יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

Essence Fall/Winter 2022

אחרי שבשבוע שעבר הצגתי לכם את המוצרים החדשים של "קטריס" לעונת סתיו/חורף 2022, מגיעה כעת תורה של "אחותה" – חברת "אסנסס". המוצרים החדשים מציעים אפקטים מרשימים, צבעים עזים, ביצועים גבוהים ויתרונות טיפול גלויים. הודות למוצרי "אסנסס" החדשים, שכוללות פורמולות נקיות וטבעוניות, אתן עדיין יכולות לעשות את טיפולי היופי שלכן בבית!


מוצרי פנים

Essence Primers
יש לכם עור יבש? אתם מוזמנים לנסות את Hydro Hero Primer שמעניק לחות עד 48 שעות, הודות לפורמולה שכוללת חומצה היאלורונית ותמצית מלפפונים;
מעדיפים פריימר שמפחית אדמומיות? אז Redness Reducer הוא המוצר בשבילכם! הוא מכיל תמצית תה ירוק להרגעת העור;
אם נקבוביות פעורות הן בעצם הדאגה העיקרית שלכם, הפתרון עבור כך הוא Poreless Partner, שמכיל ניאצינמיד ומבטיח שהעור ישמור על גימור מאט.



Fix & Last 14h Loose Powder – פודרה שקופה בתפזורת מקבעת את האיפור ותורמת לעמידות שלו לאורך היום. כמו כן, לפודרה יש אפקט טשטוש פגמים והיא עמידה במים.



Essence Hello, Good Stuff! – מוצרים חדשים:

·     SOS Anti-Spot Gel ג'ל מרגיע ומצנן את העור, מכיל 96% מרכיבים טבעיים. משלב חומצה סליצלית, אבץ ושמן מנטה לייבוש מהיר של זיהומים והרגעה של העור;

·     Skin Clearing Serum – סרום לניקוי העור מורכב מ-97% מרכיבים טבעיים, מכיל AHA לאפקט פילינג עדין. תמצית קיווי ופנטנול מזינים את העור ומותירים אותו רך וחלק;

·      Pore Minimizing Serum – סרום למזעור נקבוביות, מורכב מ-95% מרכיבים טבעיים. מכיל ניאצינמיד לעידון מראה הנקבוביות ותמצית רימון להזנה.



Make Me Glow baked highlighter – היילייטר אפוי במרקם קטיפתי, שמעניק לעור מראה זוהר וקורן.



מוצרי שפתיים:

Caring Shine Lipsticks – סדרת שפתונים חדשה, המבוססת על קולגן צמחי. הפורמולה שלהם מועשרת בחומצה היאלורונית, כך שהם מטפחים את השפתיים. השפתונים מספקים כיסוי בינוני ויש להם גימור מבריק. בסדרה קיימים 5 צבעים שונים.



8h Matte Comfort Lipliner – עפרון שפתיים בעל גימור מאט ופורמולה עמידה במים. מוצע בשמונה גוונים שונים.



Extreme Care Hydrating Lip Balm – ליפ באלם שהוא גם ליפ גלוס. מעשיר את השפתיים בלחות הודות לחומצה היאלורונית, תחליף קולגן צמחי וחמאת שיאה שהוא מכיל בפורמולה שלו. בנוסף, הוא משאיר גימור מבריק על השפתיים. מוצע באוסף בשלושה גוונים עדינים.

What the fake! Plumping Lip Filler – ליפגלוס מנפח שפתיים, בעל פורמולה הכוללת חומצה היאלורונית, ויטמין E ושמן קינמון להזנה. מותיר ברק ניודי על השפתיים.

Algae Lip Oil – שמן שפתיים המכיל תמצית אצות להזנת השפתיים בלחות עשירה, בעל גימור מבריק ומנצנץ אבל אינו דביק כלל.

Holo Bomb Shiny Lipgloss – ליפגלוס בעל ברק בלתי רגיל ואפקט הולוגרמי לצד ניחוח פירותי נעים.



מוצרי עיניים:

Prime Like A Boss Eyeshadow Base – בסיס לצלליות, בעל מרקם רך שנמס בקלות לתוך העור. יש לו גוון אוניברסלי והוא מבטיח שצבע הצלליות שיונחו מעליו יתעצם ויחזיק מעמד זמן רב יותר. מכיל חמאת שיאה ושמן חמניות לטיפוח העור.

Remove Like A Boss Makeup Remover – מסיר איפור עיניים דו-פאזי, שמצליח להסיר בקלות גם איפור עמיד במים. מכיל תמצית קמומיל ומתאים לשימוש גם על עור הפנים.



Mini Eyeshadow Palettes – מיני פלטת צלליות, כוללת ששה גוונים הרמוניים, שלושה מהם בגימור מאט ושלושה בגימור מטאלי. הגודל של הפלטה מאפשר לשאת אותה בקלות לכל מקום. מוצעת בשני שילובי גוונים:

·         Don't Stop Believing in… - גוונים ורודים זהובים

·         Don't Worry, Be… - גוונים חומים זהובים



Lash Princess Liner – אייליינר טוש בעל קצה לבד, קח לאחיזה בשל גודלו וצורתו. מוצע בשני גוונים: שחור (עמיד במים) וחום.



I Love Extreme Crazy Volume Mascara – המסקרה האהובה שמעניקה נפח אקסטרימי לריסים, מוצעת בקולקציה בגרסה עמידה במים, שניתנת לזיהוי בזכות האריזה הכחולה.

Lash Like A Boss Mascara – מסקרה המעניקה נפח ואורך מיידיים לריסים, מצויידת במברשת מעוקלת מעט, המאפשרת להגיע לכל ריס וריס. המסקרה מוצעת בגוון אולטרה שחור בשתי גרסאות: רגילה (אריזה ורודה) ועמידה במים (אריזה כחולה).



מוצרי גבות:

Grow Like A Boss Lash & Brow Serum – סרום לגבות וריסים, מכיל את רכיב Widelash™ מבית Sederma לריסים ארוכים יותר וגבות מלאות יותר. מצוייד באפליקטור דו-צדדי: בצד אחד מברשת דקיקה למריחת החומר על קו הריסים, ובצד השני מברשת עבה יותר לפיזור החומר על הגבות.

Eyebrow Scissors & Comb – מספריים לגבות משולבים עם מסרק שניתן להסרה.

Fix It Like A Boss Brow Gel – ג'ל לקיבוע שיער הגבה, מתייבש במהירות ומספק עמידות לשעות ארוכות. מכיל פנטנול להזנה.



Wow What A Brow Pen – עפרון לגבות למילוי ועיצוב הגבה. מצוייד בקצהו במברשת לסירוק שיער הגבה ופיזור הצבע למראה מלא יותר. מוצע באוסף בארבעה גוונים שונים, כולם עמידים במים.



מוצרי ציפורניים:

Nail Art Duo Designer – אפליקטור דו-צדדי לקישוט ועיטור הציפורניים: בצידו האחד מברשת דקיקה ובצידו השני מנקד.

Essence Base & Top Coats – טופקוט לציפורניים, מוצע בחמש גרסאות שונות:

·         Super Strong 2in1 – בסיס וטופ במוצר אחד, לחיזוק הציפורניים;

·         Power Matte – טופ שמספק אפקט מאט ללק שמונח מתחתיו;

·         3D Plumping – טופ עם אפקט ג'ל, שגורם לציפורניים להראות מלאות יותר;

·         Speed ​​Dry 45 Sec – טופ ליבוש מהיר של הלק, בתוך 45 שניות;

·         Extreme Gel Gloss – טופ המספק אפקט סופר מבריק לציפורניים.



Hidden Jungle Effect Nail Polish – סדרת לקים בגוונים אקזוטיים מיוחדים בהשראת הג'ונגל. בסדרה ששה גוונים שונים, כאשר כל אחד מגיע עם אפקט אחר: מנצנץ, ססגוני או מטאלי.



מוצרים נוספים:

בנוסף לכל המוצרים החדשים שפורטו למעלה, ישנם גם כמה מוצרים שמצטרפים לליין הקיים, כמו למשל ריסים מלאכותיים חדשים, גוונים חדשים של צלליות בודדות בסדרת Soft Touch Eyeshadow, שני סטים של ציפורניים מלאכותיות, מדבקות ציפורניים, גוון חדש של מייקאפ וקונסילר, ג'ל גבות ועוד.



המוצרים של "אסנסס" לסתיו/חורף 2022 יהיו זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם, החל מאמצע ספטמבר 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails