יום שלישי, 9 במאי 2023

Natasha Denona My Dream Travel Brush Box

נטשה דנונה משיקה את Natasha Denona My Dream Travel Brush Box – נרתיק איפור אלגנטי ויפהפה, המכיל מברשות איפור מושלמות לנסיעות ובכלל.


אחרי הפרסום בחשבון האינסטגרם של המאפרת ובעלת מותג האיפור, סוף סוף השיקה נטשה דנונה את ה- My Dream Travel המהמם. תיק הקלאץ' האופנתי מגיע עם מברשות איפור ויש בו תאים מספיק גדולים לאחסן גם פלטות, שפתונים וכל מוצר איפור אחר.




התיק עצמו עשוי מעור טבעוני בגוון ורוד פודרה, עם "כתמי דיו" ומשיכות מכחול, שעליהם בולט לוגו המותג. העיצוב והצבעים של התיק הינם בהשראת קולקציית My Dream של נטשה. למעשה, התיק תוכנן כך שיכיל גם את פלטת הצלליות, פלטת הפנים וכל מוצרי השפתיים של הקולקציה הנ"ל.

התיק מגיע, כאמור, עם מברשות איפור חדשות של נטשה דנונה. המברשות הדו-צדדיות הן טבעוניות, נטולות אכזריות ועשויות מסיבים באיכות גבוהה, שנועדו לחקות שיער חיה טבעי באופן מושלם. הידיות הכסופות מעוצבות בצורה ארגונומית כדי להפוך כל מברשת לקלה לשימוש. סט המברשות כולל 3 מברשות בסיסיות דו-צדדיות:

מברשת פנים דו-צדדית: בצד האחד Cream Blush & Contour Brush – מברשת צפופה להנחת סומק קרמי וברונזר פודרתי, ובצד השני Highlighter Brush – מברשת בצורת טיפה להנחת היילייטר.

מברשת עיניים דו-צדדית: בצד אחד Lash Line Pencil Brush – מברשת עגולה להנחת צלליות על קו הריסים או להאיר את הפינה הפנימית בצללית בהירה, ובצד השני Eyeshadow Blender Brush – מברשת לטשטוש צלליות בעלת קצה רך ומעוגל.

מברשת צלליות דו-צדדית: בצד האחד Center Eyelid Brush – מברשת להנחת צלליות מטאליות במרכז העפעף או צלליות נצנצים על העפעף, ובצד השני Eyeshadow Smudger Brush – מברשת מלבנית עם קצה מעוגל לטשטוש צלליות לאורך קו הריסים התחתון והעליון.



התיק נוח מאד לנשיאה לכל מקום. בצד אחד יש תופסנים מיוחדים למברשות, ובצד השני ישנו כיס מושלם להכנסת פלטות בגודל בינוני ומיני, כאשר הכל נעשה תוך שמירה מאובטחת על מיקומם. כמו כן, ישנו גם נרתיק ורוד שקוף עם סגירת רוכסן לאיחסון עפרונות שפתיים, שפתונים, גלוסים ומסקרה.




את ה- Natasha Denona My Dream Travel ניתן להשיג בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם וכן באתר הישראלי של המותג תמורת 590 ₪.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails