יום שלישי, 2 באוגוסט 2022

Make Up Forever HD Twist & Light Illuminating Powders

מותג האיפור הצרפתי MUFE מציג את Make Up Forever HD Twist & Light Illuminating Powders – ליין חדש של פודרות בתפזורת למראה עור אחיד וזוהר.


הפודרות החדשות עוצבו להתאים לכל סוגי העור: יבש, מעורב, שומני ונורמלי. הן מעניקות זוהר נפלא, מטשטשות פגמים בעור ומאחדות את המראה שלו באופן מושלם למשך 24 שעות.

הודות לפורמולה שלהן, הפודרות מצליחות להעניק לעור מראה זוהר באופן מיידי, מחליקות אותו ומשוות לו גימור טבעי. כל אחת מהפודרות בסדרה מורכבת משלושה פיגמנטים שונים, שמאזנים ביחד את שינויי הגוון בעור ומעניקים לו מראה בריא, רענן ונינוח יותר.



המרקם של הפודרה עדין ומשיי והוא מצליח להתמזג עם גוון העור מבלי להותיר סימנים או ליצור שכבה עבה מעליו. זוהי פודרה חסרת משקל וממש בלתי מורגשת בזכות מיקרו חלקיקים מיוחדים שמצויים בפורמולה שלה. בנוסף, הפורמולה מכילה רכיבי לחות ונוגדי חימצון שונים, כמו חומצה היאלורונית, ויטמין E, שמן קיק וסקוולן, שתורמים לטיפוח והגנה על העור.

בסדרה ניתן למצוא ארבעה גוונים שונים, שמתאימים לכל גווני העור:

·         1.0 – לגוון עור בהיר מאד עד בהיר



·         2.0 – לגוון עור בהיר עד בינוני



·         3.0 – לגוון עור בינוני



·         4.0 – לגוון עור כהה



הפודרות מוגשות באריזה מיוחדת, המשלבת את שלושת הגוונים השונים ומאפשרת לשחרר חומר בקלות, בצורה שתמנע לכלוך ובזבוז מיותר. פשוט מסובבים את תחתית הקופסה להוצאת הפודרה בתפזורת ולאחר מכן אוספים אותה באמצעות מברשת.

ה- MUFE HD Twist & Light Illuminating Powders הושקו בימים אלו ובקרוב ניתן יהיה להשיגן בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails