יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

Natasha Denona My Dream Fall 2022 Collection (הצצה ראשונה)

המאפרת נטאשה דנונה ובעלת מותג האיפור הנושא את שמה, משיקה את Natasha Denona My Dream Collection – קולקציית איפור חדשה המבוססת על גוונים ורודים עדינים עם נגיעות עזות יותר של גוונים חומים וסגולים.


הקולקציה החדשה מציגה אוסף איפור עם צבעים רכים ומרקמים קטיפתיים, המנוגדים לנגיעות של צבע אולטרה בהיר ונוצץ. הקולקציה מושלמת ליצירת מראה איפור ניודי רומנטי, אבל עם טוויסט מודרני.

האוסף מגיע באריזות בעיצוב שונה מזה שהיה מוכר לנו עד כה מצד המותג. במקום אריזה קלאסית בצבע אחיד או מדורג, האריזות באוסף החדש מגיעות בגוון ורוד ניודי עם עיטורים של כתמי דיו.

אחד הפריטים המרכזיים באוסף הינו פלטת צלליות אלגנטית, שמזכירה קצת את פלטת ה-Glam של המותג, אבל זו החדשה מכילה גוונים ורודים יותר. למעשה, הייתי אומרת שהפלטה החדשה נראית כמו שילוב מושלם בין פלטת ה-Glam לפלטת ה- Retro של דנונה:

My Dream Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 15 גוונים בגימורים שונים, המאפשרים יצירת מראות איפור ליום ולערב. סקאלת הגוונים נעה בין ניוד וורוד לסגול וחום עז. כמו תמיד, איכות הצלליות של המותג מבטיחה מרקם חושי מיוחד, כמעט קרמי, ואפקט צבע עז, שניתן לוויסות בקלות כבר מהיישום הראשוני.

עוד בקולקציה:

My Dream Cheek Trio Face Palette – פלטת פנים נחשקת, הכוללת שלוש פודרות בגוונים שונים: סומק ורוד בריק עז, היילייטר בז' קר בגימור פנינתי והיילייטר נוסף בגוון מוזהב יותר.



My Dream Lip Pencil – עפרון שפתיים (ככל הנראה בגוון ורוד ניודי), המשמש לתיחום השפתיים. העפרון בעל מרקם קרמי, שיכול לשמש גם כבסיס לשפתון שיונח מעליו, או אפילו כשפתון בפני עצמו.

My Dream Lipstick – שפתון בגוון ורוד ניודי מאט עם מרקם קטיפתי. הגוון שלו מושלם לשימוש במראה יומיומי ומתאים במיוחד למצב הרוח הרומנטי שמלווה את כל הקולקציה.

My Dream Liquid Lipstick – שפתון נוזלי, המאופיין בצבע היפרפיגמנטי ועמידות אופטימלית, הכל במרקם חסר משקל.

מאחר ומדובר בפרטים ראשונים בלבד, טרם ידוע מועד השקת הקולקציה. להערכתי, זה יקרה לקראת סוף אוגוסט או תחילת ספטמבר 2022. אני, כמובן, אדאג לעדכן אתכם ברגע שיתפרסמו פרטים נוספים.

 

2 תגובות:

  1. אשתי משגעת אותי על
    ברונזר ... אפשר להבין מזה? ואיפה אני קונה לה משהו איכותי?

    השבמחק
  2. הי שי, ברוזנר הוא אבקה משזפת. כלומר, אחרי שמורחים את האבקה, זה אמור להיראות כאילו הפנים השתזפו. קלות. לכן המילה ברונז. יש הרבה מאוד ברונזרים בשוק, והרבה מאוד סוגים- באבקה, בסטיק ובנוזל. אני הכי ממליצה, על ברונזר בסטיק. מאוד קל לשימוש. Rare beauty - Warm Wishes Effortledd Bronzer stick . אפשר להשיג בספורה- אם אתה נוסע לחו"ל. באמזון או באמריקן אאוטלט שהוא אתר אוןליין שממש קל ונוח להזמין ממנו מישראל.
    אני מצרפת פוסט שהעליתי לפני חודשיים על ברונזרים. https://wordpress.com/post/newmakeups.com/12497
    מקווה שעזרתי- מיכל דרור
    מקווה שעזרתי- מיכל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails