יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

Guerlain Fly to the Stars Holiday 2022 Collection

לקראת הכריסטמס, מציג בית "גרלן" את Guerlain Fly to the Stars – קולקציית החגים שלו לשנת 2022.


הקולקציה כוללת מוצרים בהשראת הארכיון של בית האופנה הצרפתי בגוונים המשקפים את זוהר הכוכבים הנופלים בשמי הלילה.

בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Guerlain Ombres G Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת רביעיית גוונים בגימורים שונים של מאט, סאטן, מטאלי ומנצנץ. פורמולת הצלליות כוללת פיגמנטים ופנינים שיוצרים צבעים חיים וזוהרים, והיא מבוססת על שמן ורדים חורפיים, נצמדת בצורה חלקה לעפעפיים וניתנת למיזוג וטשטוש בקלות וברכות.



הפלטה שמוצעת באוסף הינה No.777, הכוללת צללית בצבע ורוד, שמסמל את העונה הזו, לצד גוונים חמים חושניים נוספים. שילוב הצבעים המומלץ לאיפור על-ידי המותג הוא להניח בשכבה הראשונה צלליות בגוונים של ורוד ונחושת ומעליהן זהב מנצנץ, כמו אבק כוכבים. כך שבכל פעם שממצמצים יווצר ניצנוץ מדהים, שיגרום לעיניים להראות מושלמות בחג.

Guerlain Gel Gloss – ג'ל מבריק, שניתן להשתמש בו באופן חופשי על העיניים, לחיים, שפתיים וכו'. הג'ל מכיל אבקת פנינה בגוון זהב ורוד, שמוסיפה ניצנוץ עדין כמו "אור של אבק כוכבים". כשמשתמשים בג'ל כהיילייטר על הלחיים, מתקבל אפקט תלת מימדי עם מראה מואר ורענן.



Guerlain Rouge G Lipstick & Rouge G Case – השפתון האייקוני של המותג והכיסוי האקסקלוסיבי שלו עוצבו במיוחד לקולקציה תחת הקונספט של "תכשיטים יוקרתיים לשפתיים" והולבשו מחדש לקראת חג המולד.



באוסף מוצע השפתון בארבעה גוונים שונים – שניים מהם בגימור סאטן מבריק ושניים בגימור מאט קטיפתי. על השפתון עצמו מופיעים הטבעות של לוגו המותג וכוכבים מנצנצים, בהתאם לנושא הקולקציה:

·         No. 08 – ורוד, סאטן מבריק

·         No. 38 – חום אדמדם, סאטן מבריק

·         No. 777 – סגול, מאט קטיפתי

·         No. 880 – אדום (גוון קיים בליין), מאט קטיפתי



כאמור, הקולקציה מציעה גם קייס מיוחד לשפתון ה- Rouge G, בגוון מוזהב עם הטבעה של כוכבים מנצנצים ברוח החג. לקייס יש מראה מובנית, שנפתחת כאשר מסירים את המכסה ומאפשרת לתקן את האיפור בכל זמן.



בנוסף, במספר מצומצם של נקודות המכירה של המותג תוצע מהדורה יוקרתית מיוחדת של Rouge G, כחלק משיתוף פעולה עם Maison Baqué Molinié, הסטודיו הצרפתי לעיצוב טקסטיל ורקמה. מדובר ביצירת אומנות רקומה ביד של כוכב מנצנץ עשוי חרוזים על רקע שמים שחורים קטיפתיים. הקייס נמכר כחלק מסט, הכולל שפתון Rouge G בגוון האייקוני No. 214. הקייס והשפתון מגיעים בקופסה יפה מושלמת כמתנת חג ורק 1,500 יחידות יהיו זמינות בכל העולם.




Guerlain Terracotta – הברונזר האייקוני של המותג בגוון Golden Bronze מגיע בעיצוב מיוחד עם כוכבים מוזהבים. את הברונזר ניתן יהיה להשיג אונליין בלבד באתר המותג.



קולקציית החגים של "גרלן" תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מ-15 באוקטובר 2022.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails