יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

Sigma Beauty x Disney Alice in Wonderland Makeup Collection

המותג "סיגמא ביוטי" משיקים את Alice in Wonderland Makeup Collection ("אליס בארץ הפלאות") - אחת מקולקציות האיפור היפות שנוצרו בשיתוף פעולה עם דיסני.


הקולקציה החדשה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת פלטת צלליות, פלטת פנים, שפתונים, סט מברשות ותיק איפור – הכל בהשראת הדמויות, השירים והרגעים הבלתי נשכחים מהסרט הקלאסי. למשל האריזה והגימור של המברשות נוצרו בהשראת הנפילה של אליס במורד חור הארנב; ההטבעות על הצלליות מציגות את הדמויות שהיוו השראה לגוונים; צמד פודרות הפנים נוצר בהשראת הפגישה הראשונה של אליס עם מלכת הלבבות ונועד להחמיא בצורה מושלמת לפלטת הצלליות התוססת עם הארה וסומק בגוון קריר.



חשוב לציין, שפורמולות המוצרים יוצרו ללא אכזריות, הן אינן מכילות גלוטן או לקטוז ובעיקרון הן חלק מתכנית היופי הנקי של המותג. מה שאומר שהמוצרים נטולי כימיקלים קשים ועשויים עם מרכיבים נקיים.

המוצרים בקולקציה:

Alice in Wonderland Eyeshadow Palette (מחיר: 59$) – פלטת צלליות הכוללת 14 גוונים, הנעים בין ניודים לעזים יותר, והם מגיעים בגימורים שונים. הפלטה כוללת מראה מובנית גדולה וכן מברשת דו-צדדית להנחה וטשטוש צלליות.







Alice in Wonderland Duo Face Palette x Sigma Cheek Duo (מחיר: 35$) – פלטת פנים הכוללת שתי פודרות:

·         Tickled Pink – היילייטר ורוד מוזהב שימרי

·         Paint the Rose – סומק ורוד מאובק מאט





Alice in Wonderland Lip Duo (מחיר: 35$) – שפתון נוזלי בעל פורמולה חדשה, שהופכת את הלבישה שלו לנוחה יותר. בקולקציה מוצעים שני גוונים מתאימים זה לזה, שניתן להשתמש בהם בנפרד או אחד מעל השני. הגוון הוורוד ניודי מבין השניים מעניק נפח לשפתיים, בעוד הגוון השני- הסגלגל מנצנץ, מעניק להן מראה מבריק וזוהר.






Alice in Wonderland Face and Eye Brush Set (מחיר: 120$) – סט של 5 מברשות פנים ועיניים, שמוצע בתוך נרתיק איפור נוצץ ויפה. כמו כל המברשות של סיגמא, גם אלו מאופיינות בגזרה רכה עם סיבים מעוגלים באיכות גבוהה. המברשות טבעוניות, עמידות וקלות לשימוש.







הקולקציה תושק ב-8 בספטמבר 2022 וניתן יהיה להשיגה אונליין באתר המותג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails