יום ראשון, 7 במאי 2023

OPI Repair Mode Bond Building Nail Serum

מותג מוצרי הציפורניים OPI מציג את OPI Repair Mode Bond Building Nail Serum – סרום חדש לחיזוק ובניית מבנה הציפורן.


בשנים האחרונות ראינו צמיחה אדירה בקטגוריית תיקון ואיחוי קשרי חלבון שבורים במבנה השערה והמגמה עדיין נמצאת בעליה. כעת, OPI מציגה קונספט דומה בטיפוח הציפורניים עם סרום בונה קשרים הראשון אי-פעם לציפורניים.

קשרי חלבון דומים קיימים גם בציפורניים שלנו והן עלולות להינזק משימוש בחומרים כימיקליים שונים, תזונה לא מאוזנת, הסרת לק ג'ל בצורה לא נכונה ואפילו רחצה במקלחת (מים יכולים להיות קשים במיוחד ולהשפיע על רגישות הציפורנים). הסרום החדש נועד לתקן פגמים בציפורניים ולהחליק את המרקם שלהן. כאשר הציפורניים חלקות ובריאות, הלק נמרח עליהן בצורה קלה וחלקה והמניקור נראה הרבה יותר טוב.



על פי המותג, ה- Repair Modeמספק תיקון של 99% מהקרטין בציפורניים ו-94% הגנה על חלבון הקרטין מפני נזק. כתוצאה מכך, הציפורניים הופכות להיות חזקות פי 4 בתוך ששה ימים בלבד (כמובן, בשימוש לפי ההוראות). בדרך כלל, מוצרים לחיזוק הציפורניים פועלים על-ידי יצירת סרטים פולימרים שמהווים שכבת מגן על פני הציפורן. אבל כאשר המוצר מוסר, גם ההשפעה המחזקת שלו מוסרת. הסרום החדש מבוסס על Ulti-Plex, טכנולוגיית פטנט פורצת דרך של OPI, המאפשרת לסרום לחדור לציפורניים, ליצור אינטראקציה עם קרטין הציפורן ולבנות קשרי חלבון חדשים. טכנולוגיה זו מתקנת מבפנים את הביומימיקה של הקרטין הטבעי של הציפורן כדי להחזירה למצבה הטבעי.





את סרום ה-Repair Mode מורחים על ציפורניים נקיות לחלוטין והוא ניתן גם ליישום כבוסטר הכנה לפני טיפול ציפורניים. דוחפים את הקוטיקולה (העור סביב הציפורן) לאחור ולמרוח שתי שכבות של הסרום. יש להמתין כ-10 דקות כדי לאפשר לחומר לחדור לציפורן לפני ניגוב יסודי של שאריות עודפות עם אלכוהול. יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום. לאחר מכן, אם רוצים, מורחים שכבת בסיס, לק בצבע שרוצים וטופקוט.




OPI Repair Mode Bond Building Nail Serum זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-1 במאי 2023.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails