יום שישי, 12 באוגוסט 2022

Catrice Fall Winter 2022

מותג הקוסמטיקה הגרמני "קטריס" מציג את קולקציית המוצרים שלו לעונת סתיו/חורף 2022, שיאפשרו ליצור מראה פשוט ויומיומי או מתוחכם וצבעוני יותר, עם אפקט מפתיע.


ביי ביי למראה ניודי פשוט! אוסף המוצרים החדש של "קטריס" לסתיו/חורף 2022 נותן נופך של צבע לעונה הקודרת בשנה ומציג מוצרי "הכל באחד" מגניבים.

המוצרים החדשים שבאוסף מפתיעים בגוונים ובמרקמים יוצאי הדופן, עם מרכיבי טיפוח והזנה יוקרתיים והם כובשים עם הביצועים המצויינים שלהם. אלו "דגשים קטנים שעוזרים לשפר את חיי היומיום ולגלות את עצמך בצורה חדשה לגמרי", כפי שטוען המותג. כמו כן, המוצרים באוסף נוצרו בהתאמה לדרישות "יופי נקי".



זה לא קסם, זה איפור! מוצרי "קטריס" החדשים קלים מאד לשימוש, מזינים, מפתיעים ובעלי השפעה מיידית – מאפיינים שנמצאים גם בארבעת הטרנדים המרכזיים של העונה:

עם טרנד ה- Make it Easy, מעבירה "קטריס" בצורה שקופה וקלה לכל חובבי היופי את התוצאות שהמוצרים מספקים, החומרים שמרכיבים אותם ואופן היישום שלהם;

טרנד ה- Ingredients That Care – מרכיבים טובים שפועלים ביעילות;

טרנד Surprise Me מציע רגעים פנטסטיים בכל המימדים: הודות לייחודיות של המרקמים, צבעים והשפעת הגוונים, מוצרים אלו מזמינים אותנו להתנסות בם;

וטרנד No Time To Wait, שמציג מוצרים לא מסובכים ואמינים, שנותנים השפעה מיידית.

טרנד ה- Make it Easy:

בדרך כלל, ככל שהעולם הופך מסובך יותר, כך אנשים נוטים יותר לחפש פשטות. לכן, "קטריס" מציעה מוצרים קלים יותר לשימוש, שנותנים תוצאות גלויות וממוקדות ואשר מספקים מידע שקוף על המקור, שרשרת הייצור והמרכיבים. אלו מוצרים שהם חלק מהטרנד Make it Easy. עם טרנד זה, "קטריס" מאמצת את פילוסופיית ה"פחות זה יותר": רק מעט מוצרים שמצליחים להציע ביצועים טובים יותר במחיר סביר, למראה ייחודי ויוצא דופן.

המוצרים שבאוסף הם:

Super Prime Base Mascara – בסיס לשיפור ביצועי המסקרה. הגוון שלו אפור אבל ברגע שמתייבש הוא הופך לשקוף. הפורמולה שלו מכילה שמן קיק, שמטפח ומזין את הריסים.

Lift up Volume & Lift Power Hold Waterproof Mascara – מסקרה למראה ריסים ארוכים יותר ויותר. המסקרה בולטת באפקט ההרמה המתמשך שלה ובנפח הפנטסטי שהיא מעניקה לריסים. למרקם העמיד למים פעולת הזנה הודות לנוכחות שמן שקדים ושמן קיק. המברשת המיוחדת שלה מעניקה קימור ונפח למראה אקספרסיבי.

Boost Up Volume & Lash Boost Mascara – מסקרה להענקת נפח וחיזוק הריסים, מועשרת בשמן גרעיני משמש ו- Sederma Widelash™. המסקרה מחליקה על הריסים ומצפה אותם מבלי להדביק אותם או להותיר גושים. הודות לזיפים הרכים של מברשת ה- Magic Boost, היא מציעה אפקט מיידי של נפח, שהופך את הריסים לארוכים ומלאים יותר עם תוצאה פנטסטית. המסקרה מוצעת בצבע שחור עמוק.



Kohl Kajal Waterproof Eye Pencil – עפרון עיניים עמיד במים, בעל פיגמנט עז ומרקם רך המאפשר מריחה קלה ונוחה. הפורמולה שלו מועשרת בחמאת שיאה מזינה והעפרון עשוי מעץ בעל אישור FSC, חומר מגידול בר קיימא. 

העפרון מוצע בשמונה גוונים שונים:

·         010 Check Chic Black – שחור

·         020 Tweet White – לבן

·         030 Homey Grey – אפור

·         040 Optic Brown Choc – חום

·         050 Beat Anthrazit – אפור פחם

·         060 Classy Blue-y Navy – כחול נייבי

·         070 Turquoise Sense – כחול טורקיז

·         080 Dive Love Olive – ירוק זית



Shine Bomb Bright Effect Lipstick – שפתון בעל גימור סופר מבריק, שמעניק לשפתיים באופן מיידי אפקט מלא יותר. השפתון בעל מרקם קרמי קליל והוא מועשר בחומצה היאלורונית שמעניקה לחות עשירה לשפתיים.

השפתון מוצע בעשרה גוונים שונים:

·         010 Everyday Favorite – ניוד ורוד בהיר

·         020 Blushed Nude – ניוד ורוד כהה

·         030 Divine Femininity – חום סגלגל

·         040 Secret Crush – ורוד אדמדם כהה

·         050 Rosy Overdose – ורוד כהה

·         060 Blooming Coral – כתום קורלי

·         070 Mystic Lavender – סגול לבנדר

·         080 Scandalous Pink – ורוד פוקסיה

·         090 Queen of Hearts – אדום

·         100 Cherry Bomb – דובדבן



Lash Couture 3D Volume Lashes – ריסים מלאכותיים (כולל דבק), מוצעים בשני סגנונות שונים:

·         3D Panoramic Volume

·         3D Foxy Volume



Cover + Care Sensitive Concealer – קונסילר לעור רגיש, מועשר בקמומיל מרגיע ונטול בישום. הקונסילר מספק כיסוי בינוני הניתן לבניה, ויש לו גימור מאט. כמו כן, יש לו עמידות למשך 16 שעות (גם במים) והוא זמין בארבעה גוונים שונים:

·         002N

·         008W

·         010C

·         030N



Glow Skin Renewal Toner – מוצר המשלב מי פנים ופילינג בתמיסה אחת, למראה עור זוהר ואחיד. הפורמולה שלו מועשרת ב-5% PHA (גלוקונולקטון) ו-3% AHA (חומצה גליקולית) לקילוף עדין של עור הפנים. המוצר מסיר תאים מתים ועוזר לעור להתחדש. מכיל בנוסף אלוורה להרגעה והזנת העור. התוצאה המתקבלת היא של עור חלק, בהיר ואחיד (יעילות המוצר אושרה על-ידי מכון חיצוני).

Hydro Protect Melting Moisturizer – קרם לחות בעל פורמולה הכוללת חומצה היאלורונית וסרמידים צמחיים.

Pore ​​Blemish Control Serum – סרום לטשטוש פגמים וצמצום נקבוביות, בעל פורמולה המכילה חומצת BHA מבהירה (2% חומצה סליצאלית) וחומצת פילינג AHA (2% חומצה לקטית).



טרנד ה- Ingredients That Care:

The Corrector: Anti-Redness Primer – פריימר בגוון ירקרק לטשטוש אדמומיות בפנים, מעניק מראה אחיד לעור ומטפח אותו.

The Glowifier: Illuminating Primer – פריימר מאיר, מכיל תמצית אבטיח להזנת העור. ניתן לשימוש בפני עצמו, גם ללא מייקאפ מעליו.

Clean ID Hyper Hydro Serum Primer – פריימר-סרום מורכב מ-86% רכיבים ממקור טבעי וכולל חומצה היאלורונית להעשרת העור בלחות וקבלת מראה קורן.



Lip Lovin' Nourishing Lip Balm – ליפ באלם בעל גוון עדין, מועשר בחמאת שיאה, חומצה היאלורונית ושמן קוקוס. מספק כיסוי קל עד בינוני ומוצע בשלושה גוונים שונים: החל מניוד ורוד בהיר ועד ורוד בוהק.

Lip Lovin' Overnight Lip Mask – מסכה לילה לשפתיים, כוללת חמאת שיאה וויטמין E. משקמת את השפתיים בזמן השינה, מזינה אותן בלחות ומחליקה את המרקם שלהן.



Aloe Vera Eyeshadow Stick – צללית בפורמט עפרון, המאפשרת ליצור מראה מאופר בזמן קצר מאד. המרקם של הצללית קרמי והיא ניתנת לטשטוש בקלות, כאשר הגימור שלה הוא מטאלי. הפורמולה כוללת תמצית אלוורה להזנה והיא עמידה לזמן ארוך, ללא הכתמה. הצללית מוצעת בארבעה גוונים שונים: ורוד, זהב, ירוק ואפור.



טרנד ה- Surprise Me:

טרנד זה מציע רגעים ייחודיים ומפתיעים, עם טקסטורות מיוחדות, פריטים שוביי-עין, צבעים יוצאי דופן ואפקטים בלתי צפויים. הפוקוס כאן הוא על משחק עם איפור וכמה פשוט להשתמש בו: כל דבר שהוא כייפי ומעורר את הדמיון, מותר להשתמש בו! איפור כביטוי עצמי, שמאפשר לך להמציא את עצמך מחדש בכל יום עם חוויית יופי אמיתית שמשחררת שמחה.

Lift Up Brow Styling Brush – מברשת לעיצוב וסירוק הגבה, עם או בלי שעווה.

Brow Fix Shaping Wax – שעווה שקופה לעיצוב וקיבוע הגבה למשך שעות ארוכות.

Brow Fix Eyebrow Modeling Soap – סבון גבות המעניק אפקט הרמה מיידי ולטווח ארוך. מספיק להתיז מעט מים או ספריי לקיבוע איפור כדי להרטיב מעט את המרקם שלו. לאחר מכן "להקציף" בעדינות את המוצר בעזרת מברשת ואז לפזר אותו על הגבות עד לעיצובן בצורה הרצויה. גבות עבות מאד ייראו מלאות עוד יותר, בעוד שגבות דקות יקבלו נפח פנטסטי תוך זמן קצר.



Catrice Eyeshadow Palettes – פלטת צלליות, הכוללת שמונה גוונים הרמוניים בגימורים שונים, המאפשרים יצירת מיגוון מראות איפור. הצלליות בעלות פיגמנט עשיר ומרקם חמאתי, קל למיזוג וטשטוש. נקודה חשובה לציון: האריזה עוצבה בצורה שתפחית שימוש מיותר בפלסטיק.

באוסף ניתן למצוא ארבע פלטות שונות:

·         The Hot Mocca Eyeshadow Palette – גוונים חומים כתמתמים

·         The Pure Nude Eyeshadow Palette – גווני ניוד חומים

·         The Electric Rose Eyeshadow Palette – גוונים ורודים חומים

·         The Dusty Matte Eyeshadow Palette – גוונים חומים אפורים, כולם בגימור מאט



Pro Desert Romance Slim Eyeshadow Palette – פלטת צלליות הכוללת 14 גוונים חמים, פיגמנטים מאד, בהשראת המדבר. הצלליות בפלטה מוצעות בגימורים שונים, המאפשרים יצירת מיגוון רחב של מראות איפור.



Airblush Glow & Matt Blush - סומק בעל מרקם קליל כמו נוצה, פיגמנט מושלם וגימור כמו של איירבראש, שמבטיח לחיים מודגשות בצורה אופטימלית ופנים מפוסלות ללא אפקט של יתר סומק. הסומק מוצע בשני גימורים שונים: זוהר טבעי או מאט – שלושה גוונים מכל סוג.



Sparkle Glow Lip Balm – ליפ באלם שקוף, המגיב לחומציות (pH) האישית של שפתיי המשתמשת וצובע אותן בגוון ורדרד רך ומיוחד. בנוסף, הוא מכיל חלקיקי גליטר מוזהבים, שמוסיפים לו מראה זוהר. אגב, לליפ באלם יש גם ריח עדין של וניל.

Volumizing Extreme Lip Booster – ליפגלוס מנפח שפתיים מרענן בטעם של ג'ין וטוניק. הפורמולה שלו כוללת תמצית מנטה ושמן מלפפון. המרקם השקוף שלו כולל נצנצים כסופים עדינים, שמעניקים ברק מקסימלי לשפתיים.



Brave Metallics Nail Polish – לק בעל גימור מטאלי, כיסוי מלא ואחיד ועמידות לטווח ארוך. באוסף ניתן למצוא חמישה גוונים שונים:

·         01 Starry Nights – שחור מנצנץ

·         02 Sweet as Sugar – ירוק מנטה בהיר

·         03 Million Dollars Baby - תכלת

·         04 Love You Cherry Much - בורגונדי

·         05 Everyday I'm Sparklin' – שמפניה מוזהבת



Name It Nail Stickers – מדבקות לעיטור הציפורניים בצורת אותיות, ציורים או מספרים.

Go Pastel Top Coat – טופקוט לציפורניים שהופך כל צבע לק לגוון פסטלי רך. אגב, הטופקוט עצמו מגיע בגוון ורדרד חצי שקוף.



טרנד ה- No Time To Wait:

Lip Jam Hydrating Lip Gloss – ליפגלוס המעשיר את השפתיים בלחות ומעניק להן גוון קל. מכיל חמאת שיאה, שמן קוקוס וחמאת מנגו. המרקם שלו אינו דבק והוא מגיע באריזת שפופרת לחיצה. באוסף קיימים חמישה גוונים שונים, כאשר לכל אחד מהם יש טעם וריח פירותי אחר.



Melting Kiss Gloss Stick – שפתון וליפגלוס במוצר אחד, בעל מרקם רך ונמס, המספק כיסוי בינוני עם גימור מבריק. המוצר נמרח בקלות על השפתיים, והוא מכיל חמאת מנגו ושמן קוקוס לטיפוח השפתיים. באוסף ניתן למצוא אותו בששה צבעים שונים.



Under Eye Brightener – מנטרל ומבהיר כהויות מתחת לעיניים. יש לו גוון ורוד בהיר עם כיסוי גבוה והוא מכיל חומצה היאלורונית וחמאת שיאה לטיפוח העור העדין באיזור זה.

Instant Dry Drops – טיפות לייבוש מהיר של הלק בתוך כ-40 שניות. הפורמולה מכילה גם ויטמין E לחיזוק הציפורניים.



מוצרים נוספים לעונת סתיו/חורף 2022:

בנוסף לכל המוצרים החדשים שהוזכרו למעלה, המותג ירחיב גם כמה סדרות של מוצרים קיימים. למשל, גרסה חדשה לפלטות הצלליות Catrice 5 In A Box.



גם ליין הלקים Iconails מתרחב עם לא פחות מ-16 צבעים חדשים!



כמו כן, יושקו גוונים חדשים של קונסילרים, שמני שפתיים, ליפ באלם, ליפגלוסים, לקים עם אפקט ג'ל ועוד. בקיצור, המותג לא נח על שמריו...

המוצרים החדשים של "קטריס" לעונת סתיו/חורף 2022 יהיו זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-8 באוגוסט 2022.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails