יום שני, 15 באוגוסט 2022

Smashbox Fall 2022

לקראת סתיו 2022, משיק מותג האיפור "סמאשבוקס" מספר מוצרים חדשים:


Smashbox Photo Finish Endurance Breathable Setting Spray – ספריי מקבע איפור באופן מיידי עד 12 שעות, תוך כדי ששומר על מאזן הלחות של העור ומחזק את ההגנה עליו. הספריי נספג במהירות מבלי להותיר תחושת דביקות או שמנוניות, ועוזר לשמור על שלמות האיפור ועמידותו בפני מים, זיעה, לחות או העברה.



הפורמולה שלו מכילה רכיבים שמרככים ומזינים את העור ומעניקים לו תחושת נוחות למשך כל היום. בין הרכיבים שבפורמולה ניתן למצוא קומפלקס Silkscreen, הכולל חומצה היאלורונית, ויטמין B5, סוכר טרהלוז ותמצית פרוביוטית. בנוסף, היא מסייעת להפחית את מראה קמטוטי יובש ומחליקה את מרקם העור.




את הספריי יש לרסס במרחק של כ- 15-20 ס"מ מהפנים (חשוב לעצום עיניים ולסגור את הפה). מומלץ לבצע את הריסוס בתנועת X על פני הפנים, כדי להשיג יישום אחיד.




Smashbox Photo Finish Intensify 24 Hour Shadow Primer – פריימר שקוף לעיניים, מחליק את עור העפעף, מעצים את צבע הצללית שמונחת מעליו ועוזר להקנות לה עמידות עד 24 שעות בפני דהיה, הצטברות בקפל העפעף, הכתמה או העברה. כמו כן, הוא מקנה לצללית עמידות בפני תנאי לחות, מים וזיעה. המרקם שלו מתמזג ומחליק ללא מאמץ על כל שטח העפעף.



פורמולת הפריימר מכילה רכיבים המזינים, מחזקים ומגנים על עור העפעף מפני נזקים סביבתיים, זיהום אוויר וקרינת אור כחול. בין הרכיבים שבפורמולה ניתן למצוא גם את אותו קומפלקס ה- Silkscreen שבספריי המקבע (ראו לעיל) וחלקיקי פולימרים גמישים ונושמים, המסייעים לשפר את העמידות.



את הפריימר מורחים על העפעף בשכבה אחידה, ממתינים 60 שניות ליבוש מוחלט ולאחר מכן מאפרים את העיניים. אגב, הפריימר הזה מעולה גם כמקבע לגבות סוררות ומעניק עמידות גם לצללית גבות.



Smashbox Always On Shimmer Cream Shadow – גרסה שימרית של צלליות הקרם המפורסמות של המותג, שהגיעו עד כה בגימור מאט. הודות לפריימר שהן מכילות, הצלליות הן בעלות פיגמנט עשיר ועמידות למשך 24 שעות. המרקם שלהן קרמי ומתמזג בצורה קלה ואחידה על העפעף ושומר על עמידות הפיגמנט מדהייה, הכתמה או הצטברות בקפלי העפעף, גם בתנאי לחות וזיעה.



את הצלליות ניתן ליישם באמצעות האצבעות או מברשת מתאימה והן יכולות לשמש גם כאייליינר, צבע לגבות או טינט ללחיים.




בסדרה קיימים חמישה גוונים שימריים שונים:

·         Golden Shimmer

·         Purple Shimmer

·         Bronze Shimmer

·         Charcoal Shimmer

·         Emerald Shimmer




המוצרים החדשים של "סמאשבוקס" זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאוגוסט 2022.

 

תגובה 1:


  1. היי אני מטורף על מוצרי טיפוח אבל בגלל שאני גבר הרבה פעמים מתפדח לרכוש בחנות...מעדיף אונליין האם יש?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails