבן שקופים עם קווים נקיים בעיצוב פרחוני, מדגישים את האופי האלגנטי והפשוט של הקומפוזיציה החדשה, המושלמת כניחוח לשעות היום.



"מלאו את האוויר ברעננות ממריצה, והרגישו את המערבולת העדינה של פירות ההדר וזרי השושנים מסתחררים סביבכם." רודריגו פלורס-רו, סגן נשיא הבישום ובשם ראשי ב-Givaudan

את הבושם החדש White Tea Eau Fraiche של אליזבת ארדן ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN (מחיר: 239 ₪, תכולה: 100 מ"ל אד"ט).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails