יום חמישי, 18 באוגוסט 2022

Clarins Body Partner Stretch Mark Expert

"קלרינס" מציגים את Clarins Body Partner Stretch Mark Expert – קרם המסייע לנשים בהריון במניעת והפחתת סימני מתיחה ומשפר את גמישות העור.


מאז 1966 והשקתו של שמן הטוניק הטיפולי שהפך לאגדה, ואחריו המוצר לבקרת סימני מתיחה ה- Stretch Mark Control, פיתחה "קלרינס" מומחיות אמיתית בעור הנשים ובהשפעת המתיחה על העור שלהן. כעת, אחרי למעלה מ-50 שנות מחקר, מציג המותג את Body Partner – קרם חדש לטיפול ומניעת סימני מתיחה שנגרמים בתקופת ההריון או בכלל, עקב שינויים מהירים ומשמעותיים במשקל.



אחרי למעלה מ-50 שנות מומחיות ומחקרים מקיפים, גילו מעבדות קלרינס את PhytoStretchComplex – קומפלקס חדש ובלעדי, בעל יכולת למזער סימני מתיחה ולמנוע הופעתם של חדשים על-ידי התמקדות בארבעת המימדים שלהם: רוחב, אורך, עומק וצבע. קומפלקס ייחודי זה כולל תערובת עוצמתית של סנטלה אסיאטיקה ותמצית בננה ירוקה אורגנית, המעודדות מוצקות וגמישות עור עם תוצאות נראות לעין. חומצה גליצרטית מרגיעה, שמקורה מליקריץ (שוש), ושמן אגוזי לוז תורמות להרגעת העור, מקלות על תחושת המתיחות ומותירות את העור חלק ונינוח.



ה- Body Partner של קלרינס הינו קרם עדין, ללא ריח לוואי וללא חומרי צבע, שנספג במהירות אל העור ומותיר אותו רך, גמיש ורגוע. הפורמולה הצמחונית שלו פותחה עם מרכיבים מינימליים שנבחרו בקפידה כדי להציע את הפורמולה המומחית והחושית ביותר, עם מקסימום כבוד לעור.

הקרם מגיע בשפופרת פרקטית לשימוש, שאינה חדירה לאוויר וזיהומים וגם שומרת על איכות הפורמולה ומבטיחה את יעילותה. כמו כן, המשאבה המובנית מאפשרת יישום קל ונוח. אגב, כחלק ממדיניות המותג לשמירה על איכות הסביבה, שילבה קלרינס פלסטיק ממוחזר בייצור אריזת השפופרת של קרם הבודי פרטנר.



את Clarins Body Partner Stretch Mark Expert ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר CHOZEN (מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪, תכולה: 175 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails