יום שלישי, 30 באוגוסט 2022

Salvatore Ferragamo - Ferragamo Bright Leather

"פראגמו" מציגים את Ferragamo Bright Leather – התוספת החדשה לליין הבישום הגברי שלהם, שנושא את שם הבית, המביאה איתה מסר תוסס של כוח ואנרגיה.



בשנת 2020 הציג לראשונה בית האופנה האיטלקי את oFerragam – הבושם הראשון בסדרה. שנה לאחר מכן, נוספו לסדרה Ferragamo Intense Leather ו- Ferragamo Spicy Leather, כאשר כל אחד מהם ייצג את העור באופן שונה. כעת, כאמור, מצטרף לאוסף Ferragamo Bright Leather ("עור בהיר"), שמציג פרשנות חדשה ומשמחת לריח ה"פראגמו" המקורי, עם גישה קייצית קלילה יותר המשתמשת בתווים הדריים וארומטיים שונים.



לדברי המותג, הניחוח החדש מיועד "למי שיש בכוחם לשנות דברים, להרים את קולו של הדור כשהם מבטאים את הרעיונות שלהם. לאלה שנלחמים על האינדיבידואליות שלהם תוך כיבוד המיגוון האנושי. חיפוש אחר המהות, דוחה סטריאוטיפים. משתפים, מכירים, חוקרים, לא מפסיקים לחלום על עידן חדש."



Ferragamo Bright Leather פותח בשילוב רענן של תווים הדריים, הכולל ברגמוט, מנדרינה ואשכולית. לאחר מכן, הוא עובר לבזיליקום ארומטי ורוזמרין מעורבבים באקורד של עור בהיר ורך למגע יוקרתי וחם. לבסוף, הוא מסתיים עם פטצ'ולי, ארז ומאסק שמעשירים אותו ומוסיפים לו חושניות. מי שאחראי על הרכבת ניחוח עצי ארומטי זה עם עור בהיר הינו הבָּשם אנטואן מייסונדייה (Antoine Maisondieu).



הבקבוק של הבושם החדש שומר על העיצוב של קודמיו בסדרה, רק שהוא מגיע בגוונים שונים. צורתו המרובעת מזכירה את הנוף האורבני וגוון החול הבהיר מזמין לגלות את פרטיו מנקודות מבט שונות. רצועה אנכית, מועשרת באפקט דמוי עור חול, מדגישה את הצללית המוארכת הנושאת את שם המותג עם האותיות מלמעלה למטה. בקצוות מנוגדים של הבקבוק, עם שינוי בנקודת המבט, מופיע אחד מקודי המפתח של הבית: חתימת גנצ'יני (לוגו מוצרי העור של המותג) במתכת כסופה מקשטת את הבקבוק ותוחמת אותו מן הבסיס למעלה.



את הקמפיין לבושם החדש מוביל השחקן הבריטי הירו פינס טיפין (Hero Fiennes Tiffin), כוכב סדרת הסרטים "אחרי ש...", שהיה גם הפנים של שני הבשמים הראשונים באוסף. טיפין מגלם את האיש של פראגמו האולטימטיבי והוא מציג את הכוח העצום של עצמאות וביטוי עצמי.



את הבושם Ferragamo Bright Leather ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר Chozen (מחיר מומלץ לצרכן: 359 ₪, תכולה: 100 מ"ל א.ד.ט).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails