יום שבת, 6 באוגוסט 2022

Givenchy L’interdit Eau de Toilette

בית ג'יבנשי משיק ניחוח חדש בסדרת הבישום Givenchy L’interdit.


במהלך השנים הציג בית האופנה והקוסמטיקה הצרפתי ניחוחות רבים, אבל נראה שלאף אחד מהם לא היתה את אותה האיכות הממכרת כמו של ליין ה- L'Interdit, שמציג וריאציה חדשה של הניחוח מידי שנה. בשנת 2019 השיק הבית לראשונה את L'interdit Eau de Toilette, שתוך זמן קצר זכה להערצת נשים רבות ברחבי העולם. עם זאת, המותג הרגיש כנראה שהריח המסויים הזה זקוק למעט ליטוש וחיזוק כדי להביא לפוטנציאל האמיתי שלו.

לכן, בג'יבנשי קיבלו החלטה להציג מחדש את הניחוח הנשי האייקוני שלהם, תוך שידרוג קל של התווים והאריזה שלו, כדי לרצות אוהדות חדשות של הניחוח כמו גם את הוותיקות שבהן. ואכן, כולן יכולות למצוא משהו להתפעל ממנו בגרסה ה"מחודשת" והמושלמת.



בכל הנוגע לשינויים, הבית ביצע כמה שינויים עדינים בהרכב התווים של הניחוח. למשל, ג'יבנשי השיקה בעבר את L'interdit Eau de Toilette עם תווים עליוניים של פרג, תווי אמצע של טוברוז, פריחת תפוז ומושק, וכלה בתווי בסיס של פצ'ולי ווטיבר.



לעומת זאת, האו דה טואלט החדש כולל תווים עליוניים של תפוז, מנדרינה וברגמוט, אחריו תווי אמצע של פריחת יסמין, טוברוז ופריחת התפוז, ולבסוף הוא מסתיים בתווי בסיס של וטיבר, פצ'ולי, לוטם, מושק וסנדלווד. וריאציה חדשה זו, שנוצרה על ידי מאסטרי הבישום פאני באל (Fanny Bal), אן פליפו (Anne Flippo) ודומיניק רופיו (Dominic Ropion), מגלה ניחוח רענן, נינוח וחינני, כמו תכשיט בלתי נראה שנלבש על עור חשוף.



היבטים שונים של פריחת התפוז, ניחוח המחולץ מן המקור במספר אופנים שונים – תמצית, עלי כותרת, CO2 (מיצוי בלחץ גבוה) ותרכיז – קיים בכל מגוון הניחוחות של L'interdit ובעיקר באו-דה-טואלט החדש. ראשית, כאשר מרססים אותו, התמצית מפיצה ריח רענן ומרענן. לאחר מכן, תמציות האבסולוט (עלי כותרת) מביאות היבטים נשיים ומרוכזים לתווי האמצע, מה שהופך אותם למלאים ועשירים יותר. תמצית CO2, שנעשתה במיוחד עבור ג'יבנשי, מדגישה את התווים העזים, הנשיים והכובשים שלה. לבסוף, הצד המסתורי של הפרח המסנוור הזה, מודגש במתיקות של דבש המסופקת על-ידי התרכיז. הניחוח של ארבעה פרחי תפוז שונים הופך לניצוץ מסנוור של תווי פרחים לבנים, המושכים אינדיבידואליות נוצצת שתהפוך לזהות של ה-L'Interdit Eau de Toilette החדש.

גם מבחינה חיצונית, קיבל הניחוח כמה שינויים קלים. בתור התחלה, הבקבוק החדש של ה- L'Interdit Eau de Toilette עוצב עם 10% פחות זכוכית ו-11% מהזכוכית עשויים מזכוכית ממוחזרת איכותית. כמו כן, כעת הוא קצת יותר "רזה", מלוטש וחושני יותר מקודמו. קו הגוף הדק, הקל והנצחי הוא עדין ומושך כאחד.



שם הניחוח מוצג כעת בגופן מודגש ועל צווארו נקשר סרט שחור במקום זה הכסוף, שהיה בגרסה הקודמת. יחד עם זאת, המותג בחר להשאיר את לוגו המותג (G4) שהוצמד לסרט בגוון כסוף, כנראה כדי שלא לבלבל אותו עם גרסת האו דה פרפיום, שהגיעה עם סרט שחור דומה, אבל עם סמל המותג בגוון כהה.

אריזת הקרטון החיצונית עשוייה מנייר ממקור בר-קיימא ומאושר והיא מגיעה בעיצוב לבן טהור עם מסגרת בגוון בז'. בפנים, מסתתר גוון נועז אדום, מעוטר בחתימתו של הוברט דה ג'יבנשי.



הקמפיין המלווה את השקת הבושם החדש נוצר על-ידי צלם האופנה הנודע דיוויד סימס (David Sims), שלקח את המראה הבטוח והחזק של השחקנית רוני מארה (Rooney Mara), הפנים של הבושם, אל העולם המחתרתי של המטרו בפריז.

מארה מופיעה בקמפיין כשהיא לבושה בשמלת הוט קוטור שחורה בהשראת המראה האחרון של אביב/קיץ 2022 של בית ג'יבנשי, שעוצבה על-ידי מתיו מ. וויליאמס (Matthew M. Williams). היא מנוגדת לעולם המחתרתי הפריזאי שאליה היא עומדת להיכנס – היא מעזה לחצות את הגבול האסור, כמו שלא היה מעולם!



את הבושם L'Interdit Eau de Toilette ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות, והוא מוצע בשני גדלים שונים: 50 מ"ל א.ד.ט (מחיר: 369 ₪) ו- 80 מ"ל א.ד.ט (מחיר: 449 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails