יום שלישי, 2 באוגוסט 2022

Salvatore Ferragamo Storie di Seta

סלווטורה פראגמו מציג את Salvatore Ferragamo Storie di Seta – אנתולוגיה של ארבעה ניחוחות או דה פרפיום, המזמינה את המשתמשים לקחת חלק במסע ריחני, בו חלומות, צבעים ורגשות שזורים יחדיו כמו החוטים היקרים של הבדים האקסקלוסיביים של בית האופנה האיטלקי.


זוהי חוויה רב-מימדית, המעבירה את כל החושים לנופים חלומיים ותחושות מעודנות בהשראת העדינות של בדי המשי האייקוניים של פראגמו. קולקציית הבישום "סטורי די סטה" נולדה בשיתוף פעולה עם הבָּשמים אמילי קופרמן (Emilie Coppermann) ואלינור מאסנה (Aliénor Massenet) והיא מורכבת מארבעה ניחוחות שונים. כל אחד מהם עומד בפני עצמו, אבל ניתן לשילוב עם אחד או יותר מהניחוחות האחרים באוסף לכדי קומפוזיציה תפורה בהתאמה אישית. הקולקציה מזמינה אותנו להתנסות ולשחק עם ארבעת הניחוחות דרך צירופים בלתי צפויים ואינספור אפשרויות, שהופכות את חוש הריח לטקס יוצא דופן של ביטוי עצמי.



ארבעת הניחוחות מחוברים זה לזה על-ידי חוט המשי וסגורים בבקבוקים החושפים עיטורים אלגנטיים, בהשראת העיצובים של הבית:

Giardini Di Seta (ג'ירדני די סטה; "גני המשי") – תמצית פרחונית פירותית עם נגיעות מסקרנות של פירות אדומים עסיסיים, הטובלים בשקיפות הפרחונית והזוהרת של המושק. כמו זר אמנותי, הניחוח נפתח ברעננות המתוקה-מרירה של רִיבָּס ואז חושף לב אדום וורוד של פריחת הסאקורה (דובדבן) עטופה בתווי עץ חמים של וטיבר מדגסקר. הבושם מוגש בבקבוק מעוטר, המתאר קומפוזיציה עם פרחים שופעים וציפורים מעודנות שהתעופפו להן מהגנים הסודיים של הפנטזיה.





Giungle Di Seta (ג'ונגלה די סטה; "ג'ונגל המשי") – יצירה פרחונית ירוקה ועזה, מלאת תווים רעננים פרועים הצפים מעל עץ עמוק טהור כדי לשחרר את האנרגיה השופעת של צמחיה אקזוטית. המגע התוסס והפריך של אפונה ירוקה עומד בניגוד לשקיפות הקטיפתית של אדמונית, המוארת ברוח הזוהרת של מאסק. הבקבוק של הניחוח משרה את האווירה הירוקה והמשיית של ג'ונגל פראי ממוסגר על-ידי עלווה עשירה.





Savane Di Seta (סוואנה די סטה; "סוואנת משי") – תמצית הדרית פרחונית חושנית, שבה נתז ירק צהוב משתלב בהרמוניה במבנה קולון מתוחכם עם טוויסט אקזוטי. אקורד גזר מפתיע ובלתי צפוי מוביל לתווים האבקתיים והפרחוניים של לב האירוס, המרוככים על-ידי ניואנסים קרמיים וחלביים של אלגום הודי. הבקבוק שלו זורח מבעד לתערובת צהובה בוהקת של עלים מסוגננים וחיות נדירות בשקיעה של סוואנה מסתורית.





Oceani Di Seta (אוצ'ני די סטה; "אוקיינוס משי") – יצירה פרחונית מימית נמרצת עם ניגודי קיארוסקורו (אור וצל) שובי לב. אקורד מלוח רענן וגבישי, המזכיר את הגלים התוססים של האוקיינוס, בעוד שעלי הכותרת של המגנוליה צפים ליצירת לב טהור, אוורירי ומושך, המועצם על-ידי תווים רכים של הליוטרופ (עוקץ העקרב). הבקבוק שלו נותן תחושה של גן-עדן מימי מתוחכם המתואר כממלכת אשליות.





כל אחד מהניחוחות בקולקציה יוצר תחושה חלומית, דימוי קסום, שהופך את הבקבוקים לאובייקטים אותנטיים של תשוקה, שייאספו ויאהבו לאורך זמן.

קמפיין הפרסום לאנתולוגיית הבישום שעליה חתום סלווטורה פראגמו, הופקד בידיה של האמנית ניקולינה פטולאס (Nikolina Petolas), שנתנה לה פרשנות מבעד לעדשת החלום והכישוף והציגה סביבות סוריאליסטיות, שהופכות את הרגיל ליוצא דופן. המורכבות הטכנית של המונטאז'ים של פטולאס מדגישה נרטיב בלתי נשכח, המאוכלס ביצורים פנטסטיים, כמו חיות ענק, עצים גבוהים ופרחים ציוריים היוצרים ציורים היפר-ריאליסטיים בתנועה, מלאי פנטזיה ופליאה וחושפים נוף סוריאליסטי בו האוקיינוס פוגש את הג'ונגל ולווייתן עף בשמים עם יונקי דבש.

את כל אחד מארבעת הניחוחות באנתולוגיית Salvatore Ferragamo Storie di Seta ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר Chozen (מחיר מומלץ ליח': 349 ₪, תכולה: 100 מ"ל א.ד.פ).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails